powered by

Coca-Cola HBC Κύπρου: Υιοθετεί τα μη αποσπώμενα καπάκια

Νέα μη αποσπώμενα πλαστικά καπάκια σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της υιοθετεί η Coca-Cola HBC Κύπρου. Η εταιρεία ξεκίνησε να παρουσιάζει στην αγορά συσκευασίες με μη αποσπώμενο πλαστικό καπάκι, μια πρακτική που θα συνεχίσει σταδιακά σε όλο το εύρος του χαρτοφυλακίου της. Η αλλαγή ξεκίνησε από το χαρτοφυλάκιο των χυμών Λανίτη που βρίσκονται στην αγορά από τον περασμένο μήνα, ενώ  μέσα στο 2023 η υλοποίηση θα συνεχίσει σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της εταιρείας.

Με την κίνηση αυτή, η Coca-Cola HBC Κύπρου εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική νομοθεσία αρκετά νωρίτερα από το 2024 που προβλέπεται, συμβάλλοντας έτσι ώστε 2.5 εκατομμύρια μη αποσπώμενα καπάκια να μπορούν να αξιοποιηθούν και να μην καταλήξουν στο περιβάλλον.

To νέο μη αποσπώμενο καπάκι διευκολύνει τη συλλογή και ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων. Τα νέα πώματα είναι πρακτικά και εύκολα στη χρήση, ενώ η χρήση τους συμβάλλει στην εν δυνάμει ανακύκλωση πέρα των 8 τόνων πλαστικού.

Μία μικρή αλλαγή για εμάς, μία μεγάλη για το περιβάλλον

Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων που παράγει η Coca-Cola HBC Κύπρου είναι 100% ανακυκλώσιμες. Τα πλαστικά καπάκια -αν και ανακυκλώσιμα- συχνά κατά την απόρριψη διαχωρίζονται από την υπόλοιπη συσκευασία με αποτέλεσμα να μην φτάνουν ποτέ στον κάδο ανακύκλωσης. Αυτή η αλλαγή στοχεύει να διασφαλίσει ότι περισσότερα πλαστικά καπάκια ανακυκλώνονται και δεν καταλήγουν να γίνουν απορρίμματα.

Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola HBC Κύπρου. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στην πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνεται  έτσι δραστικά η χρήση του πλαστικού. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους. 

 

Δειτε Επισης

Έντονη διαφωνία και ανησυχία επιχειρηματιών και ιδιοκτητών κέντρων αναψυχής για την νομοθετική ρύθμιση των tips
Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός στο Μάρκετινγκ»-Ανοικτή διαδικτυακή διάλεξη
Εγκαινιάστηκε το θεραπευτικό κέντρο «Κίνητρο» για ενήλικες στην Πάφο-Ο στόχος ΕΑΣ και ΑΑΕΚ
Δρ. Μαρίνος Βουκής: Η υπεύθυνη επιχειρηματικότητα και γιατί η βιωσιμότητα είναι υπόθεση όλων μας(vid)
Cyprus Integrity Forum: Συνάντηση με Μιχάλη Δαμιανό... Στο επίκεντρο η διαφάνεια και η διαχείριση των πόρων του ΓΕΣΥ
Μπαίνουν οι τελευταίες πινελιές για την μεγάλη βραδιά των IN Business Awards 2024 (pics)
STEAM: Ραγδαία αναπτυσσόμενοι τομείς, αλλά κατά πολύ ανδροκρατούμενοι...Τα ευρήματα της έρευνας «SheSTEAM»
Ν. Πηλείδου: Η διαδρομή ως γυναίκα ηγέτιδα στο ανδροκρατούμενο πεδίο της πολιτικής και των επιχειρήσεων
Tanya Romanyukha: Η ισότητα δεν είναι κούρσα, είναι συμμαχία
Anthoula Madden: Η επιμονή ως καταλύτης για ισότητα και καινοτομία στον χώρο STEAM