Coca-Cola HBC Κύπρου: Υιοθετεί τα μη αποσπώμενα καπάκια

Νέα μη αποσπώμενα πλαστικά καπάκια σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της υιοθετεί η Coca-Cola HBC Κύπρου. Η εταιρεία ξεκίνησε να παρουσιάζει στην αγορά συσκευασίες με μη αποσπώμενο πλαστικό καπάκι, μια πρακτική που θα συνεχίσει σταδιακά σε όλο το εύρος του χαρτοφυλακίου της. Η αλλαγή ξεκίνησε από το χαρτοφυλάκιο των χυμών Λανίτη που βρίσκονται στην αγορά από τον περασμένο μήνα, ενώ  μέσα στο 2023 η υλοποίηση θα συνεχίσει σε όλες τις συσκευασίες των προϊόντων της εταιρείας.

Με την κίνηση αυτή, η Coca-Cola HBC Κύπρου εφαρμόζει την Ευρωπαϊκή Οδηγία και τη σχετική νομοθεσία αρκετά νωρίτερα από το 2024 που προβλέπεται, συμβάλλοντας έτσι ώστε 2.5 εκατομμύρια μη αποσπώμενα καπάκια να μπορούν να αξιοποιηθούν και να μην καταλήξουν στο περιβάλλον.

To νέο μη αποσπώμενο καπάκι διευκολύνει τη συλλογή και ανακύκλωση ολόκληρης της συσκευασίας, συμβάλλοντας στη μείωση των απορριμμάτων. Τα νέα πώματα είναι πρακτικά και εύκολα στη χρήση, ενώ η χρήση τους συμβάλλει στην εν δυνάμει ανακύκλωση πέρα των 8 τόνων πλαστικού.

Μία μικρή αλλαγή για εμάς, μία μεγάλη για το περιβάλλον

Όλες οι συσκευασίες των προϊόντων που παράγει η Coca-Cola HBC Κύπρου είναι 100% ανακυκλώσιμες. Τα πλαστικά καπάκια -αν και ανακυκλώσιμα- συχνά κατά την απόρριψη διαχωρίζονται από την υπόλοιπη συσκευασία με αποτέλεσμα να μην φτάνουν ποτέ στον κάδο ανακύκλωσης. Αυτή η αλλαγή στοχεύει να διασφαλίσει ότι περισσότερα πλαστικά καπάκια ανακυκλώνονται και δεν καταλήγουν να γίνουν απορρίμματα.

Η συγκεκριμένη ενέργεια είναι μέρος της συνολικής στρατηγικής βιώσιμης ανάπτυξης της Coca-Cola HBC Κύπρου. Με όραμα «Έναν Κόσμο Χωρίς Απορρίμματα» η εταιρεία επενδύει και υλοποιεί μια σειρά από στοχευμένες δράσεις, όπως η πρόσφατη αλλαγή στις πολυσυσκευασίες αλουμινίου που χάρη στην πρωτοποριακή συσκευασία KeelClip™ καταργεί την πλαστική μεμβράνη και μειώνεται  έτσι δραστικά η χρήση του πλαστικού. Στο ίδιο πλαίσιο, η εταιρεία επενδύει στην προώθηση της κυκλικής οικονομίας, τη συνεργασία με φορείς και την εκπαίδευση των πολιτών στις αρχές της κυκλικής οικονομίας, με σκοπό τη συνολική αύξηση των ποσοστών συλλογής και ανακύκλωσης. Παράλληλα, η εταιρεία έχει δεσμευτεί για συλλογή και ανακύκλωση κάθε συσκευασίας που διαθέτει στην αγορά μέχρι το 2030, καθώς και για ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα μέχρι το 2040, με στόχο την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής και ένα πιο βιώσιμο μέλλον για όλους. 

 

Δειτε Επισης

Διαγωνισμός για εγκατάσταση οδικού φωτισμού σε Λύμπια, Ζύγι, Καλαβασό-Χοιροκοιτία και περιοχή ΓΣΠ
Ηγεσία με πυξίδα την ακεραιότητα και τη στρατηγική
Cyta: Μέτρα στήριξης για κατοίκους και επιχειρήσεις στις πληγείσες κοινότητες από την πυρκαγιά
Πρόσκληση προς έφηβες στην Κύπρο-Πάρε μέρος δωρεάν στο FEM Online Program και ανακάλυψε τη δύναμή σου ως ηγέτιδα
Τρ. Κύπρου: Άμεση κινητοποίηση και ουσιαστική συνδρομή στην αντιμετώπιση της πυρκαγιάς-Το SupportCY κοντά στις πληγείσες περιοχές
Βαρύ τίμημα και για την κτηνοτροφία από τις πυρκαγιές, επηρεάστηκε και η μελισσοκομία-Αξιολογείται η κατάσταση
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Κουπόνια συνολικής αξίας €1000 για ψώνια σε κάθε οικογένεια που έχασε τη μόνιμη κατοικία της
Στο πλευρό των πληγέντων το My Mall Limassol-Αρχίζει τη συλλογή ειδών πρώτης ανάγκης
Υποτροφίες για μεταπτυχιακές σπουδές σε κλάδους σχετικούς με τους υδρογονάνθρακες από το υπουργείο Ενέργειας
Μάρκος Ζαμπάρτας: Το μέγεθος του πλήγματος για τους οινοποιούς και το οινοποιείο που σώθηκε παρά...τρίχα