Το brand story της Loacker και τα 40 χρόνια παρουσίας στην κυπριακή αγορά

Η ιστορία της Loacker ξεκίνησε το μακρινό 1925, όταν ο Alfons Loacker αποφάσισε να αγοράσει ένα κατάστημα ζαχαροπλαστικής στο Μπολζάνο της Ιταλίας, όπου εργαζόταν από παιδί. Εκεί δημιουργεί την πρώτη γκοφρέτα σε συσκευασία.

Το 1958, η δεύτερη γενιά εισέρχεται στην επιχείρηση, με τον Armin Loacker να αναλαμβάνει τη διεύθυνση παραγωγής και να φέρνει νέα πνοή και πάθος. Η εμπειρία του από χώρες του εξωτερικού διαδραμάτισε σημαντικό ρόλο. Μετέπειτα, ανέλαβε η αδελφή του και με τη σειρά τους οι εκπρόσωποι της τρίτης γενιάς.

Το 1969, η εισαγωγή του πρώτου αυτόματου φούρνου για γκοφρέτες επέφερε εκτίναξη της παραγωγής και των εξαγωγών. Στην άνοδο συνέβαλαν και άλλες ενέργειες, όπως συσκευασίες που διατηρούν τη φρεσκάδα του προϊόντος και το νέο σύστημα ψύξης που εφαρμόζεται.

Ο χώρος παραγωγής, το 1974 μεταφέρθηκε στην περιοχή Ρενό της Ιταλίας το 1974, σε μια τοποθεσία 1.000 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας, όπου ο φρέσκος αέρας, τα κρυστάλλινα νερά και το καθαρό γενικά περιβάλλον ανεβάζουν τον πήχη της ποιότητας.

Η επέκταση στις διεθνείς αγορές το 1975 καθιστά το brand γνωστό σε νέες αγορές, όπως τη Μέση Ανατολή, την Κίνα και την Ιαπωνία. Την ενδυνάμωση ενίσχυσε η διάθεσή του σε αεροδρόμια και τουριστικούς προορισμούς.

Η Loacker τo 1983 έκανε την είσοδό της στην κυπριακή αγορά με αποκλειστικό αντιπρόσωπο την εταιρεία Lounic.

Το 1999, νέες εγκαταστάσεις παραγωγής δημιουργούνται στο Ανατολικό Τιρόλο, ενώ το 2006 η εταιρεία επιστρέφει στις ρίζες της, ανοίγοντας το πρώτο Loacker Café στην Ιταλία.

Το 2019, ο άνθρωπος που έκανε γνωστό το brand, ο Armin Loacker έφυγε από τη ζωή.

Το 2023, το φυστικοβούτυρο έρχεται να εμπλουτίσει τις επιλογές γεύσεων γκοφρέτας, που προσφέρει η μάρκα σε όλο τον κόσμο και ασφαλώς στην Κύπρο.

  • Facts and figures

Το brand συμπληρώνει φέτος 40 χρόνια στην κυπριακή αγορά.

30 διαφορετικά προϊόντα στην Κύπρο, έχει παρουσία η Loacker, σε τέσσερις κατηγορίες: Classic, quadratini, σακουλάκια minis και patisserie. Προϊόντα της μάρκας διατίθενται σε ολόκληρη την κυπριακή αγορά.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα
Αυτά τα προϊόντα θα περιλαμβάνονται στο e-kalathi… Οι κατηγορίες και οι κωδικοί