powered by

ΕΒΕΛ: Απαράδεκτο να μην συμπεριλαμβάνεται η Λεμεσός στα αναπτυξιακά έργα του κράτους

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Λεμεσού, εκφράζει την έντονη δυσαρέσκεια του για το γεγονός ότι αλλεπάλληλες εξαγγελίες κυβερνητικών αναπτυξιακών έργων αφήνουν, ηχηρά, εκτός τη Λεμεσό.

«Η κατάσταση αυτή είναι παντελώς απαράδεκτη, όχι μόνο γιατί αντικειμενικά υπάρχουν αναπτυξιακές ανάγκες και στη Λεμεσό, αλλά και γιατί αγνοεί την τεράστια συνεισφορά της Λεμεσού στο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν της χώρας», υπογραμμίζει το ΕΒΕ Λεμεσού.

Αναφέρει επίσης ενδεικτικά έργα που βρίσκονται σε παρατεταμένη στασιμότητα, χωρίς μάλιστα το οποιοδήποτε χρονοδιάγραμμα εξόδου από την παρούσα κατάσταση:

  1. Αρχαιολογικό Μουσείο
  2. Τεχνολογικό Πάρκο στο Πεντάκωμο
  3. Βόρειος Παρακαμπτήριος
  4. Β’ & Γ Φάση ανάπλασης λεωφόρου Αγίας Φυλάξεως
  5. Β’ Φάση σύζευξης παραλιακού με λεωφόρο Φραγκλίνου Ρούσβελτ / Ακταία Οδός.

Κι ακόμη οι δρόμοι Λεμεσού-Πλατρών και Ακρούντας-Διερώνας.

Το ΕΒΕΛ θεωρεί αυτή την εμφανώς δυσμενή διάκριση σε βάρος της Λεμεσού, ως μη ανεκτή, και καλεί τους αρμόδιους φορείς, αιρούμενοι στο ύψος των περιστάσεων, να εγκύψουν σε αυτά τα ζητήματα και να δρομολογήσουν λύσεις εντός σαφών χρονοδιαγραμμάτων.

Δειτε Επισης

Δημόσια διαβούλευση για τον στρατηγικό σχεδιασμό του Δήμου Στροβόλου-Κάλεσμα προς τους δημότες για εισηγήσεις
Μεγάλη πρόοδος στην ταχύτητα εξέτασης πολεοδομικών αιτήσεων από ΕΟΑ Αμμοχώστου-Τι δείχνουν τα στοιχεία
Δυναμική παρουσία GoGordian στο 7ο Doing Business with Cyprus Summit στο Τελ Αβίβ
Ακίνητα στην Πάφο: Γιατί το μέγεθος, το ύψος και οι παροχές έχουν σημασία
Καθυστερήσεις στην έκδοση πολεοδομικών αδειών και πολεοδομικών ελέγχων συζήτησαν ΕΒΕΛ-ΕΟΑ Λάρνακας
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Πράσινο Υπουργικού για καταβολή εφάπαξ ποσού χορηγίας σε μη συμμετέχοντες δικαιούχους του Σχεδίου «κτίΖΩ»
Horizon Towers: Σε διαβούλευση η ανάπτυξη μαμούθ που θα αναβαθμίσει την περιοχή των διυλιστηρίων Λάρνακας
Στα 18 εκατ. το κόστος για την ανέγερση των γηπέδων της ΚΟΠ στον Κόρνο-Τα χρονοδιαγράμματα του έργου
Κ. Κωνσταντή: Δεν μπορούμε να μιλάμε για βιώσιμη κινητικότητα όσο τα αστικά μας κέντρα λειτουργούν ως πάρκινγκ