Powered by

Κρις Θεοφιλίδης: Το οικονομικό αποτύπωμα της Celestyal και οι τρεις πυλώνες επενδύσεων

Με τη δική της σφραγίδα συνεισφέρει η Celestyal στην τοπική οικονομία, ενώ ταυτόχρονα προχωρεί και με μεγαλεπήβολες επενδύσεις, με την πιο πρόσφατη την απόκτηση νέου κρουαζιερόπλοιου 55 χιλιάδων τόνων, του Celestyal Journey, κάτι που σηματοδότησε την έναρξη ενός καινούριου κεφαλαίου.

Γενικότερα οι επενδύσεις της εταιρεία κινούνται γύρω από το τρίπτυχο “People, process, product”, και αφορούν την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού στις αγορές-στόχο, τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τις αναβαθμίσεις των πλοίων.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal, Κρις Θεοφιλίδης, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στο πλαίσιο εκδήλωσης για παρουσίαση του Celestyal Journey, αναφέρθηκε στις επενδύσεις της εταιρείας και στο οικονομικό της αποτύπωμα.

3

Στα 136 ευρώ ετησίως το οικονομικό αποτύπωμα

Με γραφεία στη Λευκωσία και τον Πειραιά, το οικονομικό αποτύπωμα της Celestyal στην περιοχή αγγίζει τα 136 εκατ. ευρώ ετησίως.

Από τα 136 εκατ. ευρώ, τα 46 εκατ. ευρώ αφορούν έξοδα λειτουργίας των γραφείων της Celestyal (Λευκωσία και Πειραιάς), την τροφοδοσία των πλοίων, τις αγορές καυσίμων και άλλες σχετικές υπηρεσίες.

Τα υπόλοιπα 90 εκατ. ευρώ αφορούν τα έξοδα των επιβατών για τα λιμάνια και τους προορισμούς.

Συγκεκριμένα η Celestyal έχει 110 χιλιάδες επιβάτες ετησίως και δημιουργούνται πέραν των 450 χιλιάδων επισκέψεων σε λιμάνια της περιοχής.

Αναλυτικότερα μερικά από τα έξοδα κατανέμονται ως εξής:

  • 3 εκατ. ευρώ για φόρους σε λιμάνια.
  • 6 εκατ. ευρώ για επισκευές, συντήρηση και εγκαταστάσεις.
  • 12 εκατ. ευρώ για λειτουργικά έξοδα, έξοδα γραφείου και μισθούς.
  • 7 εκατ. ευρώ για δαπάνες σε περιφερειακές και εταιρείες τροφίμων και ποτών.
  • 4 εκατ. ευρώ για προώθηση και διαφήμιση σε τοπικούς προορισμούς.
  • 14 εκατ. ευρώ για καύσιμα και λιπαντικά.

celestyal ceo

«People, process, product»

Όσον αφορά τις επενδύσεις της Celestyal, στηρίζονται στους τρεις πυλώνες «People, process, product».

  • People (Άνθρωποι): Η Celestyal επενδύει στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού. Ενδεικτικά, τα τελευταία τρία χρόνια η ομάδα πωλήσεων στις κύριες αγορές που στοχεύει η εταιρεία, έχει μεγαλώσει την ομάδα πωλήσεων.

Αυτή την στιγμή, η Celestyal έχει προσωπικό σε ΗΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Αυστραλία, Ισπανία και Γαλλία, ενώ στοχεύει να συνεχίσει και με άλλες αγορές, με τον πυρήνα των πωλήσεων να βρίσκεται στη Λευκωσία και τον Πειραιά.

Σημειώνεται ότι, η εταιρεία έχει κατά κύριο λόγο επιβάτες από την Βόρεια Αμερική (40%), Λατινική Αμερική, Αυστραλία και τις κύριες ευρωπαϊκές αγορές.

  • Process (Διαδικασία): Η Celestyal τα τελευταία δύο χρόνια έχει προχωρήσει σε αξιοσημείωτες επενδύσεις σε συστήματα τελευταίας τεχνολογίας που θα συμβάλουν στην πρόκληση του digital commerce με στόχο την αύξηση του ποσοστού των πωλήσεων απευθείας στους καταναλωτές.

Αξίζει να αναφερθεί ότι εντός του 2022, το 13% των εισοδημάτων της Celestyal προήλθε απευθείας μέσω διαδικτυακών πωλήσεις και αναμένεται πως μετά τις τελευταίες αναβαθμίσεις, το ποσοστό θα αυξηθεί περαιτέρω.

  • Product (Προϊόν): Ο πυλώνας προϊόν αφορά τις αναβαθμίσεις στα πλοία. Ειδικότερα, ο στόχος της Celestyal είναι να αντικατασταθούν τα υφιστάμενα πλοία με πιο σύγχρονα.

Η πιο πρόσφατη προσθήκη κρουαζιερόπλοιου

Πρόσφατα, η Celestyal προχώρησε στην αγορά νέου πλοίου, του «Celestyal Journey», το οποίο ξεκίνησε ήδη δρομολόγια και σηματοδοτεί την έναρξη ενός καινούριου κεφαλαίου στην προσπάθειά της εταιρείας να επενδύσει και να προσφέρει αναβαθμισμένες και υψηλής ποιότητας κρουαζιέρες στους επιβάτες.

1

Το Celestyal Joyrney, 55 χιλιάδων τόνων, είναι με διαφορά το πιο μεγάλο πλοίο που έχει σήμερα στον στόλο της η Celestyal, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει 1260 ταξιδιώτες. Ωστόσο, είναι μεσαίου μεγέθους πλοίο, κάτι που θεωρείται η κατάλληλη επιλογή για τα λιμάνια που επισκέπτεται η Celestyal.

«Ο στόχος δεν ήταν να μπούμε σε πιο μεγάλο πλοίο, αλλά να παραμείνουμε σε μεσαίου μεγέθους, καθώς αυτό ταιριάζει με τους προορισμούς που επισκεπτόμαστε. Το πλοίο ταξιδεύει στην Ελλάδα και την Ανατολική Μεσόγειο και το μέγεθός του δίνει τη δυνατότητα για να αγκυροβολήσει σε όλα τα λιμάνια αλλά και να εντάξει νέους προορισμούς στα δρομολόγια» ανέφερε συγκεκριμένα ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal, Κρις Θεοφιλίδης, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης.

Πέραν από τα έξοδα της αγοράς του πλοίου, η εταιρεία προσχώρησε σε αναβάθμισή του, σε μία επένδυση της τάξης των 26 εκατ. ευρώ.

Με στόχο την στήριξη της περιοχής, από τα 26 εκατ. ευρώ του επενδυτικού προγράμματος, τα 16 εκατ. ευρώ διεκπεραιώθηκαν στην Ελλάδα.

«Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι γιατί ως εταιρεία με κυπριακές και ελληνικές ρίζες θέλουμε να στηρίζουμε την περιοχή μας. Αν είχαμε δεξαμενές στην ευρύτερη περιοχή που θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν αυτού του μεγέθους πλοίο, ολόκληρη η επένδυση των 26 εκατ. ευρώ θα γινόταν εδώ», υπογράμμισε ο διευθύνων σύμβουλος της Celestyal.

Τέλος, ο κ. Θεοφιλίδης έκανε αναφορά στις προσπάθειες της Celestyal προς τη βιώσιμη ανάπτυξη, μειώνοντας τους ρύπους και χρησιμοποιώντας ανεπτυγμένες τεχνολογίες για τη διαχείριση των αποβλήτων, μέσω των διαφόρων εργασιών αναβάθμισης του πλοίου.

Δειτε Επισης

Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο