Η νέα εκστρατεία της Alambra Fresh Milk «Μίλα μου για γάλα»

Η Alambra Fresh Milk Ltd, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο της τη δημιουργία δυνατών σχέσεων με τους καταναλωτές, λανσάρει τη νέα, πρωτότυπη εκστρατεία «Μίλα μου για γάλα».

Ταυτισμένη πλήρως με την καθημερινότητα σχεδόν όλων των καταναλωτών, η εκστρατεία στηρίζεται σε μία κοινή μας εμπειρία: Τη στιγμή που όλοι έτυχε να ανοίξουμε την πόρτα του ψυγείου και βρήκαμε το μπουκάλι με το γάλα σχεδόν ή τελείως άδειο. Στηριζόμενη, λοιπόν, σε αυτή τη γνώριμη σε όλους κατάσταση και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα μου για γάλα», η Alambra Fresh Milk Ltd πραγματοποιεί μεγάλο διαγωνισμό, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να γράψουν τα δικά τους χιουμοριστικά μηνύματα, τα οποία θα άφηναν σε αυτόν ή αυτή που ήπιε το γάλα τους, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Στόχος της εκστρατείας είναι η προώθηση της σειράς του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ, καθώς και η προβολή της σημαντικότητας του γάλακτος στην καθημερινότητά μας. Σημαντικότητα την οποία στην Alambra Fresh Milk Ltd αναγνωρίζουν στον απόλυτο βαθμό και ως εκ τούτου, στηριζόμενοι στην εμπειρία 40 και πλέον χρόνων στην επεξεργασία γάλακτος, υπόσχονται άριστης ποιότητας και ασφαλή προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των καταναλωτών.

Μπορείς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό σκανάροντας τον κωδικό QR που θα βρεις στα ψυγεία με το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα ΑΛΑΜΠΡΑ ή στην ιστοσελίδα www.competition.alambrafreshmilk.com.

Δειτε Επισης

Ξεκινά τον Ιανουάριο με τον στόχο «Ηλέκτρα» το γεωτρητικό πρόγραμμα της Κ.Δ.-«Αισιόδοξες οι γεωλογικές δομές»
Καθοριστικό τετ α τετ Παπαναστασίου με Σκυλακάκη για GSI-Ξεκαθαρίζει για μετοχική συμμετοχή της Κ.Δ.
Η παγκόσμια οικονομία το 2024 και οι προοπτικές για το 2025-Η μάχη με τον πληθωρισμό και οι πιθανοί κίνδυνοι
Κ. Παρμακλής: Η μεγάλη αλλαγή που θα δώσει ώθηση στην οικοδομική βιομηχανία και οι προκλήσεις για τον ΕΟΑ Λευκωσίας
Κωνσταντίνος Κωνσταντή: Αισιόδοξες προοπτικές για τον τομέα των ακινήτων, αλλά ανησυχούμε για πολλά
Fitch: Ο... τυφώνας Τραμπ, η γεωπολιτική και οι κίνδυνοι σε Γαλλία-Γερμανία θα δοκιμάσουν τις αντοχές της οικονομίας το 2025
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου...Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Ντάλτας