Η νέα εκστρατεία της Alambra Fresh Milk «Μίλα μου για γάλα»

Η Alambra Fresh Milk Ltd, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο της τη δημιουργία δυνατών σχέσεων με τους καταναλωτές, λανσάρει τη νέα, πρωτότυπη εκστρατεία «Μίλα μου για γάλα».

Ταυτισμένη πλήρως με την καθημερινότητα σχεδόν όλων των καταναλωτών, η εκστρατεία στηρίζεται σε μία κοινή μας εμπειρία: Τη στιγμή που όλοι έτυχε να ανοίξουμε την πόρτα του ψυγείου και βρήκαμε το μπουκάλι με το γάλα σχεδόν ή τελείως άδειο. Στηριζόμενη, λοιπόν, σε αυτή τη γνώριμη σε όλους κατάσταση και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα μου για γάλα», η Alambra Fresh Milk Ltd πραγματοποιεί μεγάλο διαγωνισμό, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να γράψουν τα δικά τους χιουμοριστικά μηνύματα, τα οποία θα άφηναν σε αυτόν ή αυτή που ήπιε το γάλα τους, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Στόχος της εκστρατείας είναι η προώθηση της σειράς του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ, καθώς και η προβολή της σημαντικότητας του γάλακτος στην καθημερινότητά μας. Σημαντικότητα την οποία στην Alambra Fresh Milk Ltd αναγνωρίζουν στον απόλυτο βαθμό και ως εκ τούτου, στηριζόμενοι στην εμπειρία 40 και πλέον χρόνων στην επεξεργασία γάλακτος, υπόσχονται άριστης ποιότητας και ασφαλή προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των καταναλωτών.

Μπορείς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό σκανάροντας τον κωδικό QR που θα βρεις στα ψυγεία με το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα ΑΛΑΜΠΡΑ ή στην ιστοσελίδα www.competition.alambrafreshmilk.com.

Δειτε Επισης

Νέα ειδοποίηση για ανακλήσεις οχημάτων με ΤΑΚΑΤΑ-Μειώθηκε σε 69.516 ο συνολικός αριθμός ανακλήσεων για αερόσακους
Το Foody εντάσσεται στο σχέδιο επιβράβευσης καρτών «Ανταμοιβή» της Τράπεζας Κύπρου-Προνόμια και βαθμοί
Αύξηση €213 εκατ. στο έλλειμα του εμπορικού ισοζυγίου το 2024-Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές της Κύπρου
Λιγότεροι οι Κύπριοι που έχουν προβλήματα με διαδικτυακές αγορές-Τα στοιχεία για την Ε.Ε.
Έφεραν ντομάτες από την Αίγυπτο και τις...βάφτισαν κυπριακές-Οι δύο νομοθεσίες και οι ενέργειες του Τμ. Γεωργίας
Τα METRO συνεχίζουν τη συνεργασία με την COCO-MAT για το πρόγραμμα συλλογής κουπονιών «Collect & Benefit»
Σοκολάτα: Στα ύψη η τιμή της-Λουκέτα σε ιστορικές σοκολατοποιίες
Eurostat: Κοντά στα €200 δις το εμπορικό πλεόνασμα στις συναλλαγές με τις ΗΠΑ
Τι ώθησε προς τα πάνω τις πωλήσεις των Jumbo σε Κύπρο και Ελλάδα το πρώτο δίμηνο του 2025
Κρατικό περίπτερο της Κύπρου στην 30η έκδοση της διεθνούς έκθεσης τροφίμων και ποτών Gulfood 2025