Η νέα εκστρατεία της Alambra Fresh Milk «Μίλα μου για γάλα»

Η Alambra Fresh Milk Ltd, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο της τη δημιουργία δυνατών σχέσεων με τους καταναλωτές, λανσάρει τη νέα, πρωτότυπη εκστρατεία «Μίλα μου για γάλα».

Ταυτισμένη πλήρως με την καθημερινότητα σχεδόν όλων των καταναλωτών, η εκστρατεία στηρίζεται σε μία κοινή μας εμπειρία: Τη στιγμή που όλοι έτυχε να ανοίξουμε την πόρτα του ψυγείου και βρήκαμε το μπουκάλι με το γάλα σχεδόν ή τελείως άδειο. Στηριζόμενη, λοιπόν, σε αυτή τη γνώριμη σε όλους κατάσταση και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα μου για γάλα», η Alambra Fresh Milk Ltd πραγματοποιεί μεγάλο διαγωνισμό, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να γράψουν τα δικά τους χιουμοριστικά μηνύματα, τα οποία θα άφηναν σε αυτόν ή αυτή που ήπιε το γάλα τους, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Στόχος της εκστρατείας είναι η προώθηση της σειράς του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ, καθώς και η προβολή της σημαντικότητας του γάλακτος στην καθημερινότητά μας. Σημαντικότητα την οποία στην Alambra Fresh Milk Ltd αναγνωρίζουν στον απόλυτο βαθμό και ως εκ τούτου, στηριζόμενοι στην εμπειρία 40 και πλέον χρόνων στην επεξεργασία γάλακτος, υπόσχονται άριστης ποιότητας και ασφαλή προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των καταναλωτών.

Μπορείς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό σκανάροντας τον κωδικό QR που θα βρεις στα ψυγεία με το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα ΑΛΑΜΠΡΑ ή στην ιστοσελίδα www.competition.alambrafreshmilk.com.

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus