Η νέα εκστρατεία της Alambra Fresh Milk «Μίλα μου για γάλα»

Η Alambra Fresh Milk Ltd, έχοντας ως πρωταρχικό στόχο της τη δημιουργία δυνατών σχέσεων με τους καταναλωτές, λανσάρει τη νέα, πρωτότυπη εκστρατεία «Μίλα μου για γάλα».

Ταυτισμένη πλήρως με την καθημερινότητα σχεδόν όλων των καταναλωτών, η εκστρατεία στηρίζεται σε μία κοινή μας εμπειρία: Τη στιγμή που όλοι έτυχε να ανοίξουμε την πόρτα του ψυγείου και βρήκαμε το μπουκάλι με το γάλα σχεδόν ή τελείως άδειο. Στηριζόμενη, λοιπόν, σε αυτή τη γνώριμη σε όλους κατάσταση και στο πλαίσιο της καμπάνιας «Μίλα μου για γάλα», η Alambra Fresh Milk Ltd πραγματοποιεί μεγάλο διαγωνισμό, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να γράψουν τα δικά τους χιουμοριστικά μηνύματα, τα οποία θα άφηναν σε αυτόν ή αυτή που ήπιε το γάλα τους, δίνοντάς τους παράλληλα τη δυνατότητα να κερδίσουν πλούσια δώρα.

Στόχος της εκστρατείας είναι η προώθηση της σειράς του Φρέσκου Κυπριακού Γάλακτος ΑΛΑΜΠΡΑ, καθώς και η προβολή της σημαντικότητας του γάλακτος στην καθημερινότητά μας. Σημαντικότητα την οποία στην Alambra Fresh Milk Ltd αναγνωρίζουν στον απόλυτο βαθμό και ως εκ τούτου, στηριζόμενοι στην εμπειρία 40 και πλέον χρόνων στην επεξεργασία γάλακτος, υπόσχονται άριστης ποιότητας και ασφαλή προϊόντα, τα οποία ανταποκρίνονται πλήρως στις ανάγκες των καταναλωτών.

Μπορείς να λάβεις μέρος στον διαγωνισμό σκανάροντας τον κωδικό QR που θα βρεις στα ψυγεία με το Φρέσκο Κυπριακό Γάλα ΑΛΑΜΠΡΑ ή στην ιστοσελίδα www.competition.alambrafreshmilk.com.

Δειτε Επισης

Nέο Ζooki Super Strength Collagen: Ο σύμμαχος σας ενάντια στον χρόνο
Ετήσια υποχώρηση 2,3% στις πωλήσεις πετρελαιοειδών
Η εξαγορά της Δωδώνης από τα Ελληνικά Γαλακτοκομεία και τα νέα δεδομένα που φέρνει στην κυπριακή αγορά
Μεγάλο πλήγμα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες από τους δασμούς Τραμπ-Κόστος πέραν των $100 δις
Η πολυαναμενόμενη άφιξη στο Mall of Cyprus-Η Kiabi ανοίγει μεγάλο κατάστημα στο εμπορικό κέντρο
Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Επιστρέφει με όραμα το φρέσκο κυπριακό γάλα Χαραλαμπίδης
Νέους κανόνες για εγγραφή οχημάτων και ελέγχους για εκπομπές προτείνει η Κομισιόν
Η εξέλιξη των υπεύθυνων επιλογών στο κυπριακό καλάθι-Πώς η Lidl Κύπρου οδηγεί τη μετάβαση προς μια πιο συνειδητή και βιώσιμη κατανάλωση