KEAN: Παρουσίασε την έρευνά της για τα social media στους φοιτητές του ΤΕΠΑΚ

H KEAN, στα πλαίσια της μεγάλης καμπάνιας της “Let’s Get Real with KEAN”, παρουσίασε την έρευνά της για τη χρήση των social media από τους νέους της Κύπρου εκεί όπου χτυπά η καρδιά της σημερινής νεολαίας: στο Τεχνολογικό Πανεπιστήμιο Κύπρου (ΤΕΠΑΚ).

Την Τετάρτη, 22 Νοεμβρίου 2023, οι φοιτητές/ριες του ΤΕΠΑΚ γέμισαν την Αίθουσα Διαλέξεων του Πανεπιστημίου, και ενημερώθηκαν αναλυτικά για τα ευρήματα της έρευνας, στην οποία συμμετείχαν 1000 Κύπριοι και Κύπριες ηλικίας 18-35 ετών.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από την KEAN μετά από πρόσκληση του ΤΕΠΑΚ, που πήρε την πρωτοβουλία να ενημερώσει τους φοιτητές/ριες του για ένα σημαντικό ζήτημα που τους αφορά άμεσα, καθώς σύμφωνα με την έρευνα 1 στους 5 νεαρούς Κύπριους περνάει στα social media πάνω από 5 ώρες την ημέρα.

Κι αυτό ήταν ένα μόνο από τα πολλά και πολύ ενδιαφέροντα ευρήματα της έρευνας που παρουσίασε στους/ις φοιτητές/ριες του ΤΕΠΑΚ η Μαρία Οδυσσέως, Deputy Marketing Manager της KEAN. Στη συνέχεια, ακολούθησε συζήτηση στρογγυλής τραπέζης, στην οποία εκτός από την κα Οδυσσέως συμμετείχαν ο Theo Blue (TikToker και Ραδιοφωνικός Παραγωγός) και ο Νικόλας Ιωαννίδης (Ραδιοφωνικός Παραγωγός).

Τη συζήτηση διαδέχθηκε Q&A, με τους νέους να εκδηλώνουν έντονο ενδιαφέρον για όσα έμαθαν αλλά και προβληματισμό σχετικά με τις αρνητικές επιπτώσεις των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η έρευνα Let’s Get Real παρουσιάστηκε για πρώτη φορά σε εκπροσώπους των ΜΜΕ και της πολιτικής, καθώς και προσωπικότητες από τον ακαδημαϊκό χώρο τον περασμένο Σεπτέμβριο σε συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Λεμεσό.

Στο μεταξύ, η καμπάνια επεκτάθηκε και στα social media του brand μέσω του ομώνυμου διαγωνισμού, που τρέχει αυτή τη στιγμή, και καλεί τους χρήστες να δώσουν ειλικρινείς απαντήσεις σε ερωτήσεις που αφορούν τις συνήθειές τους στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Τέσσερις τυχεροί που θα αναδειχθούν από κλήρωση στις 27/11/2023 θα κερδίσουν από μια διήμερη διαμονή σε ξενοδοχείο στη Δρούσια, μαζί με τρεις φίλους τους. Εκεί, η KEAN έχει ετοιμάσει μια σειρά από παιχνίδια και δραστηριότητες, με παρουσιαστές τους Theo Blue και Νικόλα Ιωαννίδη, που θα προτρέψουν τους τυχερούς να περάσουν διασκεδαστικές στιγμές, μακριά από την οθόνη του κινητού τους, κάνοντας έτσι πράξη το “Let’s Get Real” μήνυμα της καμπάνιας.

Για να μάθετε κι εσείς περισσότερα για τα ευρήματα της έρευνας, μπορείτε να την κατεβάσετε εδώ. Και για να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό “Let’s Get Real”, επισκεφτείτε το Instagram της KEAN.

Δειτε Επισης

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Κρατικές Ενισχύσεις και Επιχειρήσεις»-Η παρουσίαση της Στέλλας Μιχαηλίδου
Φιλοξενήθηκε από ΕΒΕΑ και άκουσε τα ζητήματα του επιχειρηματικού κόσμου της επαρχίας Αμμοχώστου ο Παπαναστασίου
Όταν η καινοτομία συναντά την τόλμη: Ο Ιωάννης Πετρή στο Inspire 2025
Συμφωνία επιδότησης για υλοποίηση του συστήματος ETIAS έως το 2029
Νίκος Χριστοδουλίδης: Στενοί συνεργάτες για μια ανταγωνιστική και βιώσιμη οικονομία οι ξένοι επενδυτές (video)
Στρατηγική συνεργασία PERHA Group και LAC Leonidas Alexandrou
H λαμπερή βραδιά απονομής των 13ων Invest Cyprus International Investment Awards(video)
Σύνδεσμος Βιομηχάνων Αγίου Αθανασίου: Συνάντηση με Green Dot Cyprus-Στο επίκεντρο η κυκλική οικονομία
Πετρολίνα: Σταθερός σύμμαχος του Κέντρου Συντονισμού Έρευνας και Διάσωσης
NOVARDIA: Η νέα μεσιτική εταιρεία ασφαλίσεων που ιδρύεται με έδρα την Κύπρο-Η αποκλειστική εξειδίκευση