Powered by

Ambrosia.cy: Ένα ζαχαροπλαστείο-vegan, ο ανταγωνισμός και η μεγαλύτερη πρόκληση που αντιμετωπίζει

Η Dovile Savickaite δημιούργησε το ζαχαροπλαστείο Ambrosia.cy στη Λεμεσό, αναλαμβάνοντας την πρόκληση της δημιουργίας παραδοσιακών και μοντέρνων επιδορπίων χωρίς ζωικά προϊόντα.

Καθετί που φτιάχνει είναι η απόδειξη πως η vegan ζαχαροπλαστική μπορεί να είναι εξίσου νόστιμη με την κλασική.

H ίδια, ως λάτρης των προκλήσεων, αντιμετωπίζει την παρασκευή παραδοσιακών και μοντέρνων πολύπλοκων γλυκών χωρίς ζωικά προϊόντα, ως μια ευκαιρία για να εκφράσει τη δημιουργικότητα, αλλά και τη δίψα της για ένα καλό αποτέλεσμα.

Με εφόδια τις σπουδές της ως food scientist και nutritionist, η Dovile εστιάζει στην προσπάθεια να βοηθήσει τους ανθρώπους να ζουν καλύτερα και πιο υγιεινά, προωθώντας μια διατροφή που σέβεται το περιβάλλον και τον πλανήτη.

Έχει, μάλιστα, βάλει στοίχημα με τον εαυτό της, να συμβάλει ώστε να αλλάξει η επικρατούσα κι εσφαλμένη αντίληψη ότι η vegan διατροφή είναι άνοστη και βαρετή.

Στο ζαχαροπλαστείο της μπορεί να βρει κανείς vegan και χωρίς ζωικά προϊόντα επιλογές από γλυκά για εκδηλώσεις, τούρτες γενεθλίων, τάρτες και κέικ με φρέσκα φρούτα. Στα επιδόρπια που διαθέτει και ξεχωρίζουν, περιλαμβάνονται τα fudgy brownies και το cheesecake καρότου.

«Μπορούμε, επίσης, να μετατρέψουμε σε vegan δημιουργίες, ιδέες που έχουν οι πελάτες μας για κάθε περίσταση», εξηγεί η δημιουργός του ζαχαροπλαστείου, για να σημειώσει ότι ο κόσμος ανταποκρίνεται πολύ θετικά στις καινοτόμες και vegan επιλογές που προσφέρει:

«Η βασική διαφορά, άλλωστε, δεν βρίσκεται στη γεύση αλλά στα συστατικά. Τα vegan γλυκά είναι πιο βιώσιμα για τον πλανήτη μας, συνήθως φτιάχνονται με υψηλότερης ποιότητας υλικά, λιγότερη ζάχαρη και γενικά είναι πιο υγιεινά και φυσικά».

Χρησιμοποιεί προϊόντα, κυρίως από ντόπιους παραγωγούς, όπως φρέσκα φρούτα και μούρα, ενώ επιλέγει σοκολάτα υψηλής ποιότητας και φυσικά γλυκαντικά, όπως σιρόπι σφενδάμου. Κάθε επιδόρπιο είναι χειροποίητο και μελετημένο με λεπτομέρεια, έτσι ώστε να ικανοποιεί σε εικόνα αλλά και γεύση.

Η μεγαλύτερη πρόκληση, που αντιμετωπίζει η επιχείρηση, είναι να παραμείνει ανταγωνιστική: «Οι τιμές μας είναι ψηλότερες από ένα brand αλυσίδας. Ωστόσο, αντικατοπτρίζουν την ποιότητα των υλικών, το εύρος της δουλειάς και της σκέψης που επενδύεται σε κάθε τι που φτιάχνουμε».

Στα πλάνα για το μέλλον περιλαμβάνονται η συμπερίληψη νέων προϊόντων στο μενού και η διάθεση των γλυκών του brand σε διάφορες καφετέριες. Προγραμματίζει, επίσης, να προσφέρει χριστουγεννιάτικα εργαστήρια και άλλα μαθήματα vegan ζαχαροπλαστικής.

Στο επίκεντρο η φιλοσοφία να εκπαιδεύσει και να φέρει τους ανθρώπους κοντά μέσω του φαγητού και της vegan νοοτροπίας, που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις παραδοσιακές επιλογές, ενώ αντιθέτως έχει να προσφέρει τόσο στην υγεία του ίδιου του καταναλωτή όσο και στη βιωσιμότητα του πλανήτη.

Φωτογραφία: Γιώργος Χαραλάμπους

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία