Χορηγία Κατηγορίας Εμπόριο

Το Marks & Spencer στην Ακρόπολη αποκτά νέο πρόσωπο-Πυρετώδεις εργασίες(pics)

Σε νέα εποχή εισέρχεται ένα ιστορικό εμπορικό κτήριο της Ακρόπολης. Το Marks & Spencer αποκτά νέα ανανεωμένη, οικολογική και υπερσύγχρονη όψη.

H μητρική εταιρεία Voici La Mode Group (VLM) προχωρά σε ανακαίνιση και αναβάθμιση του τριώροφου κτηρίου M&S, το οποίο πρωτοστατεί στην περιοχή από το 1995.

Όπως καταδεικνύουν οι φωτογραφίες, οι εργασίες συνεχίζονται με πυρετώδεις ρυθμούς προκειμένου το εξωτερικό του κτηρίου να επανασυστηθεί στους καταναλωτές πλήρως ανανεωμένο, με οικολογική όψη και διαχρονική ποιότητα.

marksandspencerakropoliscov2

Τεχνολογική και αισθητική αναβάθμιση
Δεν πρόκειται μόνο για αισθητική, αλλά και για τεχνολογική αναβάθμιση, σε συνδυασμό με την χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

marksandspencerakropoliscov

Το ανανεωμένο κτήριο χαρακτηρίζεται από κομψότητα, υψηλή αισθητική, άνεση και ευχάριστο περιβάλλον.

Μεταξύ των βασικών αλλαγών και αναβαθμίσεων, στις οποίες έχει προχωρήσει ο Όμιλος Voici La Mode στο M&S στην Ακρόπολη, συγκαταλέγονται η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ και το σύστημα θερμοπρόσοψης.

marksandspencerakropolinew

Παράλληλα, ανανεωμένες και αναβαθμισμένες αισθητικά είναι οι βιτρίνες του καταστήματος, με ειδικό φωτισμό, ενώ πόλο έλξης αναμένεται να αποτελέσουν τα υπερσύγχρονα video walls που θα εγκατασταθούν.

marksandspencerakropolinew2

Αξίζει να αναφερθεί ότι η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα όπως καθορίζεται στο Europe Plan Net Zero, συγκαταλέγονται ανάμεσα στους κύριους στόχους του Ομίλου.

Δειτε Επισης

Be Xmas! Game On: Στα CELIO αυτές τις γιορτές, παίζεις μεγάλο παιχνίδι
Defender Luxury Off-Road Experience από τον Όμιλο Πηλακούτα
VE Very Exclusive Accessories Ltd: Τρεις νέο-ανακαινισμένες μπουτίκ Swarovski στην Κύπρο
Αφαιρείται το βάρος συσκευασίας κατά την πώληση προϊοντων-Τι προνοεί το υπουργικό διάταγμα
Τόλμησε, καινοτόμησε και δίδαξε τις e-αγορές το Skroutz -Πώς καταφέρνει να διατηρεί την πρωτιά
Στην Κύπρο ο Φάνης Λαμπρόπουλος για την Mangas-Η νέα digital εκστρατεία της εταιρείας από την Orb
Άλλες ισορροπίες στο λιανικό εμπόριο με πιθανό deal Σκλαβενίτη-Παπαντωνίου
Mallouppas & Papacostas: Στις οικογένειες Μαλλούππα και Παπακώστα σχεδόν το 100% της εταιρείας
Η ΑΛΑΜΠΡΑ κρατά τις παραδόσεις και μοιράζει δώρα... Φέρνει τον «Γαλατά των Χριστουγέννων»
«Να ενισχύσουμε τις ήδη θετικές εμπορικές σχέσεις μεταξύ Κύπρου και Ιταλίας»