Κατασκευαστικά υλικά: Οριακή μείωση του κόστους τον Οκτώβρη, άνοδος το δεκάμηνο

Μείωση της τάξης του 0,13% σημείωσε τον Οκτώβρη σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα ο Δείκτης Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών, ωστόσο για την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2023, ο δείκτης σημείωσε αύξηση της τάξης του 3,45% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Σύμφωνα με την Στατιστική Υπηρεσία, ο Δείκτης Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών για τον μήνα Οκτώβριο 2023 ανήλθε στις 134,30 μονάδες (με βάση 2015=100), σημειώνοντας μείωση της τάξης του 0,13% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, ο δείκτης κατέγραψε μείωση 0,31%. Κατά κύρια κατηγορία προϊόντων, καταγράφηκαν αυξήσεις στα ορυκτά (14,03%), στα προϊόντα ορυκτών (5,48%) και στα προϊόντα από ξύλο, μονωτικά, χημικά και πλαστικά (0,67%), ενώ μειώσεις παρατηρήθηκαν στα μεταλλικά προϊόντα (-9,45%) και στα ηλεκτρομηχανολογικά είδη (-0,05%).

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2023, ο δείκτης σημείωσε αύξηση της τάξης του 3,45% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Γιατί είναι τόσο καίριος ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διπλωματία
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα