Διαφημίσεις και στοίχημα: Tι λένε ειδικοί και εκπρόσωποι εταιρειών
InBusinessNews 13:24 - 09 Οκτωβρίου 2023
Σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στον κόσμο της στοιχηματικής δραστηριότητας, στη διαφήμιση και την ρύθμισή της. Ο τομέας των αθλητικών στοιχημάτων έχει άλλωστε γίνει εξαιρετικά ανταγωνιστικός.
Οι εταιρείες στοιχημάτων έχουν αυξήσει τις διαφημίσεις τους σε τηλεόραση, διαδίκτυο και κοινωνικά δίκτυα. Ταυτόχρονα, όμως, έχουν επιβληθεί αυστηροί περιορισμοί στις διαφημίσεις αθλητικών στοιχημάτων για να προστατευτούν ανήλικοι και ευαίσθητα κοινά.
Τα πιο πάνω αναλύθηκαν σε συζήτηση-πάνελ από την Βασιλική Πανούση, Manager EU Affairs του EGBA, τον Dr. Alan Littler, Δικηγόρο του Kalff Katz & Franssen Attorneys at Law και την Κατερίνα Παπαγεωργίου, Δικηγόρος της Parimatch, κατά το 6ο Συνέδριο Ασφαλούς Παιχνιδιού.
Τη συζήτηση, που φέρει την θεματική «Διαφήμιση, πρόσφατες απαγορεύσεις και μελλοντικές τάσεις», συντόνισε ο Dr. Joerg Hofmann, Partner with MELCHERS law firm, Γερμανία.
Η Βασιλική Πανούση παρουσίασε ένα χάρτη με τις χώρες και τις απαγορεύσεις στο στοίχημα και τους περιορισμούς. Συνέστησε όπως βρεθεί η ισορροπία στο πώς και πόσο προωθούμε διαφημιστικά το στοίχημα. «Έχουμε παραδείγματα από υπεύθυνες διαφημίσεις» είπε υπενθυμίζοντας ότι υπάρχουν οδηγοί για το πώς δημιουργεί κανείς διαφημίσεις στο σωστό πλαίσιο.
Ο Dr. Alan Littler είπε πως υπάρχει μια σειρά από παράγοντες περιορισμού στη διαφήμιση. Ανέλυσε τις τάσεις της συμμόρφωσης και τις σημαντικότερες που σηματοδότησαν την περσινή χρονιά κάνοντας αναφορά στον τρόπο που επηρεάζουν μεγάλες αθλητικές χορηγίες και άλλα γεγονότα του αθλητισμού.
Η Κατερίνα Παπαγεωργίου αναφέρθηκε στην ευθύνη της Εθνικής Αρχής Στοιχημάτων (ΕΑΣ) και άλλων αρχών για την προστασία των παικτών. Οι διαφημίσεις χρειάζεται να περάσουν από εγκρίσεις κάτι που προκαλεί καθυστερήσεις, είπε, και πως «το μομέντουμ είναι σημαντικό». Συνέστησε την ευελιξία των υφιστάμενων περιορισμών έναντι της αυστηροποίησης και τη μεγαλύτερη ενημέρωση των παικτών.