Η Photos Photiades Breweries επιλέγει υιοθέτηση χώρου πρασίνου και μετατροπή τσε «όαση δροσιάς»

Με σύνθημα «Η προστασία της φύσης είναι η πρώτη μας επιλογή», η Photos Photiades Breweries, μέλος του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης, συνεχίζει δυναμικά και με πιστή προσήλωση την υλοποίηση του προγράμματος «Επιλογή» και των δεσμεύσεων της μέχρι το 2025 με στόχο την πράσινη μετάβαση της και την καθοριστική ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος της.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία παρουσίασε πρόσφατα στο Δήμαρχο Ιδαλίου κ. Λεόντιο Καλλένο, την «όαση δροσιάς» που δημιούργησε μετά από την υιοθέτηση χώρου πρασίνου σε περιοχή κοντά στο ζυθοποιείο της. Μέσα από τη συνεργασία με επαγγελματίες στον χώρο της αρχιτεκτονικής τοπίου και του περιβαλλοντικού σχεδιασμού, η εταιρεία και ο Όμιλος Φώτος Φωτιάδης, προχώρησαν στην ανάπλαση του χώρου με τη φύτευση δέντρων - πεύκο και Σχινιά, τα οποία παρουσιάζουν μεγάλη αντοχή στη ρύπανση, ενώ έχει εγκαταστήσει και ειδικό σύστημα ύδρευσης και φροντίδας τους.

Κατά την επίσκεψη του ο Δήμαρχος κ. Καλλένος, αφού ευχαρίστησε την Photos Photiades Breweries και τον Όμιλο για τη διαχρονική στήριξη τους στην κοινότητα, τόνισε ότι η υιοθεσία χώρων πρασίνου είναι μια εξαιρετική εθελοντική πρωτοβουλία για το Δήμο και την ευρύτερη περιοχή, καθώς συμβάλει σημαντικά στη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Εκ μέρους της εταιρείας, ο Γενικός Διευθυντής κ. Γιώργος Ιεροδιακόνου, επεσήμανε ότι μέσα από αυτή την παραχώρηση πέραν από την ουσιαστική προσφορά στην κοινότητα, ο οργανισμός και η ομάδα της Photos Photiades Breweries και του Ομίλου Φωτιάδη, νιώθουν ιδιαίτερα περήφανοι αφού εκπληρώνεται και μια μεγάλη δέσμευση – τη φύτευση δέντρου για κάθε προσκεκλημένο κατά την παρουσίαση του προγράμματος της «Επιλογή» και επιβεβαιώνει τη συνεχή επένδυση σ’ ένα ουδέτερο ανθρακικό αποτύπωμα της.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών