powered by

Marketway Publicis, AdVanced DSP και Public έτρεξαν την 1η In-Game διαφήμιση στην Κύπρο

Στην πρώτη εφαρμογή In-Game διαφήμισης έτρεξε η Marketway Publicis σε συνεργασία με την πλατφόρμα AdVanced DSP [Digital Programmatic Platform], για τον πελάτη της Public, καταγράφοντας άλλη μια πρωτοποριακή ενέργεια στο χαρτοφυλάκιο της.

Η διαφήμιση του Public έτρεξε σε mobile games, PC και κονσόλες παιχνιδιών, με αξιοποίηση βίντεο και στατικών formats, δημιουργώντας ένα νέο success story, στον τομέα της διαφήμισης στην Κύπρο, θέτοντας το αγαπημένο brand ως μέρος δεκάδων online παιχνιδιών.

Η Marketway Publicis και η AdVanced στο πλαίσιο της στρατηγικής τους συνεργασίας έχουν εντάξει στην κυπριακή αγορά τα In-Game κανάλια διαφήμισης, διερύνοντας τις δυνατότητες της online επικοινωνίας, με ειδική στόχευση στo κοινό των gamers. Τα συγκεκριμένα κανάλια, θεωρούνται από τα πιο αποτελεσματικά σε επίπεδο στόχευσης, προσέγγισης και διάδρασης, αφού ο πληθυσμός των gamers είναι ιδιαίτερα μεγάλος και καλύπτει ένα εύρος ηλικιών, δεδομένων των πολλαπλών επιλογών που υπάρχουν σε παιχνίδια. Σύμφωνα και με τη διεθνή εμπειρία, οι gamers παρουσιάζουν υψηλά ποσοστά πιστότητας στις επιλογές παιχνιδιών, συστηματοποίηση και συχνότητα στη χρήση, δεδομένα που καθιστούν την In-Game διαφήμιση πολύ αποδοτική για τα brands που την επιλέγουν.

InGame 2

Ιδιαίτερα σημαντικό για την In-Game διαφήμιση είναι το γεγονός ότι έχει τη δυνατότητα να αποτελεί μέρος του σκηνικού του κάθε παιχνιδιού, αυξάνοντας τον δείκτη δέσμευσης με τον χρήστη, ενώ εμφανίζεται χωρίς να διακόπτει το παιχνίδι, διατηρώντας αναλλοίωτη τη διάρκεια του μηνύματος στην οθόνη, στοιχείο πολύ σημαντικό για το κοινό και για την αποτελεσματικότητα.

Η In-Game διαφήμιση εγγυάται 100% viewability, premium διαφημιστικές θέσεις και βεβαίως μέγιστη κάλυψη του κοινού που στοχεύεται, με δυνατότητες τμηματοποίησης και ειδικής στόχευσης.

Η Marketway Publicis και η AdVanced ήδη εργάζονται από κοινού για την εισαγωγή πρόσθετων δυνατοτήτων στην online επικοινωνία, τόσο σε επίπεδο εφαρμογών, όσο και σε επίπεδο νέων format, αλλά και δεικτών απόδοσης.

Δειτε Επισης

Σε συνάντηση εργασίας της ηγεσίας της BusinessEurope με την Ursula von der Leyen ο πρόεδρος της ΟΕΒ Γιώργος Παντελίδης
Ανδρέας Νεοφύτου: Έτσι θα ενισχύσει την θέση της ως παγκόσμιος ναυτιλιακός κόμβος η Κύπρος-To όραμά μου για το ΚΝΕ
Στην Τόχνη βρέθηκαν ερευνητές/τριες για διεθνές συνέδριο με θέμα το franchising
Υπουργείο Ενέργειας: Διαγωνισμός για τα Ευρωπαϊκά Βραβεία Προώθησης της Επιχειρηματικότητας 2025
Η διάκριση της Advanced Automation Systems στα Βραβεία Καινοτομίας της ΟΕΒ (vid)
Athlos Capital: Σύμβουλος και επικεφαλής συντονιστής της έκδοσης ομολόγου Tier 2 της HD Insurance PLC ύψους €20 εκατ.
Κάτι...ψήνεται στο Ολυμπιακό Μέγαρο από την ΚΟΕ-Ένα gala dinner με ένα ξεχωριστό επισκέπτη στο τραπέζι
Ο νοσηλευτής του Ογκολογικού Τράπεζας Κύπρου Γεώργιος Φαντούσης κολυμπά για την ελπίδα
Παγκόσμια Ημέρα Ασφάλειας Τροφίμων-Η επιστήμη σε δράση
Παρουσίαση βιβλίου «Κύπρος 1974-Φωνές Αιχμαλωσίας» στο Πανεπιστήμιο Νεάπολις Πάφος