Νέα εποχή για το M&S στην Ακρόπολη με σύγχρονη και οικολογική όψη

Νέα εποχή για το Marks & Spencer στην Ακρόπολη. Το εμβληματικό τριώροφο κτήριο που αποτελεί σημείο αναφοράς στην πρωτεύουσα, αποκτά νέα ανανεωμένη, οικολογική και υπερσύγχρονη όψη, κερδίζοντας αμέσως τις εντυπώσεις.

Ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών, τηρώντας ευλαβικά το πλάνο της για επέκταση, ανάπτυξη και προσαρμογή όπως προστάζουν οι καιροί, η μητρική εταιρεία Voici La Mode (VLM), προχωρεί σε ανακαίνιση και αναβάθμιση του καταστήματος Μ&S στην Ακρόπολη, το οποίο πρωτοστατεί από το 1995. Παράλληλα, παραμένει πιστή στις περιβαλλοντικές αρχές που πρεσβεύει, διατηρώντας ταυτόχρονα τις διαχρονικές της αξίες για υψηλή ποιότητα και εξυπηρέτηση.

Η κομψότητα, η υψηλή αισθητική, η άνεση και το ευχάριστο περιβάλλον, είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά που μπορούν να περιγράψουν τη ανανεωμένη εικόνα του M&S στην Ακρόπολη.

NEW ACROPOLIS-2

Πρόκειται για ένα κατάστημα με μια τεράστια ποικιλία προϊόντων για όλη την οικογένεια και το σπίτι, με τη μοναδικότητα και την ποιοτική σφραγίδα των Marks & Spencer και του Ομίλου VLM.

Το καφεστιατόριο Café La Mode στον 3ο όροφο του κτηρίου, έρχεται να συμπληρώσει την μοναδικότητα του Μarks & Spencer, βάζοντας στον παρονομαστή τη χαλάρωση, την ψυχαγωγία και το καλό φαγητό. Το χαλαρό και προσεγμένο μίνιμαλ περιβάλλον συναντάει την ποιοτική κουζίνα και την τέλεια εξυπηρέτηση, χαρίζοντας απολαυστικές στιγμές στους θαμώνες.

Αγκαλιάζοντας τις ΑΠΕ (Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας)

Η αναβάθμιση στον Όμιλο Voici La Mode δεν αγγίζει μόνο την αισθητική, αλλά αφορά και την τεχνολογική πλευρά, σ’ ένα τομέα στον οποίο επίσης κατέχει τα ηνία. Δεν μιλάμε απλώς για αναβάθμιση στην τεχνολογία, αλλά και χρήσεις των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας που αγκαλιάζουν το περιβάλλον και προστατεύουν τη φύση.

Άλλωστε, η εξοικονόμηση ενέργειας και η μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα όπως καθορίζεται στο Europe Plan Net Zero, συγκαταλέγονται ανάμεσα στους κύριους στόχους του Ομίλου, μέσα από το πλάνο ενεργειακής αναβάθμισης που υλοποιεί πιστά. Γι’ αυτό και έχει ήδη προχωρήσει σε αντικατάσταση λαμπτήρων σε led σε όλα τα καταστήματά του, εγκαθιστώντας φωτοβολταϊκά συστήματα και αναβαθμίζοντας τις μηχανολογικές του εγκαταστάσεις.

Για το M&S στην Ακρόπολη, ανάμεσα στις κύριες αλλαγές και αναβαθμίσεις στις οποίες έχει προβεί ο Όμιλος, περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ και το σύστημα θερμοπρόσοψης. Τα βλέμματα όμως, θα μαγνητίζουν οι νέες ανακαινισμένες βιτρίνες με τον ειδικό φωτισμό, που χαρακτηρίζονται για το εκλεπτυσμένο τους στυλ. Την πρόσοψη συμπληρώνουν με επιτυχία τα υπερσύγχρονα video walls που θα εγκατασταθούν.

Είναι όλα αυτά τα οποία αποδεικνύουν και στην πράξη ότι η εξέλιξη, η καινοτομία και το όραμα, είναι στο DNA του Ομίλου Voici La Mode.

Ο Όμιλος VLM

Για πάνω από 65 χρόνια, ο Όμιλος Voici La Mode δραστηριοποιείται στους τομείς του retail fashion και της εστίασης στην Κύπρο και τη Ρουμανία. Διαθέτει 30 σημεία πώλησης και εκπροσωπεί πέρα από τα Marks & Spencer, τα brands: Celio, Sfera, Etam, Undiz και Accessorize, την αλυσίδα καφεστιατορίων Café La Mode και κατέχει την αποκλειστική αντιπροσωπία του Marks & Spencer στη αγορά της Ρουμανίας.

VLM voici la mode logo

Δειτε Επισης

H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες
Τα υβριδικά αυξάνονται, τα βενζινοκίνητα μειώνονται, αλλά η ηλεκτροκίνηση δεν στροφάρει-Οι top σε εγγραφές μάρκες
Στο 1,6% ο εναρμονισμένος πληθωρισμός-Αυξημένος ο Δείκτης Τιμών Καταναλωτή
Καύσιμα: Έρευνα για διαφορετική τιμολόγηση μεταξύ επαρχιών ζητεί ο Σύνδεσμος Καταναλωτών
Kings Avenue Mall: Έντεκα χρόνια επιτυχιών και καινοτομίας-Οι εκδηλώσεις και εκπλήξεις για την σημαντική επέτειο
Lidl Κύπρου: Δυνατότητα σε πέντε τυχερούς να κερδίσουν εκπτωτικά κουπόνια €6.000 μέσω του Lidl Plus