powered by

To success story της adidas στις τοπικές αγορές

Στον κόσμο του E-Commerce, τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Αμερική και σε άλλες περιοχές του κόσμου, οι αθλητικές μάρκες έχουν καθιερώσει μια ισχυρή παρουσία. Οι λόγοι ποικίλουν. Βασική παράμετρος είναι το ότι καταναλωτές εκτιμούν τo στυλ, την ποιότητα και την καινοτομία που συχνά προσφέρουν τα αθλητικά είδη και ρούχα.

Δεύτερον, οι αθλητικές μάρκες έχουν επεκτείνει την παρουσία τους στον ψηφιακό χώρο με πρωτοποριακά E-Commerce καταστήματα και εμπειρία αγοράς. Η δυνατότητα online αγοράς αθλητικών προϊόντων παρέχει στους πελάτες μεγαλύτερη ευκολία και προσβασιμότητα.

Επιπλέον, οι αθλητικές μάρκες αξιοποιούν τις κοινότητες των φαν τους και τους ακολούθους των αθλητικών δραστηριοτήτων, χρησιμοποιώντας τα social media και άλλες πλατφόρμες για να δημιουργήσουν συναισθηματικούς δεσμούς με το κοινό τους.

Η Adidas είναι μία από τις αξιοσημείωτες εταιρείες του ηλεκτρονικού εμπορίου. Ο τρόπος αλληλεπίδρασης προσδίδει στην εταιρεία μία σημαντική ανταγωνιστική προβολή στον ψηφιακό χώρο.

Μέσω καινοτόμων στρατηγικών μάρκετινγκ και τεχνολογικών λύσεων, η Adidas έχει δείξει ότι βρίσκει διαρκώς έναν τρόπο να δημιουργεί εμπειρίες αγοράς που να εντυπωσιάζουν τον πελάτη. Η στρατηγική αλληλεπίδρασης διαμορφώνει, άλλωστε, μια στενή σχέση εμπιστοσύνης με τους πελάτες της και ενισχύει τη θέση της Adidas στον ανταγωνιστικό κόσμο του E-Commerce.

Πολύτιμες πληροφορίες και μυστικά επιτυχίας του brand έρχεται για να δώσει στους συμμετέχοντες του 15ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου ο Θεόδωρος Γκολφινόπουλος, Senior Manager Digital Partner Commerce SEE της Adidas στην Ελλάδα.

Μέσα από τη παρουσίαση, οι σύνεδροι θα γνωρίσουν το τρόπο με τον οποίο η adidas αλληλοεπιδρά με τους στρατηγικούς πελάτες λιανικής στο χώρο του E-Commerce στη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Επιπλέον, θα παρουσιαστούν δύο case studies με digital initiatives τα οποία η ομάδα της adidas κατάφερε να φέρει εξαιρετικά αποτελέσματα σε πωλήσεις και μερίδιο αγοράς.

Ανάπτυξη στο E-Commerce

Ο Θεόδωρος Γκολφινόπουλος εργάζεται και μένει στην Αθήνα. Οι σπουδές του στην οικονομική επιστήμη και το E-Business του έδωσαν μια βάση για να ασχοληθεί περαιτέρω με το κομμάτι του E-Commerce. H εργασιακή του εμπειρία περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, ρόλους στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως E-Commerce Manager στην ΑΒ Βασιλόπουλο & E-Commerce Operations Manager στην PMM (Public/MediaMarkt). Πλέον, απασχολείται από την adidas όπου μαζί με την ομάδα του είναι υπεύθυνοι για το growth της adidas στα E-Commerce κανάλια των στρατηγικών της λογαριασμών στη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Ο e-Commerce θεσμός της Κύπρου επιστρέφει

Το Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου που πραγματοποιείται για 15η χρονιά αποτελεί θεσμό για το e-Commerce στην Κύπρο, καθώς παρουσιάζονται όλες οι τελευταίες διεθνείς τάσεις στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό.

Οι διαδικτυακές αγορές αποτελούν πλέον μία από τις βασικότερες πρακτικές ενός καταναλωτή καθώς η χρήση της τεχνολογίας είναι αναπόσπαστο μέρος της ζωής μας. Ποιο είναι το μέλλον του e-Commerce, ποια προνόμια μπορεί να παρέχει σε μία επιχείρηση και πώς μπορεί να αποτελέσει μία εύκολη και ασφαλή διαδικασία αγορών για τον καταναλωτή; Ερωτήματα που πρόκειται να απαντηθούν στο πλαίσιο του 15ου Συνεδρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

To σπουδαίο γεγονός θα διεξαχθεί την Πέμπτη 2 Νοεμβρίου 2023 στο Hilton Nicosia και θα φιλοξενήσει ακόμη συζητήσεις σχετικές με την συμπεριφορά του καταναλωτή ηλεκτρονικού εμπορίου. Το κεφάλαιο «μάρκετινγκ» και πώς οδηγεί σε αύξηση αγορών θα αποτελέσει βασικό στοιχείο συζητήσεων ενώ αναφορά θα γίνει και στη νέα μεγάλη τάση που δεν είναι άλλη από τη βιωσιμότητα και τις πράσινες πρωτοβουλίες.

Ο ρόλος του AR και του VR στο ηλεκτρονικό εμπόριο είναι σημαντικός γεγονός που κάνει το πιο πάνω θέμα κρίσιμο για τους πρωταγωνιστές τις αγοράς και όχι μόνο. Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει, παρουσιάσεις με τα πιο πάνω αλλά και συζητήσεις στρογγυλής τραπέζης για την πορεία και τα συστατικά ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Κύπρο καθώς και την αξιοποίηση των Data Analytics.

Το Συνέδριο απευθύνεται σε Επιχειρηματίες, Διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων, ΙΤ Στελέχη επιχειρήσεων που αναπτύσσουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και σε Εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

Πληροφορίες

Για το πρόγραμμα του Συνεδρίου κάντε κλικ εδώ.

Για εγγραφές κάντε κλικ εδώ.

Πληροφορίες

Χορηγοί (μέχρι σήμερα): Υπεραγορές Αλφαμέγα, ECOMMBX, Όμιλος G.A.P. Vassilopoulos, IMR/University of Nicosia™, Mode& - Όμιλος Voici La Mode, Powersoft

Υποστηρικτές (μέχρι σήμερα): Capacitor Partners, FedEx, JCC Payment Systems

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί Επικοινωνίας: CBN (Cyprus Business News), περιοδικό ΙΝ Βusiness, OMEGA Channel, πόρταλ REPORTER, SUPER FM

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

Δειτε Επισης

Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)
Βαθιά συγκίνηση και ικανοποίηση…Όσα δήλωσαν οι βραβευθέντες των 11ων ΚΕΒΕ Business Leader Awards (video)
Γυρίζει σελίδα ο «Πολίτης»-Κατ' αρχήν συμφωνία με Κρις Παναγιώτου για εξαγορά του ομίλου
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CFA Society Cyprus: Οι στόχοι και δράσεις του Συνδέσμου
Μ. Νικολάου Χρίστου: Οι τεχνικές δεξιότητες συμβάλλουν στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα (video)