Ετήσια μείωση στον δείκτη τιμών κατασκευαστικών υλικών μετά από 33 μήνες

Μικρή μείωση παρουσίασε σε ετήσια βάση τον Σεπτέμβριο ο Δείκτης Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών, καταγράφοντας την πρώτη ετήσια μείωση εδώ και σχεδόν τρία χρόνια και ειδικότερα από τον Νοέμβριο του 2020.

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, ο Δείκτης Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών για τον μήνα Σεπτέμβριο 2023 ανήλθε στις 134,47 μονάδες (βάση 2015=100), σημειώνοντας μείωση της τάξης του 0,33% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα.

Σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους, ο δείκτης κατέγραψε οριακή μείωση 0,06%.

Κατά κύρια κατηγορία προϊόντων, καταγράφηκαν αυξήσεις στα ορυκτά (14,19%), στα προϊόντα ορυκτών (6,51%) και στα προϊόντα από ξύλο, μονωτικά, χημικά και πλαστικά (0,75%). Αντίθετα, οι τιμές στα μεταλλικά προϊόντα παρουσίασαν μείωση 9,30% και στα ηλεκτρομηχανολογικά είδη οριακή μείωση 0,09%.

Για την περίοδο Ιανουαρίου-Σεπτεμβρίου 2023, ο δείκτης σημείωσε αύξηση της τάξης του 3,88% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Ο μηνιαίος Δείκτης Τιμών Κατασκευαστικών Υλικών δείχνει την εξέλιξη του κόστους των υλικών που υφίσταται ο εργολάβος.

Δειτε Επισης

Έτοιμες οι υπεραγορές για την εποχή του e-kalathi...Στην πορεία οι συζητήσεις για προσθήκες
Η συνταγή της Τρ. Κύπρου για διατήρηση υψηλής κερδοφορίας-Οι πέντε βασικές προτεραιότητες και οι επί μέρους στόχοι
Το δυναμικό τοπίο των επενδύσεων στον τομέα της φιλοξενίας και τι προσελκύει τους επενδύτες στην Κύπρο
Σύνδεσμος Μεγάλων Αναπτύξεων: Γιατί είναι τόσο καίριος ο ρόλος του ιδιωτικού τομέα στην οικονομική διπλωματία
Αυτοί είναι οι βραβευθέντες των Leaders in Hospitality Awards
Μαρία Κουρούπη: H στρατηγική της Hermes Airports για ενίσχυση της αεροπορικής συνδεσιμότητας της Κύπρου
Μίλτος Μιχαηλάς: Ενισχύσαμε την κερδοφορία μας, κερδίσαμε σημαντικές μάχες στην αγορά-Η απαρχή ενός νέου κεφαλαίου για την Alpha Bank
Τα ΜΕΔ στις εταιρείες... Δυσκολεύονται να τα φέρουν βόλτα οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις-Τα στοιχεία της ΚΤΚ
Φιλοξενία: Οι εξατομικευμένες εμπειρίες, η απλοποίηση διαδικασιών και το κλικ σε βιώσιμους προορισμούς
Ο κύκλος δέκα ετών που έκλεισε και η νέα στρατηγική του Υφυπουργείου Τουρισμού...Έμφαση στην ποιότητα παρά την ποσότητα