Ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος εργασιών αναπαλαίωσης της αποβάθρας στη Λάρνακα

Ολοκληρώθηκε το πρώτο μέρος εργασιών αναπαλαίωσης της αποβάθρας στη Λάρνακα, που περιλαμβάνει την στατική αναβάθμιση, τη συντήρηση πασσάλων φωτισμού, την αλλαγή διαφόρων φωτιστικών επί της αποβάθρας, την εγκατάσταση συστήματος φωτισμού κάτω από την αποβάθρα και την αναβάθμιση του υφιστάμενου ιστορικού γερανού.

Σε ανακοίνωση της Kition Ocean Holdings Ltd αναφέρεται ότι κατά τη διάρκεια της χθεσινής επίσκεψης του Υπουργού Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων Αλέξη Βαφεάδη στη Λάρνακα, «έγινε επιθεώρηση των έργων ανάπλασης της ξύλινης διατηρητέας ιστορικής αποβάθρας της πόλης και συζητήθηκε η εξέλιξη των έργων σχεδιασμού, όπως και ο προγραμματισμός της πρώτης φάσης του έργου».

Προστίθεται ότι «όπως έχει διαπιστωθεί, παρά τις αρχικές καθυστερήσεις που υπήρξαν, έχει ολοκληρωθεί το πρώτο μέρος των εργασιών αναπαλαίωσης και συντήρησης στην ανατολική πλευρά, καθώς και η συντήρηση του υφιστάμενου γερανού και των δύο φάρων, που βρίσκονται επί της αποβάθρας».

Ακόμα, συμπληρώνεται, «ολοκληρώθηκε η σημαντική στατική αναβάθμιση κάτω από την αποβάθρα, η οποία έχει αποκατασταθεί και έχουν γίνει πλήρως οι ανάλογοι έλεγχοι».

Σύμφωνα με την ανακοίνωση «μετά τους αρχικούς προβληματισμούς που εξέφρασαν οι ιδιοκτήτες μεγάλων σκαφών (day cruise operators), η συντήρηση και αναβάθμιση της αποβάθρας, έχει διαχωριστεί σε τρεις φάσεις. Η πρώτη φάση, η οποία έχει ολοκληρωθεί, περιλαμβάνει μέρος της στατικής αναβάθμισης, τη συντήρηση των πασσάλων φωτισμού, την αλλαγή διαφόρων φωτιστικών επί της αποβάθρας, την εγκατάσταση συστήματος φωτισμού κάτω από την αποβάθρα και την αναβάθμιση του υφιστάμενου ιστορικού γερανού».

Παράλληλα «έχουν αναβαθμιστεί οι δύο ιστορικοί φάροι ενώ έγινε συντήρηση και η αποκατάσταση των υφιστάμενων κιγκλιδωμάτων στα τμήματα Α και Γ καθώς και η επιδιόρθωση των υφιστάμενων μεταλλικών και ξύλινων καθισμάτων».

Αναφέρεται επίσης ότι «ταυτόχρονα βρίσκονται σε εξέλιξη οι αντίστοιχες εργασίες στο δεύτερο μέρος της αποβάθρας, οι οποίες περιλαμβάνουν την αναπαλαίωση του οικήματος του Ναυτίλου, σήμα κατατεθέν για τους Λαρνακείς εδώ και δεκαετίες».

Στα σχέδια της διαχειρίστριας εταιρείας «είναι η διαμόρφωση του οικήματος του Ναυτίλου σε μουσείο φωτογραφίας και ιστορίας, όπου θα δίνεται η ευκαιρία σε Κύπριους επισκέπτες και τουρίστες να γνωρίσουν κινηματογραφικά την ιστορία της Κύπρου, την ιστορία της Λάρνακας και την ιστορία της μαρίνας της πόλης».

Η Kition Ocean Holdings «θεωρεί ύψιστης σημασίας την ολοκλήρωση των κατασκευαστικών έργων στην αποβάθρα, καθώς αποτελούν την εκκίνηση της ενιαίας ανάπτυξης Λιμανιού και Μαρίνας Λάρνακας».

«Η διατηρητέα αποβάθρα θα χρησιμοποιηθεί για την ανάδειξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, καθώς θα αποτελεί τουριστικό προορισμό και σημείο αναφοράς και εκδηλώσεων για την πόλη και επαρχία της Λάρνακας». σημειώνεται.

Επίσης στα σχέδια της εταιρείας είναι «να εγκατασταθούν δεκαέξι περίπτερα, το οποία θα μπορούν να παρέχουν στο κοινό παραδοσιακά εδέσματα, φαγητά, γλυκά, κυπριακά προϊόντα, χειροποίητα κοσμήματα, και άλλες χειροτεχνίες από χωριά, Δήμους και κοινότητες της επαρχίας Λάρνακας και όχι μόνο».

Τα 16 περίπτερα θα είναι διαθέσιμα προς ενοικίαση από τις αρχές του 2024, όπου εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθούν τα έργα και θα ανοίξει πλέον η αποβάθρα στο κοινό, καταλήγει η ανακοίνωση.

Δειτε Επισης

Ζυγίζουν την πρόταση των εργοδοτών και παίρνουν τις αποφάσεις τους οι συντεχνίες στο έτοιμο σκυρόδεμα
Ετοιμάζει νέο εργοστάσιο στο Τσέρι η Green Dot-Οι κύριες δραστηριότητες κατά την λειτουργία του
Πρόταση δύο σημείων από τους εργοδότες για άρση του αδιεξόδου στο έτοιμο σκυρόδεμα-Το γάντι στις συντεχνίες
Δείχνει τα δόντια της στις εταιρείες έτοιμου σκυροδέματος η απεργία-Επηρεάζει δραστηριότητες και κερδοφορία
Ζητούν και τα ρέστα οι απεργοί στο σκυρόδεμα-«Δεν έχω μαγικό κουμπί» διαμηνύει ο Γιάννης Παναγιώτου
Κ. Κωνσταντή: Τι εισηγείται το ΕΤΕΚ για εκτόνωση της κρίσης στον κλάδο έτοιμου σκυροδέματος
Σοβαρές επιπτώσεις από την απεργία στον κλάδο σκυροδέματος-Έντονη ανησυχία πολιτικών μηχανικών
Σε τρεις με έξι μήνες νέες προσφορές για τον δρόμο Πόλης-Πάφου… Στα 90 εκ. ευρώ εκτοξεύεται το κόστος
Γιάννης Παναγιώτου: Για 37 σεντ την ώρα ο καυγάς στο έτοιμο σκυρόδεμα-Υπαναχώρησαν οι συντεχνίες
Έξω από το Υπουργείο Εργασίας οι απεργοί στον κλάδο σκυροδέματος-Θα επιδώσουν ψήφισμα στον Παναγιώτου