powered by

Ferretti Group: Ένας κολοσσός των yachts στη Μαρίνα Παραλιμνίου

Στην Κύπρο, και συγκεκριμένα στη Μαρίνα Παραλιμνίου, καταφθάνει ένα…βαρύ πυροβολικό των yachts. Ο λόγος για τον όμιλο Ferretti, ο οποίος σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του InBusinessNews, κατέληξε σε συμφωνία με την P.M.V. Maritime Holdings Ltd-κατασκευάστρια και διαχειρίστρια εταιρεία της Μαρίνας Παραλιμνίου-, ανοίγοντας έτσι τον δρόμο για απευθείας έλευση στο νησί μας της τεράστιας γκάμας υπερπολυτελών σκαφών που προσφέρει.

Η συμφωνία, που κλείδωσε μόλις τις αμέσως προηγούμενες μέρες, φέρνει ουσιαστικά το Ferretti Group απευθείας για πρώτη φορά στην Κύπρο, αφού μέχρι σήμερα η εδώ παρουσία του ήταν μέσω μεσάζουσας εταιρείας από την Ελλάδα. Μετά τη συμφωνία με την P.M.V. Maritime Holdings, ο όμιλος των υπερπολυτελών yacht θα διαθέτει γραφεία σε όλες τις πόλεις της Κύπρου, με τα κεντρικά του γραφεία βεβαίως να βρίσκονται στη Μαρίνα Παραλιμνίου.

Διαβάστε ακόμα: 

Η παρουσία του ομίλου Ferretti αναμένεται ν’ αποφέρει αρκετά πολυεπίπεδα οφέλη για την Μαρίνα Παραλιμνίου, με τη συμφωνία μάλιστα να έρχεται περίπου ένα χρόνο πριν από την ολοκλήρωση του έργου.

  • Το who is who του ομίλου Ferretti

Δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί ότι το Ferretti Group αποτελεί αυτή τη στιγμή ένα από τα μεγαλύτερα ναυπηγία στον κόσμο, έχοντας τζίρο πέραν του ενός δισεκατομμυρίου ετησίως. Στον όμιλο υπάγονται όλες οι υψηλών προδιαγραφών επωνυμίες πολυτελών σκαφών, όπως η Feretti Yachts, η Riva-η οποία χαρακτηρίζεται ως η Ferrari των θαλασσών-, η Pershing Yachts και η Itama Yachts.

Όσον αφορά την κατηγορία υπερ-γιοτ, τα οποία κατά κανόνα ξεκινούν από τα 30 μέτρα και με το πιο φθηνό σκάφος να κοστολογείται στα 10 εκατ. ευρώ, ο όμιλος διαθέτει τις επωνυμίες Wally, CRM και η Custom Line. Η τελευταία αφορά σκάφη ειδικά σχεδιασμένα με βάση τις απαιτήσεις του πελάτη.

Η εταιρεία ιδρύθηκε το 1968 από τους Alessandro και Norberto Ferretti και παρήγαγε το πρώτο της μηχανοκίνητο ιστιοφόρο το 1971. Κατά τη δεκαετία του 1980, τα δύο αδέρφια αποφάσισαν να ειδικευτούν στην παραγωγή πολυτελών μηχανοκίνητων yatch. Αργότερα, ίδρυσαν μια νέα μονάδα στο Forlì της Ιταλίας, η οποία στεγάζει σήμερα τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας.

Στις αρχές της δεκαετίας του 1990, ο όμιλος Ferretti ξεκίνησε μια διαδικασία διεθνοποίησης. Το 1993, ιδρύθηκε η Ferretti of America, Inc. για την εμπορία μηχανοκίνητων γιοτ στις Ηνωμένες Πολιτείες, τον Καναδά, το Μεξικό, τη Βενεζουέλα και την Καραϊβική. Η Ferretti of America συνδέθηκε με το δίκτυο πωλήσεων που ήταν ήδη παρών στην Ελλάδα, τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Γερμανία και τη Μεγάλη Βρετανία, αυξάνοντας τον αντίκτυπο των πωλήσεων της Ferretti στο εξωτερικό.

Το 1994, η Ferretti ξεκίνησε μια διεθνή διαδικασία μάρκετινγκ, δημιουργώντας ένα στρατηγικό δίκτυο αντιπροσώπων εκτός Ευρώπης. Κατά το δεύτερο μισό της δεκαετίας του 1990, ξεκίνησε μια στρατηγική επέκτασης για τις εξωτερικές γραμμές μέσω της εξαγοράς εταιρειών που παράγουν πολυτελή motoryachts.

Το 1996, η Ferretti ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στον τομέα των γιοτ με flybridges από υαλοβάμβακα, μήκους 28 έως 40 μέτρων, μέσω της Custom Line S.p.A. Δύο χρόνια αργότερα, ο όμιλος αγόρασε την Cantieri Navali dell'Adriatico- CNA S.r.l., η οποία ειδικευόταν στην κατασκευή μηχανοκίνητων σκαφών ανοιχτού τύπου με την περίφημη μάρκα Pershing.

Την ίδια χρονιά, η Ferretti εισήλθε στον κλάδο των αθλητικών ψαροκάικων με την εξαγορά της αμερικανικής εταιρείας Bertram Yacht, Inc.-το ναυπηγείο του Μαϊάμι. Η Bertram Yacht πωλήθηκε το 2015.

Το 1999 ο όμιλος Ferretti αγόρασε την CRN S.p.A., ένα ναυπηγείο που ειδικεύεται στην παραγωγή maxiyachts σε fiberglass και megayachts με χαλύβδινο κύτος και υπερκατασκευές αλουμινίου, μήκους άνω των 30 μέτρων.

Κατά την επόμενη δεκαετία, ο όμιλος προχώρησε σε περαιτέρω επέκταση μέσω εξαγορών άλλων εταιρειών του χώρου.  

Τον Δεκέμβριο του 2009, με στόχο να συνεχίσει να επικεντρώνεται στη βασική του δραστηριότητα, ο όμιλος Ferretti πώλησε το 60% της συμμετοχής του στην Pinmar S.L., μια ισπανική εταιρεία που ειδικεύεται στα μεγάλα γιοτ του Ιρλανδού επιχειρηματία Sean Ewing.

Τον Μάρτιο του 2010, η Ferretti συνέχισε την πολιτική αποεπένδυσής της πουλώντας το 100% της Apreamare S.p.A., η οποία περιελάβανε τον ναυτικό… πόλο Torre Annunziata (Νάπολη), στις οικογένειες Aprea και Pollia, ιδρυτές της ιστορικής μάρκας Sorrento. Το 2010 ιδρύθηκε η Ferretti Group Brasil.

Το 2012 η Ferretti εξαγοράστηκε από την κινεζική πολυεθνική εταιρεία κατασκευής βαρέων μηχανημάτων και αυτοκινήτων Weichai Group.

Δειτε Επισης

Η σημασία της βιωματικής μάθησης και της προώθησης της επιχειρηματικής νοοτροπίας στα νέα άτομα
Στο τεύχος Νοεμβρίου του περιοδικού GOLD: The accounting revolution
Δημήτρης Σκουρίδης: Οι επαφές με τη ΝΑSA, τα διαπιστευτήρια της Κύπρου και το «θαύμα» με τα Artemis Accords
«Λευκωσία Μαζί»: Η πρωτοποριακή ψηφιακή πλατφόρμα του Δήμου Λευκωσίας
Παπαστράτος, PMI Science: Πώς θα εξασφαλίσουμε υγιέστερη δημόσια υγεία
Νικόδημος Δαμιανού: Ο «Ιππόδαμος» λειτουργεί, δεν καταρρέει και στηρίζει τη διαδικασία των ΕΟΑ
Η ανανεωμένη ιστοσελίδα του Επιχειρηματικού Συμβουλιού Ηνωμένου Βασιλείου-Κύπρου
Μ. Πελεκάνος: Αναγκαία η προετοιμασία και στρατηγική σκέψη στην καθημερινή διαχείριση των έργων
Βάζουν στο τραπέζι ρηξικέλευθες επιλογές οι ΕΟΑ εάν δεν βελτιωθεί η κατάσταση με το «Ιππόδαμος»
Εντάχθηκε στην ΟΕΒ το Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων-Η σημασία της συνεργασίας