H OJO συμμετείχε στην Εβδομάδα Κινητικότητας του Δήμου Αραδίππου

H OJO Sun&glasses, ως μέρος του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και μέσα στα πλαίσια της συνεργασίας της με τον Δήμο Αραδίππου, συμμετείχε στην  εκδήλωση του δήμου, για εισαγωγή και προώθηση βιώσιμων τρόπων μεταφοράς αλλά και ευαισθητοποίηση των πολιτών, στη χρήση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησής στην πόλη τους. Επίσης η παρουσία της OJO sunglasses στο χώρο εκδήλωσης ενίσχυσε τον στόχο και σκοπό της ενημέρωσής για οικολογικές και περιβαλλοντικές προσπάθειες της εταιρείας μας ως προς την ευαισθητοποίησης των κατοίκων της περιοχής και όχι μόνο. Οι παραβρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν διάφορα δώρα από τον OJO Τροχό της Τύχης.
 

Η Κυπριακή εταιρεία OJO, από την αρχή της ίδρυσης της, πριν σχεδόν 12 χρόνια, επενδύει στην προστασία του περιβάλλοντος, μέσω διάφορων ενεργειών όπως τοποθέτηση κάδων σε διάφορα σημεία σε Κύπρο και Ελλάδα αλλά και τη δημιουργία οικολογικών προϊόντων φτιαγμένα από ανακυκλώσιμα υλικά, φιλικά προς το περιβάλλον. Με τέτοιου είδους ενέργειες, συμβάλει όχι μόνο στην προστασία του περιβάλλοντος αλλά και στην καλλιέργεια μιας γενικότερης κουλτούρας σεβασμού προς το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο.  Όπως δήλωσε και ο ιδρυτής της εταιρείας Νίκος Μεσολογγίτης «Εμείς, υποσχόμαστε να είμαστε το πλευρό του δήμου Αραδίππου και να στηρίζουμε τέτοιου είδους ενέργειες έμπρακτά».
 

  

Παράλληλα, η OJO συμμετείχε με τον δικό της τρόπο στο πρωτότυπο διαφημιστικό του Δήμου Αραδίππου για την προώθηση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης για την εβδομάδα Κινητικότητας.  Συγκεκριμένα, πρωταγωνίστρια είναι μια δυναμική γιαγιά που «φοράει τα – OJO- γυαλιά»   στη νεαρή εγγονή της και ξεκινάει με το skateboard της, τις δράσεις που διοργανώνει ο Δήμος Αραδίππου για την εβδομάδα κινητικότητας.

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά