M. Gomez: Πώς να κάνετε πωλήσεις Black Friday και Χριστουγέννα

Έξυπνες στρατηγικές για κέρδη από διαφημιστικές καμπάνιες του Black Friday και των Χριστουγέννων παρουσίασε ο Manel Gomez, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ScalingPro.io.

Μιλώντας στο 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο Gomez εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους οι επωνυμίες εξασφαλίζουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών.

Ο ομιλητής προχώρησε σε μια ομιλία με τίτλο «Αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης στο Facebook για το Black Friday και τα Χριστούγεννα του 2022», στο πλαίσιο της οποίας υπέδειξε δοκιμασμένες στρατηγικές.

Η οργάνωση και ο σωστός προγραμματισμός είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που κάνουν επιτυχή την εκστρατεία είπε αρχικά ο Gomez.

Οι ελκυστικές προσφορές παιρνούν μέσα από διαφημίσεις που περιέχουν τα σωστά μηνύματα. Ιδιαίτερα αποδοτική ήταν η κίνηση ενός brand να δίνει "έκπτωση έως40%" και δωρεάν ή γρήγορη αποστολή των προϊόντων λίγες ημέρες πριν από το Black Friday, γεγονός μου μοιράστηκε με το κοινό.

Σε αυτό το σημείο ο ομιλητής πρότεινε στις επωνυμίες να προβάλλουν διαφημίσεις που να είναι απλές και κατανοητές σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο ειδικός τόνισε, εξάλλου, ότι η ταυτόχρονη προώθηση ενεργειών που συνδυάζει περιεχόμενο και παρουσία στα social media μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερη κέρδη και... χαμόγελα στις επιχειρήσεις.

Δειτε Επισης

Ανακοίνωσε... Beautyline η Wolt-Ισχυροποιεί περαιτέρω την παρουσία της στην αναπτυσσόμενη αγορά ομορφιάς
Δώδεκα χρόνια στρατηγικής προόδου για το οικοσύστημα επενδυτικών ταμείων της Κύπρου
Δημήτρης Σπαρσής: Το ενδιαφέρον, το στοίχημα και ο διττός στόχος του brain gain-Εγχείρημα με καθολική επικέντρωση
Έρχονται και άλλες...Τεράστιο και αυξανόμενο το ενδιαφέρον ινδικών εταιρείων για παρουσία στην Κύπρο
Shri Manish: To μνημόνιο συνεργασίας Eurobank με ICC, το MoU του NSE IX με ΧΑΚ και η έδρα ινδικών σπουδών ICCR στο Παν. Λευκωσίας
Προχωρούν οι εργασίες για τα υψηλής τεχνολογίας νέα κεντρικά γραφεία της MSC στη Λεμεσό (photos)
Ashish Chauhan: Πολλαπλά οφέλη από τη συνεργασία NSE IX και ΧΑΚ-Ανάπτυξη και θέσεις εργασίας στις δύο χώρες
Γ. Παπαναστασίου: Πώς γεννήθηκε η ιδέα διοργάνωσης του Investopia στην Κύπρο και ο στόχος που επιτεύχθηκε
Τράπεζα Κύπρου: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών-Εξαγόρασε 5,142,602 μετοχές για ακύρωση ύψους €30 εκατ.
Νέο κατάστημα Bean Bar στο Ζακάκι-Άνοιξε το 18ο κατάστημα της αλυσίδας(pics)