M. Gomez: Πώς να κάνετε πωλήσεις Black Friday και Χριστουγέννα
10:10 - 20 Σεπτεμβρίου 2022

Έξυπνες στρατηγικές για κέρδη από διαφημιστικές καμπάνιες του Black Friday και των Χριστουγέννων παρουσίασε ο Manel Gomez, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της ScalingPro.io.
Μιλώντας στο 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου, ο Gomez εξήγησε τους τρόπους με τους οποίους οι επωνυμίες εξασφαλίζουν μεγαλύτερο μερίδιο στην αγορά και διαφήμιση των προϊόντων και υπηρεσιών.
Ο ομιλητής προχώρησε σε μια ομιλία με τίτλο «Αποτελεσματικές στρατηγικές διαφήμισης στο Facebook για το Black Friday και τα Χριστούγεννα του 2022», στο πλαίσιο της οποίας υπέδειξε δοκιμασμένες στρατηγικές.
Η οργάνωση και ο σωστός προγραμματισμός είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που κάνουν επιτυχή την εκστρατεία είπε αρχικά ο Gomez.
Οι ελκυστικές προσφορές παιρνούν μέσα από διαφημίσεις που περιέχουν τα σωστά μηνύματα. Ιδιαίτερα αποδοτική ήταν η κίνηση ενός brand να δίνει "έκπτωση έως40%" και δωρεάν ή γρήγορη αποστολή των προϊόντων λίγες ημέρες πριν από το Black Friday, γεγονός μου μοιράστηκε με το κοινό.
Σε αυτό το σημείο ο ομιλητής πρότεινε στις επωνυμίες να προβάλλουν διαφημίσεις που να είναι απλές και κατανοητές σε σύντομο χρονικό διάστημα.
Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο ειδικός τόνισε, εξάλλου, ότι η ταυτόχρονη προώθηση ενεργειών που συνδυάζει περιεχόμενο και παρουσία στα social media μπορεί να επιφέρει μεγαλύτερη κέρδη και... χαμόγελα στις επιχειρήσεις.