Powered by

Starbucks Flat White Limited Edition: Η πιο πρόσφατη προσθήκη στους παγωμένους καφέδες

Τα Starbucks Chilled αποκαλύπτουν τον νέο Flat White Limited Edition παγωμένο καφέ, εμπνευσμένο από το ανάλογο Starbucks® Coffeehouse Original και ένα από τα πιο δημοφιλή ροφήματα εσπρέσο του brand.

 

Ο νέος Flat White Limited Edition είναι ένα πραγματικό σύμβολο της κουλτούρας Starbucks® και μια ιδανική επιλογή για έναν δροσιστικό παγωμένο καφέ. Η πρόσφατη αυτή προσθήκη, αποδεικνύει την ισχυρή κληρονομιά της μάρκας με ένα κομψό πάντρεμα πλούσιου εσπρέσο και βελούδινου γάλακτος. Μια κλασική επιλογή με λιγότερο γλυκιά γεύση και περισσότερη έμφαση στον καφέ.

 

Ο Limited Edition παγωμένος καφές διατίθεται σε όλη την Κύπρο για περιορισμένη διάρκεια, την περίοδο του Καλοκαιριού και του Φθινοπώρου 2022. Ανακαλύψτε τον στα ψυγεία υπεραγορών, φούρνους και επιλεγμένα περίπτερα παγκύπρια.

 

Οι έτοιμοι καφέδες Starbucks® φτιάχνονται με 100% καφέ ποικιλίας Arabica και φέρουν πιστοποίηση από την Coffee and Farmer Equity (C.A.F.E.) Practices ως προϊόντα υπεύθυνης προέλευσης.

 

Η ολοκληρωμένη γκάμα παγωμένων καφέδων Starbucks Chilled, διατίθεται στην κυπριακή αγορά τώρα με Νέο, ανανεωμένο look, από την εταιρεία Iakovos Photiades Foodstuff Suppliers LTD.

Δειτε Επισης

Μια... Anassa γεμάτη αναζωογόνηση και ένα τριήμερο με την όμορφη θέα του Kόλπου της Χρυσοχούς (pics)
Πού θα ταξιδέψουν φέτος οι Ευρωπαίοι τουρίστες-Τέταρτη σε προτιμήσεις η Ελλάδα
City of Dreams Mediterranean: Γιόρτασε τη δεύτερη επέτειό του δωρίζοντας μία BMW i4 eDrive40 Gran Coupe
Αυτό είναι το νέο δρομολόγιο της Wizz Air από το αεροδρόμιο Λάρνακας-Πότε αρχίζουν οι πτήσεις
Ταξιδιωτικός «πυρετός» ως το 2040-$15 τρις θα δαπανώνται ετησίως για ταξίδια
Το εστιατόριο «Το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Μαριλένα Ραουνά: Πέραν των 30.000 συνέδρων στην Κύπρο...Οκτώ διαγωνισμοί για κάλυψη των αναγκών διαμονής
Επιτυχής αναχρηματοδότηση για την Celestyal-Επιταχύνει την στρατηγική ανάπτυξής της
Αύξηση πέραν του 30% για τα έσοδα από τον τουρισμό το πρώτο τετράμηνο-Ανήλθαν στα €582,5 εκ.