Από την... τουαλέτα και με «Your Way In» η νέα καμπάνια της Revolut

Με το «Your Way In», η Revolut αποκαλύπτει τη νέα της μεγάλη καμπάνια καθώς θέτει στόχο να επεκταθεί ακόμη περισσότερο και να φιλοδοξεί να γίνει το νούμερο ένα παγκοσμίως στη ψηφιακή τραπεζική.

Στα πλάνα της είναι η πρόσληψη 45 ατόμων από το χώρο του μάρκετινγκ, επενδύσεις σε τοπικές αγορές αλλά και επενδύσεις σε εργαλεία ανάλυσης και απόδοσης των αγορών.

Οι τηλεοπτικές και όχι μόνο διαφημίσεις φέρουν το σλόγκαν του «Your Way In» και η Revolut θέλει να προσελκύσει εκατομμύρια πελάτες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μέσα από αυτή την καμπάνια προσπαθεί να ξεφύγει από την παραδοσιακή τραπεζική και να χτυπήσει κάθε στερεότυπο.

Συγκεκριμένα στην καμπάνια της, απεικονίζει καθημερινούς ανθρώπους και τονίζει τους τρόπους που μπορούν να κερδίσουν μέσα από την πλατφόρμα της Revolut.

Το μήνυμα της θεωρείται επίκαιρο, καθώς οι οικονομικές προκλήσεις βρίσκονται ψηλά στην ατζέντα των καταναλωτών, οι οποίοι εν μέσω της κρίσης και της αύξησης του κόστους ζωής αναζητούν νέους τρόπους διαχείρισης των οικονομικών τους.

Για παράδειγμα, παρουσιάζεται μια γυναίκα σε μια τουαλέτα και ξαφνικά να βρίσκεται σε ένα δωμάτιο εμπόρων σε μια συνοικία της οικονομικής πόλης ενώ διαπραγματεύεται μετοχές στο τηλέφωνό της. Ένας άντρας κάνει τζετ σκι σε μια πολυθρόνα για να βοηθήσει τη σύντροφό του να αγοράσει ένα φλιτζάνι σε δολάρια Σιγκαπούρης. Το μήνυμα προορίζεται να είναι «ενδυναμωτικό» δηλώνουν οι εκπρόσωποι της εταιρείας. «Καλούμε όλους να συμμετάσχουν στη Revolut, να συμμετάσχουν σε ένα προϊόν που είναι πραγματικά ανοιχτό σε όλους» τονίζουν. 

Διαβάστε ακόμα: 

Revolut: Πιο επιθετικά στον κόσμο των crypto μέσω Κύπρου

Ας μην ξεχνάμε ότι η Revolut ότι πρόσφατα έλαβε το «okay» από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς Κύπρου, δημιουργώντας ευρωπαϊκό κόμβο στα κρυπτονομίσματα, ένδειξη ότι ετοιμάζεται για μεγάλες κινήσεις στο μέλλον.

 

Δειτε Επισης

Η μοναδική εκπαιδευτική εμπειρία που προσέφερε η Cyfield σε φοιτητές του Πανεπιστημίου Κύπρου
Η διαφωνία Αβέρωφ με τον τερματισμό των συμβάσεων και τα «κάποια σφάλματα κατά την διάρκεια των προσφορών»
«Πιο σκληρή διαπραγμάτευση από ό,τι στην εξαγορά ΑΒ Μαρινόπουλος σε όλη την Ελλάδα»
Βολές Κωνσταντίνου Πετρίδη… Οι «μανδαρίνοι» του Χριστόφια και η «πολιτική» μετακίνηση Γιώργου Παντελή
Τι ισχυρίζεται ο Κυριάκος Χατζηγιάννης για την μετακίνηση του Γιώργου Παντελή από το Υπ. Οικονομικών
Χορηγικό «τρίποντο» για ΠΑΟ και η ECOMMBX στο glass floor του ανακαινισμένου ΟΑΚΑ
Αιφνιδίασαν τα κόμματα της συγκυβέρνησης για τον μηδενικό ΦΠΑ Χριστοδουλίδης και Μάκης
Σαφείς και πειστικές οι απαντήσεις Πέτρου Χριστοδούλου σε «ανησυχίες» μετόχων
Τριάντα τρία χρόνια επιτυχημένης πορείας στην ΟΕΒ συμπληρώνει ο Μ. Αντωνίου-Το… χθες και το σήμερα
Γιατί η Βουλή δεν ασκεί τον έλεγχό της και στον ΑΔΜΗΕ για την ηλεκτρική διασύνδεση;