Μάρλεν Μχαήλ: Χωρίς πρόκληση δεν υπάρχει βελτίωση
13:00 - 25 Αυγούστου 2022
Πιστεύει πως τα στερεότυπα αποτελούν πλέον την εξαίρεση του κανόνα. Η Communications and Customer Experience Director της Epic Μάρλεν Μιχαήλ, σημειώνει πως οι γυναίκες σήμερα έχουν αποδείξει πως έχουν τις ικανότητες, αλλά και την προσωπικότητα να ανταπεξέλθουν στους πιο απαιτητικούς ρόλους και να διαπρέψουν, κατέχοντας πλέον επάξια στρατηγικές θέσεις σ’ όλους τους κλάδους.
Διαβάστε ακόμα:
Προς νέο υψόμετρο οι εμπορικές πτήσεις στην Κύπρο (Πίνακες)
Πράσινο για ανέγερση νέου «πύργου» στη δυτική Λεμεσό (pics)
Coffee Berry: Άνοιξαν στη Μακαρίου και στις Φοινικούδες
Σε συνέντευξή της στο InBusinessNews, μέρος της οποίας δημοσιεύεται στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού IN Business στο πλαίσιο του αφιερώματος «The Women Issue», η κ. Μιχαήλ, μεταξύ άλλων, συμβουλεύει τις γυναίκες που τώρα κτίζουν την καριέρα τους να πιστεύουν στον εαυτό τους και να αναβαθμίζουν συνεχώς τις γνώσεις και δεξιότητές τους.
Ποιο είναι το σημαντικότερο πράγμα που έχετε μάθει μέσω της καριέρας σας;
Χωρίς πρόκληση δεν υπάρχει βελτίωση. Οι προκλήσεις μπορεί να μην είναι πάντα ευχάριστες, αλλά απαραίτητες για να ξεπερνάμε τα υποτιθέμενα όρια μας. Αυτό είναι κάτι που έχω επιβεβαιώσει αρκετές φορές στην καριέρα μου. Έχω μάθει επίσης, πως οι άνθρωποι που έχουν πίστη στις δυνατότητές τους και αναλαμβάνουν ότι τους ανατεθεί με αυτοπεποίθηση, έχουν όλες τις προοπτικές να ανταποκριθούν και συνάμα να ανελιχθούν. Χρειάζεται όμως, να έχεις επίσης, επιμονή και υπομονή, ώστε να είσαι ανθεκτικός στο ανταγωνιστικό εργασιακό περιβάλλον που κυριαρχεί στις επιχειρήσεις σήμερα.
Ποιος ο δυσκολότερος ρόλος που κληθήκατε να διαδραματίσετε μέχρι στιγμής και ποια η μεγαλύτερη πρόκληση;
Οι προκλήσεις ήταν ανέκαθεν πολλές σε όλη τη διάρκεια της πορείας μου. Νιώθω κάθε πρόκληση που έζησα -και την υπέρβασή της φυσικά- αναπόσπαστο στοιχείο διαμόρφωσης της επαγγελματικής μου προσωπικότητας.
Αναμφίβολα η δημιουργία και εδραίωση του brand Epic, συνεχίζει να αποτελεί μεγάλη πρόκληση και είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη που μαζί με την ομάδα μου τα καταφέραμε να έχουμε ένα δυνατό αποτύπωμα στην κυπριακή αγορά και φυσικά η Epic να συνεχίζει να αποτελεί την αυτονόητη επιλογή των καταναλωτών.
Μεγάλη πρόκληση αποτελεί και η ανάληψη καθηκόντων Customer Experience το 2019 με μεγάλη έμφαση να δίνεται στην εμπειρία του πελάτη μέσα από την επαφή του με το brand. Ο ολικός επανασχεδιασμός και επανατοποθέτηση του τηλεφωνικού μας κέντρου το στην καρδιά της δραστηριότητάς μας, στα κεντρικά μας γραφεία στη Λευκωσία αποτέλεσε την αρχή μιας συνεχής προσπάθεια, ώστε οι πελάτες μας να εξυπηρετούνται όσο το δυνατό πιο άμεσα και αποτελεσματικά.
Σας επηρεάζει και πόσο η αρνητική κριτική;
Θεωρώ πως τόσο η καλοπροαίρετη όσο και η κακοπροαίρετη κριτική που δεν ξεφεύγει τα όρια, αποτελεί το μεγαλύτερο κίνητρο αυτοβελτίωσης για κάθε άνθρωπο. Είναι σημαντικό να δεχόμαστε και να ενσωματώνουμε αυτή την κριτική, διοχετεύοντας την θετικά προς επίτευξη 100% των στόχων μας.
Πώς συγκρίνετε τη σημερινή εποχή και το ρόλο της γυναίκας σε όλα τα επίπεδα (επιχειρηματία, σύζυγος, μητέρα, κτλ) σε σχέση με πριν μια δεκαετία;
Πιστεύω πως τα στερεότυπα αποτελούν πλέον την εξαίρεση του κανόνα. Οι γυναίκες σήμερα έχουν αποδείξει πως έχουν τις ικανότητες, αλλά και την προσωπικότητα να ανταπεξέλθουν στους πιο απαιτητικούς ρόλους και να διαπρέψουν, κατέχοντας πλέον επάξια στρατηγικές θέσεις σ’ όλους τους κλάδους. Σημαντική συμβολή για τη βελτίωση του εργασιακού διαχωρισμού διαδραματίζουν και οι νέοι, οι οποίοι απαλλάσσονται σταδιακά από τα βαρίδια των παλαιότερων γενεών.
Ποια συμβουλή θα δίνατε σε μια άλλη γυναίκα η οποία τώρα κτίζει την καριέρα της;
Να πιστέψουν στον εαυτό τους και να διεκδικούν με συνέπεια και αυτοπεποίθηση. Παράλληλα, να αναβαθμίζουν συνεχώς τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και με σκληρή δουλειά είμαι σίγουρη πως θα ξεπεράσουν τις επαγγελματικές προσδοκίες τους.
Ποιο είναι το σημαντικότερο εφόδιο που έχετε αποκτήσει μέσω της ενασχόλησής σας στον τομέα;
Η ανάπτυξη της τεχνολογίας προκαλεί και προσκαλεί διαρκώς εξελίξεις στον τομέα των τηλεπικοινωνιών. Θεωρώ πως αυτό με έχει βοηθήσει σημαντικά στην αναβάθμιση των αντανακλαστικών μου στις νέες τάσεις που εμφανίζονται στην αγορά. Αναπτύσσοντας σε μεγάλο βαθμό την προσαρμοστικότητα μου, μπορώ να ξεπερνώ τα εμπόδια που συναντώ τόσο στον εργασιακό χώρο όσο και στην προσωπική μου ζωή.
Μπορεί τελικά μια γυναίκα να αλλάξει τον κόσμο και πώς;
Ο κάθε άνθρωπος έχει τις δυνατότητες να επηρεάσει με τη δράση του την τοπική και την ευρύτερη κοινωνία, προς το καλύτερο. Πιστεύω πως οι γυναίκες από την πλευρά τους, έχουν τα χαρακτηριστικά και τα χαρίσματα για να ηγηθούν καθοριστικά σε σημαντικούς τομείς που χρήζουν βελτίωσης, ιδιαίτερα με την ανθεκτικότητα και την διορατικότητα που τις διακρίνει. Άλλωστε, υπάρχουν πάρα πολλές γυναίκες που αποτελούν πρότυπα στον τομέα τους, έχοντας διαπρέψει σε τοπικό αλλά και διεθνές επίπεδο.
Πού φαντάζεστε τον εαυτό σας τα επόμενα πέντε χρόνια;
Φαντάζομαι τον εαυτό μου με την ίδια φλόγα και διάθεση να κυνηγά τους στόχους της, ξεπερνώντας καθημερινά τα όρια της.
Who is who
- Σπούδασε Marketing and International Business (BA)/ MA in Marketing στο University of Westminster.
- Η πρώτη της δουλειά ήταν Marketing Executive στην Logosnet Technologies.
- Έχει ως γνώμονα αυτό που είπε η Anita Roddick, founder of The Body Shop: «If you think you’re too small to have an impact, try going to bed with a mosquito in the room».
Μέρος, της παρούσας συνέντευξης, δημοσιεύτηκε στο τεύχος Αυγούστου του περιοδικού IN Business.