Θεαματική αύξηση του σύντομου περιεχομένου

*Του Victor Potrel, VP of Platform Partnerships της TheSoul Publishing

Με πάνω από το ήμισυ του παγκόσμιου πληθυσμού να είναι ενεργό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τον μέσο χρήστη να ξοδεύει πάνω από τέσσερις ώρες την ημέρα σε εφαρμογές smartphone, τα κοινωνικά δίκτυα είναι το κατάλληλο μέρος για τους δημιουργούς περιεχομένου που επιδιώκουν να προσεγγίσουν ένα μεγάλο και διαφορετικό κοινό. Καθώς πρόσωπα και οργανισμοί σπεύδουν στο διαδίκτυο για να προωθήσουν αυτό που κάνουν, εισερχόμαστε σε μια εποχή αυξημένου ανταγωνισμού με στόχο την προσοχή του κοινού.

Το «νόμισμα» της προσοχής

Στο σημερινό ψηφιακό περιβάλλον, η προσοχή είναι το βασικό νόμισμα. Το multitasking είναι ο κανόνας, με το 64% των ατόμων να καταναλώνουν περιεχόμενο σε πολλές οθόνες και πλατφόρμες ταυτόχρονα. Για να έχει επιτυχία το περιεχόμενο, πρέπει να ξεχωρίσει από τον σωρό και να μεταδώσει το μήνυμά του προτού η προσοχή μας αποσπαστεί από κάποια άλλη πηγή. Έχοντας υπόψη αυτό το πλαίσιο, δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η προτίμηση του κοινού για σύντομο περιεχόμενο έχει τελευταία εκτοξευθεί στα ύψη. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τις ψηφιακά εγγενή γενιές Z και Y, οι εκπρόσωποι των οποίων στρέφονται ολοένα και περισσότερο στην back-to-back κατανάλωση εκατοντάδων βίντεο σύντομης διάρκειας.

Όπως ήταν αναμενόμενο, οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης ανταποκρίθηκαν ανάλογα. Για να αναφέρουμε μερικά, το TikTok - μια πλατφόρμα που βασίζεται σε βίντεο σύντομης μορφής - γνωρίζει τεράστια ανάπτυξη το 2022. Τα YouTube Shorts προσελκύουν 1,5 δισ. θεατές μηνιαίως, ενώ η δημοτικότητα των Facebook και Instagram Reels αυξάνεται ολοένα και περισσότερο. Η μορφή σύντομου βίντεο αποτελεί μια βασική προσφορά για τις περισσότερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, τους δημιουργούς περιεχομένου και τους θεατές.

Κοινότητα και σύνδεση

Πέρα από το να κρατάει την ολοένα μικρότερης διάρκειας προσοχή μας, το περιεχόμενο σύντομης μορφής εμπνέει ταυτόχρονα την επιθυμία μας για σύνδεση με τους γύρω μας. Ολόκληρες κοινότητες μπορούν να δημιουργηθούν γύρω από τη μίμηση και εξάπλωση κάποιας νέας viral τάσης. Για τα brands, αυτό σημαίνει ότι το περιεχόμενό τους μπορεί να προσεγγίσει ένα πολύ ευρύτερο κοινό απλώς ενθαρρύνοντας τους ακολούθους τους να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο χρησιμοποιώντας τους ίδιους ήχους και γραφικά. Υποστηριζόμενο από την ανάπτυξη εργαλείων κοινωνικής δικτύωσης εντός της πλατφόρμας, το περιεχόμενο σύντομης μορφής διευρύνει περαιτέρω τη συμμετοχή της δημιουργικής βιομηχανίας. Χρησιμοποιώντας μόνο ένα smartphone, ο καθένας μπορεί να δημιουργήσει περιεχόμενο και χάρη στους ισχυρούς αλγόριθμους που βασίζονται στο ενδιαφέρον και τη ζήτηση, έχει τη δυνατότητα να ειδωθεί ή ακουστεί.

Ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό της κατανάλωσης περιεχομένου σύντομης μορφής είναι ότι τείνει να βασίζεται λιγότερο στη γλώσσα και να έχει αυξημένη έμφαση στην οπτική ανταλλαγή μηνυμάτων, που καλύπτουν όλα τα δημογραφικά και γεωγραφικά πλάτη. Αυτό προσφέρει στα brands την ευκαιρία να προσελκύσουν ένα πραγματικά παγκόσμιο κοινό.

Τάσεις και κουλτούρα

Η ταχύτητα με την οποία διαδίδονται οι πληροφορίες στον σημερινό, πάντα ενεργό, ψηφιακά συνδεδεμένο κόσμο, σημαίνει ότι τα brands πρέπει να μπορούν να δημιουργούν περιεχόμενο όσο το δυνατόν γρηγορότερα προκειμένου να συμβαδίζουν. Το απλό και γρήγορο στην παραγωγή, σύντομης μορφής περιεχόμενο μπορεί να ανταποκρίνεται στις τρέχουσες τάσεις, τα memes και τα σημαντικά γεγονότα με τρόπο που το περιεχόμενο με πολύπλοκη και χρονοβόρα παραγωγή και επεξεργασία αδυνατεί. Μέσα στον ταχέως μεταβαλλόμενο κόσμο, η άμεση αντίδραση και προσαρμοστικότητα είναι ζωτικής σημασίας για να παραμείνουν σχετικά τα brands. Στην TheSoul Publishing, η ικανότητα αντίδρασης στις τάσεις ήταν ένας κρίσιμος παράγοντας στην ανάπτυξή μας. Τα συνδυασμένα views μας στο TikTok σημείωσαν αύξηση +275% με 3 δισεκατομμύρια προβολές τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2022, σε σύγκριση με τα 800 εκατομμύρια την ίδια περίοδο πέρυσι.

 Προσέγγιση vs. έσοδα

Για τους δημιουργούς, η αξία του περιεχομένου σύντομης μορφής βρίσκεται επίσης στην ικανότητά του να τεστάρει γρήγορα νέα concepts και IPs (intellectual properties  - πνευματική ιδιοκτησία) και να δημιουργεί μεγάλο κοινό βάσει ενδιαφέροντος. Το περιεχόμενο σύντομης μορφής είναι ένα εξαιρετικό μέρος για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας ενός brand καθώς και για την εκ νέου προσέλκυση υπάρχοντος κοινού και συνδρομητών.

Σε τελική ανάλυση, ωστόσο, το περιεχόμενο μεγαλύτερης διάρκειας έχει τη δυνατότητα να αυξήσει την αφοσίωση και να ενισχύσει περαιτέρω τη σχέση με τους fans και τους συνδρομητές. Για τους δημιουργούς περιεχομένου, είναι επίσης μια μορφή όπου υπάρχουν επί του παρόντος πιο προφανείς και αποδεδειγμένοι τρόποι δημιουργίας εσόδων.

Καμία μεμονωμένη μορφή διανομής περιεχομένου δεν πρέπει να χρησιμοποιείται αποκλειστικά, καθώς διαδραματίζουν επωφελή ρόλο όταν αξιοποιούνται όλοι αμοιβαία. Ένας συνδυασμός καλοφτιαγμένου περιεχομένου σύντομης αλλά και μεγαλύτερης μορφής, που μοιράζεται σε διάφορες πλατφόρμες, θα επιτρέψει στα brands να τραβήξουν την προσοχή των καταναλωτών, να τους προσελκύσουν ως ακόλουθους και να τους μετατρέψουν σε πιστούς fans.

Φυσικά, το ψηφιακό τοπίο πάντα εξελίσσεται και οι νέες τάσεις θα έρχονται και θα παρέρχονται. Στην TheSoul Publishing, πιστεύουμε ότι το κλειδί είναι η διατήρηση  μιας ευέλικτης προσέγγισης στις αλλαγές του κλάδου καθώς και η επιθυμία να δοκιμάζουμε διαρκώς νέες ιδέες και μορφές. Με αυτόν τον τρόπο, μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο αυτό που προσφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ενώ ταυτόχρονα παρακολουθείτε τις προτιμήσεις του κοινού σας.

Σχετικά με τη TheSoul Publishing

Η TheSoul Publishing είναι ένα βραβευμένο ψηφιακό στούντιο το οποίο παράγει ψυχαγωγικό, θετικό και πρωτότυπο περιεχόμενο για ένα παγκόσμιο κοινό.

Ούσα η πιο δημοφιλής εταιρεία διαδικτυακών μέσων στον κόσμο, η TheSoul Publishing έχει περισσότερο από ένα δισεκατομμύριο ακόλουθους σε Facebook, Instagram, TikTok, YouTube, Pinterest, και Snap. Η παγκόσμια δημιουργική της ομάδα δημιουργεί συνεχώς ελκυστικό και shareable περιεχόμενο για όλες τις ηλικίες, σε 20 διαφορετικές γλώσσες, που διανέμεται μέσα από διάφορες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης.  Αξιοποιώντας την τεχνολογία 3D, εντυπωσιακά stop motion, fun live-action, ιδιόμορφα μουσικά βίντεο, εμπνευσμένες χειροτεχνίες και ζωηρά animation, το πορτφόλιο με τα brands της TheSoul Publishing, τα έχει όλα. Τα διάσημα κανάλια της TheSoul Publishing περιλαμβάνουν τα 5-Minute Crafts, Bright Side, 123 GO!, Avocado Couple, La La Life, Teen-Z, Baby Zoo, Slick Slime Sam και Polar.

Η TheSoul Publishing έχει αποσπάσει πολλές διακρίσεις, όπως το ‘Digital Studio of the Year’ στα βραβεία Digiday Video & TV το 2021, ‘Best use of Pinterest’ στα βραβεία Drum 2021, και είναι Webby Honoree για το ‘Best Overall Social Presence in Media/Entertainment ’ το 2022.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη TheSoul Publishing, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εδώ.

 

Δειτε Επισης

Ο όρος «ψηφιακή πολιτότητα» και η «Σύνοδος για την Συμμετοχική Ψηφιακή Πολιτότητα»
PLATX: Μνημόνιο συνεργασίας με e& Egypt-Πού θα εστιάσει και τι υπογραμμίζει η συγκεκριμένη κίνηση
Το IN Business TV στο μεγάλο τεχνολογικό γεγονός Huawei Connect 2024 στο Παρίσι (video & pics)
AWS: Οι δυνατότητες του cloud, η παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και η επένδυση μεγατόνων στις ΑΠΕ
Human Centric: Αξιοποίηση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης σε καινοτόμα προγράμματα κατάρτισης
Πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός λειτουργεί προς όφελος της επιχείρησής σας
Στις εγκαταστάσεις της Dynamic Works ο Επικεφαλής Επιστήμονας
Primetel Business Networking Event: Ο έμπιστος συνεργάτης της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης (video)
Στο διεθνές συνέδριο για θέματα τεχνολογίας «Tallinn Digital Summit» ο Ν. Δαμιανού-Σειρά επαφών στην Εσθονία
Παρουσίασε σε «Διπλωματικό Σαλόνι» στο Ισραήλ το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας της Κύπρου ο Σκουρίδης