powered by

Ευγενία Ηροδότου: Τα λάθη και οι αποτυχίες, τα καλύτερα μαθήματα

«Η γυναίκα πρέπει να διεκδικεί εμπειρίες και να μην κάνει εκπτώσεις», είναι το μήνυμα που στέλνει η Ευγενία Ηροδότου, CEO της Energy Intel Services Ltd, μιλώντας στην κάμερα του InBusiness TV.

Η κ. Ηροδότου βρίσκεται στη θέση της CEO της εταιρείας τα τελευταία 15 χρόνια και το σημαντικότερο πράγμα που έχει μάθει μέσα από την εμπειρία της, όπως ανέφερε, είναι ότι τα λάθη και οι αποτυχίες είναι τα καλύτερα μαθήματα, καθώς μέσα από αυτά μαθαίνει κανείς να εξελίσσεται.

Διαβάστε ακόμα: 

Κατασκευές: «Γδέρνουν» οι τιμές, έως και 30% ακριβότερο ένα έργο 

Κάτω οι τιμές των καυσίμων-Τα φθηνότερα και ακριβότερα πρατήρια 

Μια γυναίκα, όπως επεσήμανε, πρέπει να έχει υπομονή, να προσπαθεί, να ενημερώνεται να εκπαιδεύεται, να διεκδικεί εμπειρίες και να απαιτεί αλληλοσεβασμό, μα πάνω απ' όλα να μην κάνει εκπτώσεις, γιατί απλώς είναι γυναίκα.

Δείτε όσα δήλωσε η Ευγενία Ηροδότου στο βίντεο που ακολουθεί:

Διαβάστε περισσότερα στην ειδική έκδοση Τhe Women Issue, του περιοδικού IN Business-τεύχος Αυγούστου- που κυκλοφορεί στα περίπτερα και σε ψηφιακή έκδοση ΕΔΩ

Δειτε Επισης

Ενημέρωσαν το κοινό για τεχνητή νοημοσύνη και ψηφιακή μετάβαση στον χώρο εργασίας
Eκδήλωση από CNP Ασφαλιστική-Ο ρόλος της τεχνητής νοημοσύνης και της ψηφιακής μετάβασης στην εργασία
Εκδήλωση για το έργο SAIEnG: Έξυπνες λύσεις ενέργειας με την αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης
Η Ablebook ενισχύει την προσβασιμότητα σε τέσσερα πρατήρια Fill n Go μέσω νέας συνεργασίας
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του Κυπριακού Συνδέσμου Ποιότητας
«Women in STEAM»: Οι τρεις εξέχουσες προσωπικότητες που θα μιλήσουν στο συνέδριο της Cyta
Η έρευνα SheSTEAM παρουσιάζεται στο συνέδριο της Cyta «Women in STEAM»
Όμιλος Λανίτη και Cyprus Seeds επενδύουν στην εμπορευματοποίηση της επιστημονικής έρευνας και καινοτομίας
Υιοθετήστε μια Κυψέλη: «Bee-come a hero» για τις μέλισσες και το περιβάλλον με αυτή την ομαδική δραστηριότητα
Εξαντλήθηκαν οι θέσεις για το πρόγραμμα «Generative Artificial Intelligence: From Hype to Business Impact»