Ηλεκτρονικό Εμπόριο: Δημιουργώντας μια επαρκή αλυσίδα εφοδιασμού

Η αποθήκευση αποθεμάτων σε καταστήματα δεν είναι πάντα εφικτή για τους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου. Τα logistics πίσω από την επιλογή, την συσκευασία και την αποστολή μιας ηλεκτρονικής παραγγελίας πρέπει να διερευνηθούν - ανεξάρτητα από το πού βρίσκεται ο αγοραστής και το πόσα προϊόντα έχει βάλει στο ηλεκτρονικό του καλάθι: Για να πετύχει ένας Οργανισμός στη σημερινή αγορά, η εμπειρία που προσφέρει στον καταναλωτή πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο γρήγορη και απρόσκοπτη.

Οι τάσεις επιβάλλουν ευελιξία και άμεση αναπροσαρμογή των εταιρειών που καθυστερούν στο… delivery και αφήνουν τους πελάτες τους δυσαρεστημένους. Τα περιθώρια είναι στενά για όσους έχουν κενά στην μεγάλη αλυσίδα εφοδιασμού και οι καταναλωτές που παραγγέλνουν διαδικτυακά πολλαπλασιάζονται με την πάροδο του χρόνου. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι το μέγεθος της αγοράς εφοδιαστικής διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αναμένεται να αυξηθεί κατά 55,47 δισεκατομμύρια δολάρια.

Για το πλέον επίκαιρο ζήτημα θα μιλήσει ενώπιον του επιχειρηματικού κόσμου, ο Ανδρέας Βασιλόπουλος, Business Development Director της G.A.P. Vassilopoulos Group, στο 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου. Ο κ.Βασιλόπουλος θα συζητήσει το θέμα του ηλεκτρονικού εμπορίου και στρατηγικές που επιτρέπουν στις εταιρείες να προσφέρουν ποιοτική εξυπηρέτηση στον όλο και πιο απαιτητικό καταναλωτή της σύγχρονης εποχής.

Όλες οι εξελίξεις

Το 14ο Συνέδριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου έρχεται για να παρουσιάσει όλες τις τελευταίες διεθνείς τάσεις του χώρου, όπως επίσης και ενδιαφέροντα case studies από Κύπρο και εξωτερικό. Παράλληλα, θα συζητηθούν θέματα που αφορούν στην πελατοκεντρική προσέγγιση για αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση πελατών, στον ρόλο της αειφόρου ανάπτυξης, στα οφέλη της εξατομικευμένης διαδικτυακής εμπειρίας αγορών και στο πώς η χρήση νέων τεχνολογιών μπορεί να οδηγήσει σε ανοδική πορεία τα κέρδη μιας επιχείρησης. Τέλος, στο μικροσκόπιο θα τεθούν οι προκλήσεις που προκύπτουν από το ηλεκτρονικό διασυνοριακό εμπόριο.

Το συνέδριο απευθύνεται σε επιχειρηματίες, διευθυντικά στελέχη εταιρειών, Digital Managers, Managers τμημάτων ΙΤ, στελέχη επιχειρήσεων τα οποία έχουν αναπτύξει ή πρόκειται να αναπτύξουν online πλατφόρμες διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών και εταιρείες ανάπτυξης λογισμικού, παροχής υπηρεσιών παράδοσης, ηλεκτρονικών πληρωμών και Digital Marketing.

 

Πληροφορίες

Οργανωτής: ΙΜΗ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ, ContactPigeon, FedEx, G.A.P. Vassilopoulos Group, JCC, MasterCard, OJO Sunglasses, Payabl., Powersoft

Υποστηρικτές (μέχρι στιγμής): 5η Εβδομάδα Ασφαλούς Παιχνιδιού, Εθνική Αρχή Στοιχημάτων

Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό ΙΝ Βusiness και πόρταλ REPORTER, Omega Channel

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:

Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Καταναλωτών: Τι πρέπει να προσέξετε για Black Friday και Cyber Monday-Η αναφορά για TEMU
Αναβάθμιση με ώθηση από ΑΞΕ και headquartering-Η συμβολή του Invest Cyprus και τι δηλώνει ο Ευγένιος Ευγενίου
Η οικονομία, οι αναβαθμίσεις και ένας Πρόεδρος στη δίνη του μηδενισμού και του αφορισμού
Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Συμφωνία σταθμός…Deal με Demetra-Logicom και πλώρη για το 100% της Ελληνικής Τράπεζας η Eurobank
Γιορτή του επιχειρείν... Απόψε τα 11α ΚΕΒΕ Business Leader Awards (pics)
CBN Young Dragon Awards: Με συμμετοχή ρεκόρ, ολοκληρώνεται την Τρίτη η διαδικασία ψηφοφορίας από το κοινό
Ο Γιώργος Πριφτάκης νέος Sales Director της Coca-Cola ΗΒC Kύπρου
Ξ. Κονομής: Η πορεία προς το Net Zero, οι προκλήσεις για τις επιχειρήσεις και ο στόχος του 8ου Business Leaders Summit
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία