powered by

Νέα έρευνα σε επιχειρήσεις για τη δαπάνη τους σε digital διαφήμιση

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου επαναλαμβάνει και φέτος την έρευνα για τη δαπάνη σε digital διαφήμιση, η οποία είχε παρουσιαστεί πέρυσι σε κοινό που ξεπερνούσε τα 400 άτομα. Τα αποτελέσματα της προηγούμενης έρευνας μπορείτε να τα δείτε εδώ.

Το φετινό ερωτηματολόγιο καλύπτει τα εξής πεδία:

  • Διαφημιστική επένδυση στα ΜΜΕ το 2021 (επιλογή από κατηγορίες ποσών)
  • Digital διαφημιστική επένδυση το 2021 & ποσοστό της στη συνολική δαπάνη 
  • Καταγραφή τυχόν ποσοστιαίας αύξησης ή μείωσης των παραπάνω
  • Ποσοστά δαπάνης που αντιστοιχούν σε διάφορες μορφές digital διαφήμισης
  • Παρουσία σε social media, είτε με σελίδες που διαχειρίζεστε τοπικά, είτε με διαφήμιση
  • Ιεράρχηση, με σειρά προτεραιότητας από πλευράς σημασίας, των στόχων των εκστρατειών σας στα digital μέσα.
  • Metrics που χρησιμοποιούνται συνήθως για να μετρηθεί η αποτελεσματικότητα της επένδυσης σε digital διαφήμιση
  • Συνεργάτες σε θέματα digital διαφήμισης

Το ερωτηματολόγιο απευθύνεται σε επιχειρήσεις. Μπορείτε να συμπληρώσετε τα στοιχεία για την εταιρεία σας εδώ.

Τονίζουμε ότι μόνο η PULSE λαμβάνει γνώση των απαντήσεων της κάθε εταιρείας, διασφαλίζοντας έτσι την εμπιστευτικότητα των στοιχείων. Ο ΣΔΚ θα λάβει μόνο τα συνολικά αποτελέσματα της έρευνας.

Ο Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Κύπρου είναι μη κερδοσκοπικός φορέας που εκπροσωπεί τις διαφημιζόμενες επιχειρήσεις στην Κύπρο. Είναι μέλος της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιζομένων από το 2004. Όραμα του συνδέσμου, η δημιουργία ενός υγιούς και αναπτυξιακού εμπορικού περιβάλλοντος στο οποίο τα brands μπορούν να ξεχωρίσουν και να οικοδομήσουν σχέσεις εμπιστοσύνης και ειλικρινούς επικοινωνίας με τον καταναλωτή και τους υπόλοιπους stakeholders. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να επικοινωνήσετε στο contact@cyprusadvertisers.com  

Δειτε Επισης

Ανησυχεί και διαμαρτύρεται το ΕΒΕ Πάφου...Τουριστική περίοδος με την ξενοδοχειακή βιομηχανία σε απόγνωση
Τρία κυπριακά case studies φωτίζουν το μέλλον του BIM στο Cyprus Autodesk Forum 2025
Η τέχνη των μαθητών στο προσκήνιο: Άλλοι δέκα φιναλίστ του The Sovereign Art Foundation
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού GOLD: Η δυναμική και οι προκλήσεις του real estate στην Κύπρο
Η αυξημένη ζήτηση επιτάσσει επέκταση των εκπαιδευτικών υποδομών-Οι στοχευμένες λύσεις στο TechIsland Summit
Το IGC και ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Eurobank για ενίσχυση εξωστρέφειας κυπριακών, ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων
Αναδεικνύοντας τη μαθητική δημιουργία: Δέκα φιναλίστ του διαγωνισμού από τον The Sovereign Art Foundation
Οι δηλώσεις των χορηγών των 17ων IN Business Awards(video)
Επιχειρηματικό Συμβούλιο Ινδίας-Ελλάδας-Κύπρου: Νέα εποχή στους εμπορικούς, επενδυτικούς και οικονομικούς δεσμούς
Ειρήνη Πική: Ορόσημο η σύσταση του IGC-Πλατφόρμα για την προώθηση επενδύσεων και την οικονομική διασύνδεση