Η Χαραλαμπίδης Κρίστης επαναπροσδιορίζει την εικόνα της στα social media

Πάντα πρωτοπόρος στις επικοινωνιακές καμπάνιες, τόσο για τα νέα της προϊόντα, όσο και για τις ενέργειες και δράσεις της, η Χαραλαμπίδης Κρίστης οπτικοποιεί τα στοιχεία των προϊόντων της και τις αξίες της, σε μια αυθεντική εικαστική ταυτότητα, ενώνοντας την παράδοση με την τεχνολογία. Καθαρές φόρμες, σύμβολα, splashes γάλακτος, με ρετρό χρώματα που αποπνέουν παράδοσης και κύρος.

Η νέα εικαστική ταυτότητα, αναδεικνύει τους 4 βασικούς πυλώνες δράσεων της με συμβολική αξία.

Αξιοποιεί το αστέρι, για τα Family Stories, που εξιστορούν τα προϊόντα της εταιρείας, τις δράσεις της και τις καμπάνιες της.

Συνδέει το σήμα κατατεθέν των σεφ, τον σκούφο, ως αντιπροσωπευτικό σύμβολο των Cooking Stories, όπου οι χρήστες απολαμβάνουν κι εκπαιδεύονται μέσω συνταγών από αγαπημένους σεφ με προϊόντα Χαραλαμπίδης Κρίστης.
 

Η καρδιά αποτελεί το σήμα-κλειδί για τα Well-being stories, όπου εκτυλίσσονται οι ιστορίες πίσω από τα λειτουργικά οφέλη των προϊόντων της εταιρείας.

Ενώ το δεντράκι, αγκαλιάζει τα Human Stories, Κάτω από την ομπρέλα της στρατηγικής αειφορίας της εταιρείας και όσων ενεργειών και δράσεων αφορούν στους ανθρώπους μας.

Η νέα εικαστική ταυτότητα έχει σχεδιαστεί, ώστε να φωτίζεται πάντα το πρωτογενές περιεχόμενο σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας στα Social Media.

#FollowNewCharalambidesChristis #CharalambidesChristis #ToKaliteroMas #ToKaliteroStiDiatrofiMas

Δειτε Επισης

Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)
Η Shein μειώνει τις τιμές μετά τη συμφωνία ΗΠΑ με Κίνα-Τι θα κάνει η Temu