powered by

Δείτε πώς προχωρούν οι εργασίες στον αυτοκινητόδρομο Λεμεσού-Σαϊττά

Τρέχει με χίλια ο αυτοκινητόδρομος Λεμεσού-Σαϊττά, καθώς οι κατασκευαστικές του εργασίες που ξεκίνησαν τον Σεπτέμβριο του 2020 συνεχίζουν με εντατικούς ρυθμούς, ενώ σύμφωνα με το χρονοδιάγραμα, η πρώτη φάση (Φάση Α1) του έργου αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Μάρτιο του 2023.

Την κατασκευή ανέλαβε η εταιρεία Cyfield, η οποία δημοσίευσε φωτογραφίες που αποδεικνύουν την πρόοδο των εργασιών.


 

 


 

 

Υπενθυμίζεται ότι, το κόστος υλοποίησης της Φάσης Α1 ανέρχεται στα €31,09 εκατ. περιλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ το συνολικό κόστος εκτιμάται στα €198 εκατ. συπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Τι θα περιλαμβάνει

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Λεμεσού – Σαϊττά θα είναι τεσσάρων λωρίδων κυκλοφορίας με κεντρική διαχωριστική νησίδα. Το συνολικό του μήκος θα ανέρχεται στα 22,5 χλμ. και ο σχεδιασμός του μεγάλου αυτού έργου, προωθείται σε τρεις φάσεις.

Η Φάση Α1 αφορά το τμήμα Πολεμίδια – Παλώδια, μήκους 3,6 χλμ περίπου, από το Αθλητικό Κέντρο Σπύρος Κυπριανού (Palais de Sport) μέχρι την πρόσβαση προς την κοινότητα Παλώδιας και αποτελεί συνέχεια της Λεωφόρου Γιάννου Κρανιδιώτη.

Το έργο περιλαμβάνει ένα δευτερεύον οδικό δίκτυο επτά χιλιομέτρων, τέσσερις κυκλικούς κόμβους και διάβαση πεζών και υπόγεια διάβαση και υποστηρικτικούς τοίχους.

Η Φάση Α2 αφορά την περιοχή Παλώδια – Άλασσα, συνολικού μήκους 8 χλμ., με εκτιμώμενο κόστος €77,35 εκατ. περιλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Η Φάση Β αφορά το τμήμα Άλασσα-Σαϊττάς, 10,8 χλμ. όπου έχει υποβληθεί η προκαταρκτική τελική μελέτη και αναμένεται ότι περί τα τέλη του 2022 θα υποβληθεί η τελική έκθεση μελέτης. Το χρονοδιάγραμμα για την έναρξη της φάσης Β θα οριστικοποιηθεί μετά την προώθηση της φάσης Α2 και το κόστος της εκτιμάται στα €89,25 εκατ. περιλαμβανομένου του ΦΠΑ.

Τι προηγήθηκε

Στις 11 Μαΐου 2020, η Αναθεωρητική Αρχή Προσφορών έδωσε το πράσινο φως για τη φάση Α1 του αυτοκινητόδρομου, με την ανάθεση του έργου στην Cyfield Construction Ltd.

Στις 5 Ιουνίου 2020 υπογράφτηκε στο Υπουργείο Μεταφορών, Επικοινωνιών και Έργων, το συμβόλαιο για την κατασκευή της Φάσης Α1 του αυτοκινητόδρομου Λεμεσού – Σαϊττά.

Δειτε Επισης

Πλήρωσε τους μετόχους, μεταβίβασε τους τίτλους-Στα χέρια της Eurobank και με...βούλα σχεδόν 98% της Ελληνικής
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
J+A Philippou architects-engineers: Το αρχιτεκτονικό γραφείο πίσω από το ιδιόκτητο γήπεδο του ΑΠΟΕΛ
Έφεραν ηλεκτρικά αυτοκίνητα και κινδυνεύουν να τους μείνουν-Ανάστατοι και ξεκρέμαστοι οι εισαγωγείς
Περιμένουν έγκριση από την Apple για το e-kalathi… Τι ζήτησε η αμερικανική εταιρεία για να συνάδει με το iOS
Μαρίνος Κυναιγείρου: Με το δεξί στο 2025 η κτηματαγορά-Θετικές οι προοπτικές για το μέλλον
Σε περιπέτειες για τα πνευματικά δικαιώματα η Κύπρος-Γιατί ελλοχεύει κίνδυνος κυρώσεων από την Ε.Ε.
Παραδοχή Αναστασιάδη: Εξετέθη με το επενδυτικό πρόγραμμα η Κύπρος-Τι ξεκαθαρίζει για δικηγορικό γραφείο και Σεϋχέλλες
Νίκος Αναστασιάδης: Οι αμαρτίες Πανίκου Δημητριάδη, γιατί είπα «δεσμεύομαι» και το δυστύχημα για τον συκοφάντη