Ενώπιον νέων προκλήσεων το λιανεμπόριο της Κύπρου

Το κυπριακό λιανικό εμπόριο βρίσκεται ενώπιον νέων πρωτόγνωρων προκλήσεων. Η στροφή προς τη ψηφιοποίηση που έφερε η COVID-19 για τις επιχειρήσεις βρέθηκε υψηλά στις προτεραιότητες των CEO που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Οι καταναλωτές απέκτησαν νέες συνήθειες και η αναπροσαρμογή των πρωταγωνιστών του χώρου έγινε απαραίτητη.

Μεγάλη έμφαση δόθηκε την τελευταία διετία στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την εκτενή αξιοποίησή του από τους οργανισμούς. Η εμπειρία του καταναλωτή αποκτά μια νέα διάσταση: Ο σημερινός πελάτης απαιτεί να έχει στην πόρτα του τα προϊόντα που λίγο πριν έβαλε στο ψηφιακό του καλάθι με απλές, σύντομες διαδικασίες. Καλάθι, το οποίο όλο και γεμίζει αφού οι στατιστικές δείχνουν ότι οι πωλήσεις τροφίμων και ποτών μέσω διαδικτύου σημείωσαν τεράστια αύξηση.

Τα ευχάριστα για τους επιχειρηματίες του λιανικού εμπορίου δεν διήρκησαν για πολύ. Η κρίση στην Ουκρανία ανέβασε τις τιμές και έφερε απώλειες. Πιο συγκρατημένοι πλέον, οι καταναλωτές κάνουν τις απολύτως απαραίτητες αγορές με την ελπίδα ότι οι πληθωριστικές τάσεις θα περιοριστούν στην πορεία.

Οι τελευταίες εξελίξεις στο κυπριακό λιανικό εμπόριο

Από τις συνθήκες πανδημίας στο περιβάλλον πληθωριστικών πιέσεων, το αυξημένο κόστος λειτουργίας λόγω ενέργειας και τις νέες απαιτήσεις από τους καταναλωτές, το business as usual για τον τομέα αγνοείται εδώ και χρόνια. O Γιώργος Θεοδότου, Ανώτατος Εκτελεστικός Διευθυντής (CEO), των Υπεραγορών ΑΛΦΑΜΕΓΑ θα παραβρεθεί στο 19ο Cyprus Grocery Retail Conference & Awards την Τετάρτη, 15 Ιουνίου 2022 στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia για να δώσει μια ομιλία αναφορικά με τη νέα κατάσταση πραγμάτων και τα βασικά θέματα που απασχολούν τον τομέα. Η παρουσίασή του αναμένεται να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού.

Τα καίρια ζητήματα του κλάδου

Κορυφαία στελέχη από την κυπριακή αγορά και καταξιωμένοι ομιλητές από το εξωτερικό θα βγουν στη σκηνή του Συνεδρίου για να ενημερώσουν επαγγελματίες και ειδικούς για τις κυρίαρχες τάσεις στο λιανικό εμπόριο σχετικά με τους τρόπου μπορεί να γίνει σωστά η αξιοποίηση της τεχνολογίας, δημιουργώντας συγκριτικά πλεονεκτήματα έναντι του ανταγωνισμού. Με την παρουσία σας θα αντιληφθείτε και θα αξιολογήσετε τις πραγματικές ανάγκες των καταναλωτών  και τον τρόπο με τον οποίο μπορεί να λειτουργήσει στο μέγιστο η στρατηγική μάρκετινγκ και διαφήμιση του Οργανισμού σας. Θα μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε απόψεις για τα προβλήματα του κλάδου και να δικτυωθείτε με τους υπόλοιπους πρωταγωνιστές του τομέα. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, θα διεξαχθεί και η τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, στο πλαίσιο της οποίας θα βραβευθούν τα FMCGs brands που διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Συνέδριο απευθύνεται σε διευθύνοντες σύμβουλους, εμπορικούς διευθυντές, διευθυντές προμηθειών, brand managers και στελέχη από επιχειρήσεις που ασχολούνται με το χονδρικό και λιανικό εμπόριο προϊόντων ευρείας κατανάλωσης. Συγκεκριμένα, το περιεχόμενο καλύπτει τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες στελεχών από: Εμπορικές Εταιρείες-Προμηθευτές Λιανικού Εμπορίου, Εταιρείες Λιανεμπορίου-Υπεραγορές, Πολυκαταστήματα-Καταστήματα, Αλυσίδες Διαρκούς Εξυπηρέτησης-Περίπτερα, Εταιρείες Logistics, Σύμβουλους Επιχειρήσεων, Εμπορικές Τράπεζες, Λογιστικά-Ελεγκτικά Γραφεία, Χρηματοοικονομικούς Οργανισμούς, Γραφεία Δημοσίων Σχέσεων & Διαφήμισης.

 

Για πληροφορίες και εγγραφές πατήστε εδώ.

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): Christoudias Logistics, FlexFin, JCC, KEAN

Με τη στήριξη: Παγκύπριος Σύνδεσμος Λιανικού Εμπορίου, Παγκύπριος Σύνδεσμος Υπεραγορών, ECR Cyprus

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

 

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλέφωνο: 22505555 | Φαξ: 22679820

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

 

Δειτε Επισης

«Ανάβει» το παράνομο εμπόριο αντί να σβήνει το τσιγάρο η υψηλή φορολογία(έρευνα)
Μ. Παναγιώτου: Μεγάλη η ψαλίδα μεταξύ παραγωγού και τελικών τιμών στον καταναλωτή
Τι... βγάζει το «e-κοφίνι»-Οι τιμές των οπωροκηπτευτικών στα σημεία λιανικής πώλησης
Ξεκίνησε το «e-κοφίνι»-Πού μπορείτε να το βρείτε και πώς να το αξιοποιήσετε
Της τελευταίας στιγμής για τα πασχαλινά τους ψώνια οι Κύπριοι-Πότε η κορύφωση της κίνησης στις υπεραγορές
Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά