Η νέα διαφημιστική καμπάνια που λάνσαραν οι Υπεραγορές Παπαντωνίου

Nέα διαφημιστική καμπάνια με σκοπό την προώθηση της ιδιωτικής ετικέτας «Διαλεκτό» έχουν λανσάρει οι Υπεραγορές Παπαντωνίου. Το νέο τηλεοπτικό σποτ «Διαλέγω Διαλεκτό», προβάλλει τις αξίες που πρεσβεύουν οι Υπεραγορές, την επιλογή των καλύτερων πρώτων υλών απευθείας από τη φύση γεγονός που συμβάλλει στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, τις χαμηλές τιμές, την αξιοπιστία και τη διαφορετικότητά τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Διαλέγω Διαλεκτό» των Υπεραγορών Παπαντωνίου, παρουσιάζονται μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας «Διαλεκτό», τα οποία διατίθενται σταθερά σε χαμηλές τιμές.  

Στις Υπεραγορές Παπαντωνίου οι πελάτες µπορούν να επιλέξουν και να αγοράσουν µέσα από µία ευρεία γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων τροφίμων όπως αυγά, κατεψυγμένα κρέατα και ψάρια «Διαλεκτό» όπως χταπόδι, σολομό, καλαμάρι, θαλασσινά σνακ και άλλα, είδη ψυγείου όπως αλλαντικά και τυριά «Φρεσκοδιαλεκτό», άλλων ειδών διατροφής όπως συσκευασμένα τρόφιμα και βιολογικά προϊόντα «ΒIOΔιαλεκτό», αλλά και κρασί της ετικέτας «Διαλεκτό».

Οι πελάτες των Υπεραγορών Παπαντωνίου θα αναγνωρίσουν τα προϊόντα που εμπίπτουν στη συγκεκριμένη κατηγορία από την ειδική σήμανση «Διαλεκτό», που θα δουν στα ράφια των καταστημάτων των υπεραγορών.    

Οι Υπεραγορές Παπαντωνίου συνεχίζουν να καλύπτουν όλες τις προσδοκίες και ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, με απώτερο σκοπό να  προσφέρουν στο κοινό που τους εμπιστεύεται μια εξαιρετική εμπειρία αγορών, μέσα από υπηρεσίες και προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και στις χαµηλότερες δυνατές τιµές, εξυπηρετώντας τους πάντα µε ειλικρίνεια και σεβασµό.

Δειτε Επισης

Στον αστερισμό των 17ων IN Business Awards...Την ερχόμενη Τετάρτη η τελετή απονομής των βραβείων
Στρατηγική απόφαση του Ομίλου CTC για διάθεση των δραστηριοτήτων των πολυκαταστημάτων ERA
15 χρόνια Lidl Κύπρου με 15 επιχειρηματικά ορόσημα που καθόρισαν την πορεία της
Leptos Calypso Hotels: Ανεβασμένοι τζίροι, προσέλκυση νέων αγορών και απόδοση των ανακαινίσεων
Η ακμάζουσα αγορά ακινήτων της Λευκωσίας και το top 5 των ακριβότερων συναλλαγών
Eurobank-Ελληνική: Φουλ ρυθμοί για την συγχώνευση και αποφάσεις για το όνομα της ενοποιημένης τράπεζας
Κραυγή αγωνίας από τους εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά οχήματα-«Επιδεινώνεται η οικονομική μας θέση»
Με deal 24 εκατ. ευρώ πάνε για συγχώνευση Baker Tilly South East Europe και MHA-Τι δηλώνει ο Μάριος Κλείτου
22ο Cyprus Grocery Retail Conference: Οι νέες τάσεις και η τεχνητή νοημοσύνη-Τι δήλωσαν χορηγοί και ομιλητές (vid)
Ελληνική Τράπεζα: Δυναμικό ξεκίνημα για το 2025 με κέρδη ύψους €45 εκατ. το πρώτο τρίμηνο