Η νέα διαφημιστική καμπάνια που λάνσαραν οι Υπεραγορές Παπαντωνίου

Nέα διαφημιστική καμπάνια με σκοπό την προώθηση της ιδιωτικής ετικέτας «Διαλεκτό» έχουν λανσάρει οι Υπεραγορές Παπαντωνίου. Το νέο τηλεοπτικό σποτ «Διαλέγω Διαλεκτό», προβάλλει τις αξίες που πρεσβεύουν οι Υπεραγορές, την επιλογή των καλύτερων πρώτων υλών απευθείας από τη φύση γεγονός που συμβάλλει στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, τις χαμηλές τιμές, την αξιοπιστία και τη διαφορετικότητά τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Διαλέγω Διαλεκτό» των Υπεραγορών Παπαντωνίου, παρουσιάζονται μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας «Διαλεκτό», τα οποία διατίθενται σταθερά σε χαμηλές τιμές.  

Στις Υπεραγορές Παπαντωνίου οι πελάτες µπορούν να επιλέξουν και να αγοράσουν µέσα από µία ευρεία γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων τροφίμων όπως αυγά, κατεψυγμένα κρέατα και ψάρια «Διαλεκτό» όπως χταπόδι, σολομό, καλαμάρι, θαλασσινά σνακ και άλλα, είδη ψυγείου όπως αλλαντικά και τυριά «Φρεσκοδιαλεκτό», άλλων ειδών διατροφής όπως συσκευασμένα τρόφιμα και βιολογικά προϊόντα «ΒIOΔιαλεκτό», αλλά και κρασί της ετικέτας «Διαλεκτό».

Οι πελάτες των Υπεραγορών Παπαντωνίου θα αναγνωρίσουν τα προϊόντα που εμπίπτουν στη συγκεκριμένη κατηγορία από την ειδική σήμανση «Διαλεκτό», που θα δουν στα ράφια των καταστημάτων των υπεραγορών.    

Οι Υπεραγορές Παπαντωνίου συνεχίζουν να καλύπτουν όλες τις προσδοκίες και ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, με απώτερο σκοπό να  προσφέρουν στο κοινό που τους εμπιστεύεται μια εξαιρετική εμπειρία αγορών, μέσα από υπηρεσίες και προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και στις χαµηλότερες δυνατές τιµές, εξυπηρετώντας τους πάντα µε ειλικρίνεια και σεβασµό.

Δειτε Επισης

Με κυπριακή υπογραφή η νέα καμπάνια της Jeep για το μοντέλο Jeep Wrangler
Τι αλλάζει η Shein μετά την προειδοποίηση της Ε.Ε. για πιθανές κυρώσεις
Pandora: Το brand κοσμημάτων έρχεται στη Λευκωσία και ανοίγει κατάστημα στο Nicosia Mall
Μετέωροι οι εισαγωγείς για τα ηλεκτρικά…Το μομέντουμ που χάνεται και τα 400+400 αυτοκίνητα στο περίμενε
Χαλλούμι: Αύξηση ποσοστού αιγοπρόβειου βιολογικού γάλακτος ζητούν οι παραγωγοί
Βαφεάδης: Σύντομα τα νέα σχέδια για ηλεκτρικά οχήματα...Θα επωφεληθούν οι ευάλωτοι και η μεσαία τάξη
Χ. Προύντζος: Το σκεπτικό για άνοιγμα της Μακαρίου-Για να αυξηθεί η επισκεψιμότητα θα πρέπει να αυξηθούν οι κάτοικοι
Η Electroline στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία στον τομέα των ηλεκτρικών συσκευών και τεχνολογίας
Είσοδος BYD στην κυπριακή αγορά...Το πρώτο showroom που ανοίγει σήμερα και τα διαθέσιμα μοντέλα (pics)
KULT boutiques: Παρουσίασαν τη συλλογή «ZEGNA L'Oasi di Lino SS25» στο ξενοδοχείο Anassa