Η νέα διαφημιστική καμπάνια που λάνσαραν οι Υπεραγορές Παπαντωνίου

Nέα διαφημιστική καμπάνια με σκοπό την προώθηση της ιδιωτικής ετικέτας «Διαλεκτό» έχουν λανσάρει οι Υπεραγορές Παπαντωνίου. Το νέο τηλεοπτικό σποτ «Διαλέγω Διαλεκτό», προβάλλει τις αξίες που πρεσβεύουν οι Υπεραγορές, την επιλογή των καλύτερων πρώτων υλών απευθείας από τη φύση γεγονός που συμβάλλει στην εξαιρετική ποιότητα των προϊόντων, τις χαμηλές τιμές, την αξιοπιστία και τη διαφορετικότητά τους.

Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Διαλέγω Διαλεκτό» των Υπεραγορών Παπαντωνίου, παρουσιάζονται μια ποικιλία από υψηλής ποιότητας προϊόντα της ιδιωτικής ετικέτας «Διαλεκτό», τα οποία διατίθενται σταθερά σε χαμηλές τιμές.  

Στις Υπεραγορές Παπαντωνίου οι πελάτες µπορούν να επιλέξουν και να αγοράσουν µέσα από µία ευρεία γκάμα προϊόντων, συμπεριλαμβανομένων φρέσκων τροφίμων όπως αυγά, κατεψυγμένα κρέατα και ψάρια «Διαλεκτό» όπως χταπόδι, σολομό, καλαμάρι, θαλασσινά σνακ και άλλα, είδη ψυγείου όπως αλλαντικά και τυριά «Φρεσκοδιαλεκτό», άλλων ειδών διατροφής όπως συσκευασμένα τρόφιμα και βιολογικά προϊόντα «ΒIOΔιαλεκτό», αλλά και κρασί της ετικέτας «Διαλεκτό».

Οι πελάτες των Υπεραγορών Παπαντωνίου θα αναγνωρίσουν τα προϊόντα που εμπίπτουν στη συγκεκριμένη κατηγορία από την ειδική σήμανση «Διαλεκτό», που θα δουν στα ράφια των καταστημάτων των υπεραγορών.    

Οι Υπεραγορές Παπαντωνίου συνεχίζουν να καλύπτουν όλες τις προσδοκίες και ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή, με απώτερο σκοπό να  προσφέρουν στο κοινό που τους εμπιστεύεται μια εξαιρετική εμπειρία αγορών, μέσα από υπηρεσίες και προϊόντα στην καλύτερη ποιότητα και στις χαµηλότερες δυνατές τιµές, εξυπηρετώντας τους πάντα µε ειλικρίνεια και σεβασµό.

Δειτε Επισης

Σύνδεσμος Καταναλωτών: Τι πρέπει να προσέξετε για Black Friday και Cyber Monday-Η αναφορά για TEMU
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ενδυνάμωση παρουσίας στην Πάφο με εξαγορά P. M.M. Papamichael Supermarket
Λάμψη, χαρά και ενθουσιασμός στη φωταγώγηση των χριστουγεννιάτικων δέντρων των Υπεραγορών Αλφαμέγα
Ο Γιώργος Πριφτάκης νέος Sales Director της Coca-Cola ΗΒC Kύπρου
Οι πρώτες μέρες λειτουργίας και πώς κινήθηκαν επισκεψιμότητα και πωλήσεις στο νέο Jumbo στην Λευκωσία
H εντυπωσιακή γκάμα προϊόντων του Mamas & Papas που ήρθε στο M&S Ακρόπολης (pic)
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκ. στους μετόχους της
Χρ. Καποδίστριας & Υιοί Λτδ: Ταξίδι στη Μεγάλη Βρετανία για 17 επαγγελματίες του δικτύου Castrol Service
Ξεχώρισε το ζυθοποιείο του Ομίλου Φώτος Φωτιάδης-Διεθνής πρωτιά ποιότητας για την Carlsberg Κύπρου
Stephanis: Oι Black Friday προσφορές ξεκίνησαν και έρχονται… περισσότερες