Η Κρίστη Αγαπίου μιλά για την κλινική διαιτολογία και το modeling

Είκοσι influencers, εκπρόσωποι του κυπριακού influencer marketing από όλους τους τομείς, συναντούν το τεύχος Φεβρουαρίου του περιοδικού IN Business και μιλούν για την απόφασή τους να ασχοληθούν επαγγελματικά με το Instagram και το TikΤok.

Αναφέρονται στις συνεργασίες και στα προϊόντα που προβάλλουν μέσω του ισχυρού αυτού

εργαλείου προώθησης, στις κόκκινες γραμμές τους, στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και απαντούν στα αρνητικά comments.

Ανάμεσά τους, η κλινική διαιτολόγος και μοντέλο Κρίστη Αγαπίου, η οποία μας αποκαλύπτει τα μυστικά του influencing marketing.  

  • Όμορφο συναίσθημα

Το θέμα είναι να μπορείς να επηρεάσεις κάποιο με θετικό τρόπο, να είσαι ειλικρινής για να σε πιστέψει, να τον ενθαρρύνεις μέσα από τη δική σου γνώση και παρότρυνση να δοκιμάσει ένα προϊόν ή να έχει μια προσωπική εμπειρία. Όλα αυτά σου δημιουργούν ένα πολύ όμορφο συναίσθημα.

  • Μοιράζοντας εμπειρίες

Στην αρχή αξιοποιούσα το Instagram ως μοντέλο κι όταν άρχισαν οι followers να αυξάνονται, ήλθαν διάφορες προτάσεις για συνεργασίες. Σπούδασα κλινική διαιτολόγος και με αυτό ασχολούμαι πέρα από το Instagram. Ως μοντέλο τα τελευταία 17 χρόνια και κλινική διαιτολόγος για μια πενταετία, έχω τη δυνατότητα μέσα από τις εμπειρίες μου να διδάξω, να δείξω στον κόσμο αλλά και να τον ενθαρρύνω να δοκιμάσει πράγματα είτε αυτά είναι συγκεκριμένα προϊόντα είτε δραστηριότητες ή εμπειρίες ζωής.

  • Επιλογή ζωής

Με την επιλογή να εργαστώ ως influencer η ζωή μου έχει αλλάξει, καθώς μέσω των συνεργασιών που έχω, μαθαίνω νέα πράγματα, γνωρίζω καινούργια άτομα και γίνομαι πιο δημιουργική. Θεωρώ ότι όλες οι δουλειές που έκανα, μέχρι τώρα, αποδείχτηκαν πολύ καλές συνεργασίες για μένα κι επομένως δεν θα ήθελα να αναφέρω ένα συγκεκριμένο brand ως ξεχωριστό.

  • Είμαι ο εαυτός μου

Μέσω του επαγγέλματος αυτού, θεωρώ ότι μπορείς να εκφραστείς όπως θες στο δικό σου προφίλ και να είσαι ο εαυτός σου, γι’ αυτό και σε ακολουθούν συγκεκριμένα άτομα, που τους αρέσει ή τους εκπροσωπεί το υλικό που ανεβάζεις. Έχοντας πολλούς ακόλουθους και δουλεύοντας με μεγάλα brands, σου δίνεται η ευκαιρία να γίνεις γνωστός και στο εξωτερικό και ίσως προκύψει έτσι κάποια συνεργασία με μεγάλη διεθνή εταιρεία ή η πιθανότητα να γίνεις και ambassador.

  • Ιδέες που γίνονται posts

Κάποια posts είναι αποτέλεσμα ατομικής δουλειάς, μερικά έγιναν σε συνεργασία με ένα φωτογράφο και άλλα με μεγάλα συνεργεία. Πολλές φορές η δημιουργία εξαρτάται από τη συμφωνία και το τι ακριβώς θέλει ο υπεύθυνος του brand.

Γενικά, εμπνέομαι βλέποντας προφίλ άλλων influencers του εξωτερικού, διάφορες ιστοσελίδες και βιβλία. Μπορεί να κάνω γυμναστική ή να περπατώ, να δω κάτι στον δρόμο και να μου έρθει μια ιδέα. 

  • Accounts-πρότυπα

Τα accounts σε Instagram/ΤikΤok, τα οποία θεωρώ πετυχημένα, είναι τα ακόλουθα: Deliciously Ela, Ciara Ferragni, Camila Coelho, Chantal Duncan, Jessica Sapel, Ashley Graham και Kardashian Sisters.

  • Τα όχι σε προτάσεις

Αρκετές φορές έχω πει όχι σε επαγγελματικές προτάσεις. Είναι δύσκολο να αναδείξεις κάτι το όποιο δεν σε εκφράζει ή δεν θα χρησιμοποιούσες. Μου αρέσει να είμαι ειλικρινής με τους followers μου, άρα δεν θα επέλεγα κάτι που δεν θα μπορούσα να αντιπροσωπεύσω. Είναι γι’ αυτό που, συνήθως, τα προϊόντα τα οποία προωθούμε τα δοκιμάζουμε, ώστε να διασφαλίζουμε πως είναι ποιοτικά.

  • Οι κόκκινες γραμμές

Σαφέστατα βάζω κόκκινες γραμμές στη δουλειά μου, καθώς δεν μπορεί όλο το περιεχόμενο να είναι μόνο product placement ή branded content. Αυτό θα κούραζε τους followers από ένα σημείο και μετά. Πρέπει να υπάρχει ένα balance. Εγώ δημοσιεύω πράγματα από την προσωπική μου ζωή αλλά και επαγγελματικά. Θα έλεγα ότι το 40%-50%% είναι προωθητικής φύσεως και τα άλλα πιο προσωπικά.

  • Τα καθημερινά μυστικά

Προσπαθώ να αναρτώ πράγματα καθημερινά, ώστε να μην χαθεί το ενδιαφέρον του κόσμου. Επιδιώκω, αν όχι ένα post την ημέρα, να ανεβάζω τουλάχιστον κάθε δυο με τρεις μέρες. Κατά τ’ άλλα, έχω μέχρι και δέκα νέα stories την ημέρα. Συνάμα, είναι καλό να κάνεις giveaways, προσφέροντας κάποια από τα πράγματα που δοκιμάζεις και χρησιμοποιείς. Επίσης, σημαντικά είναι τα reels (μικρά βίντεο) και γενικά είναι βασικό να είναι κανείς ενεργός, καθώς ο αλγόριθμος του Instagram αλλάζει συνεχώς.

  • Δεν αρέσουμε σε όλους

Προσπαθώ να αγνοώ τα αρνητικά σχόλια. Από τη στιγμή, όμως, που επιλέγεις να κάνεις τέτοιου είδους δουλειά, δεν θα πρέπει να αναμένεις μόνο τα θετικά. Δεν γίνεται να αρέσεις σε όλους και αυτό είναι δεκτό. Είχα την εμπειρία από τότε που ήμουν στο μόντελινγκ, άρα πλέον δεν παίρνω αυτά τα σχόλια κατάκαρδα, εκτός κι αν είναι κάτι πολύ κακό, στο οποίο πρέπει να αντιδράσω. Ευτυχώς, μέχρι στιγμής, δεν μου έχει συμβεί κάτι τέτοιο.

  • Μαμά για δεύτερη φορά

Με όσα συμβαίνουν στον κόσμο, τον τελευταίο καιρό, δεν μου αρέσει να έχω μακρινούς μελλοντικούς στόχους. Θα ήθελα, σίγουρα, να συνεχίσω αυτό που κάνω και να επεκταθώ στον τομέα αυτό αλλά και ως κλινική διαιτολόγος. Επίσης, πρόσφατα έγινα μαμά για δεύτερη φορά και επομένως θα ήθελα να συνεχίσω να δίνω και διάφορα tips για θέματα μητρότητας.

Το who-is-who της Κρίστης Αγαπίου

  • Ιδιότητα: Model / clinical dietitian
  • Ετών: 29
  • Instagram: @kristyagapiou, 19.5k followers
  • Συνεργασίες με brands: Beauty and skincare, nutrition and healthy lifestyle, food stores and food products, fashion, baby 

Δειτε Επισης

Παγκόσμια διάκριση για τη Δέσποινα Πολυβίου στις εξετάσεις επαγγελματικού επιπέδου του ICAEW
Παρουσίαση βιβλίου «Σπύρος Κυπριανού: Στη μάχη της ιστορίας όπως την έζησα 1932-1959»
Nobu Matshuhisa: Η αγάπη του για την κυπριακή κουζίνα και η επέκταση στην Ευρώπη
Βαρδής Βαρδινογιάννης: Το κτίσιμο μιας επιχειρηματικής αυτοκρατορίας και η τεράστια κοινωνική προσφορά
Έφυγε από την ζωή ο Έλληνας εφοπλιστής και επιχειρηματίας Βαρδής Βαρδινογιάννης
Διευθύντρια για πολυμερείς υποθέσεις στο DG TRADE η Μυρτώ Ζαμπάρτα-Διορίστηκε από την Κομισιόν
Η fashion designer Βασιλική Χαρίτωνος στο 1ο Ευρωπαϊκό Φεστιβάλ Τέχνης και Πολιτισμού Αναπηρίας DIS
Ο ιδρυτής της M. Residence Νικόλας Μιχαλιάς στη λίστα «40 under 40» του Fortune Greece-«Είναι ένας πρωτοπόρος»
Ο Νικόλας Στρατής, μέλος του ICAEW, στην υψηλού κύρους επιτροπή IFAC Young Leaders Collective
Κυκλοφόρησε η βιογραφία της Ζέτας Αιμιλιανίδου-H χαρισματική προσωπικότητα και το σημαντικό της έργο