powered by

City Centre: Το κατάστημα νέας εποχής από την Ελληνική Τράπεζα (pics)

Ένα πρωτοποριακό κατάστημα, στο κέντρο της Λευκωσίας, το οποίο προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες στα πρότυπα της ψηφιακής εποχής και των τεχνολογικών εξελίξεων, λειτούργησε πρόσφατα η Ελληνική Τράπεζα.

Με τις τραπεζικές υπηρεσίες να εισέρχονται σε νέα εποχή και τους πελάτες να στρέφονται στα εναλλακτικά κανάλια, η Ελληνική Τράπεζα απλοποιεί τις διαδικασίες της, βελτιώνει το λειτουργικό της μοντέλο και προσφέρει αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σε έναν πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης.

Από το πρώτο κατάστημα, στη νέα εποχή

Το «City Centre», το οποίο βρίσκεται στη Λεωφόρο Μακαρίου 56, κοντά στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, αποτελεί κατάστημα πρότυπο και ταυτόχρονα τη μεταστέγαση του πρώην καταστήματος Διγενή Ακρίτα, το πρώτο φυσικό κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας που λειτούργησε το 1976, σηματοδοτώντας έτσι τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Διαβάστε ακόμα: 

 

Το κατάστημα διαθέτει εξοπλισμό και υποδομές τελευταίας τεχνολογίας, ενώ το εξειδικευμένο προσωπικό προσφέρει στον πελάτη εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον.
 

Το παραδοσιακό κατάστημα συναντά το ψηφιακό

Διευκολύνοντας και εξυπηρετώντας αποτελεσματικά τους πελάτες της, αλλά και επενδύοντας διαρκώς στους ανθρώπους και στις νέες υποδομές, η Ελληνική Τράπεζα εστιάζει στο μοντέλο «phygital», το οποίο αποτελεί συνδυασμό του παραδοσιακού καταστήματος (physical) µε το ψηφιακό (digital).

 

Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο self-service χώρο, ο οποίος υποστηρίζεται από τους Meeter Greeters της Τράπεζας, το «City Centre» εξυπηρετεί τους πελάτες για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, κτλ.).

Εξάλλου, δίπλα από το κατάστημα, λειτουργεί 24/7 ένας ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης, στον οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της Τράπεζας μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας.

 

Στον χώρο αυτό μπορούν να εξυπηρετηθούν τόσο οι ιδιώτες πελάτες, με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες διενεργώντας τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.


Book a Meeting

Όσον αφορά τις υπόλοιπες υπηρεσίες, όπως πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια και επενδυτικές επιλογές, θα πρέπει να διευθετείται ραντεβού μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999. Μέσω της εν λόγω υπηρεσίας ορίζεται διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά.
 

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να εγγραφούν άμεσα στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω διαδικτύου (http://www.hellenicbank.com/connect).

Δειτε Επισης

Τι περιμένουν οι ελληνικές τράπεζες από τα stress tests-Για ποιους κινδύνους προετοιμάζεται η εποπτεία
Το εστιατόριο «το Ελληνικό» στην Έγκωμη… ψήνει αλλιώς
Το...κοστούμι που ράβει για τον διάδοχο του Μιχάλη Καμμά ο Σύνδεσμος Τραπεζών-Τα προσόντα, οι ικανότητες και οι ευθύνες
Τζ. Κωνσταντίνου Παναγιώτου: Η διαφθορά στην Κύπρο και αυτό που έρχεται να καταπολεμήσει δραστικά η πρόταση του ΔΗΣΥ
Η νορβηγική συνταγή για κατάλληλο και επαρκές ανθρώπινο δυναμικό στα ξενοδοχεία-Η πρωτοβουλία ΠΑΣΥΞΕ
Χάσμα και ολοταχώς προς αδιέξοδο για την ΑΤΑ-Κρατά ζωντανή στον... αναπνευστήρα την προοπτική ο Παναγιώτου
Κεντρική Τράπεζα Κύπρου: Άνοδος στην καθαρή ζήτηση επιχειρηματικών δανείων πρώτη φορά από το 2021
Στην William Grant & Sons «The Famous Grouse» και «Naked Malt»-Στην κυπριακή αγορά από την Laiko Cosmos Trading
Πότε ανοίγει ξανά η πύλη καταχώρησης των 260 αιτήσεων για την ηλεκτροκίνηση-Πού κυμαίνοντα τα ποσά των χορηγιών
Ν. Χριστοδουλίδης: Κομβικής σημασίας για τον κυπριακό τουρισμό το 2025-Το κλειδί για συνέχιση της εξελικτικής του πορείας