Νίκη Ιωάννου: Η ψηφιακή μετάβαση είναι στρατηγική επιτυχίας

Τα οφέλη που θα έχουν οι επιχειρήσεις μετά τη μετάβασή τους στον ψηφιακό κόσμο και πώς μπορούν να το επιτύχουν, ανέλυσε σε παρουσίασή της με τίτλο η «Ψηφιακή Αναβάθμιση ΜμΕ: Στρατηγική επιτυχίας και όχι επιλογή», η Νίκη Ιωάννου, Προϊστάμενη Επιχειρηματικών Λύσεων, Cyta Business.

Στην παρουσίαση της κατά το Cyta Business Roadshow που πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα στη Λεμεσό, η κ. Ιωάννου ανέλυσε πώς η ψηφιακή αναβάθμιση βοηθάει μία επιχείρηση για να γίνει καλύτερη και βιώσιμη, ειδικά αυτήν την εποχή όπου οι καταναλωτές και οι πελάτες των επιχειρήσεων έχουν αλλάξει.

«Η κινητήριος δύναμη κάθε εταιρείας, είναι οι πελάτες μας. Μετά την πανδημία έχουν αλλάξει. Μοιράζονται τα πάντα ψηφιακά. Έχουν αλλάξει συνήθειες. Αγοράζουν ηλεκτρονικά μέσα από το ecommerce. Όταν αγοράζουν κάτι το δοκιμάζουν και το μοιράζονται και το σχολιάζουν στα κοινωνικά δίκτυα», εξήγησε.

Όπως είπε, βάσει έρευνας, πέραν του μισού του παγκόσμιου πληθυσμού αγοράζουν μέσω του διαδικτύου, ενώ έκανε αναφορά και για το metaverse. «Ασχολούνται με το τι υλικά χρησιμοποιεί μία εταιρεία. Αν είναι φιλικά προς το περιβάλλον», είπε, και πρόσθεσε πως υπάρχουν και οι seniors, οι οποίοι δυσκολεύονται στο να χρησιμοποιούν τα ψηφιακά μέσα.

Ανέφερε ακόμη ότι πλέον το εργαλείο για να απευθύνονται οι επιχειρήσεις είναι το κινητό, καθώς το 25% κατέβασαν στο κινητό τους εφαρμογή μετά την πανδημία για να επικοινωνούν με την εταιρεία.

«Όλοι έχουμε πλέον ψηφιακές ανέπαφες συναλλαγές», σημείωσε, και αναφέρθηκε στο παράδειγμα του Alibaba.

Επιπρόσθετα, εκτός από τις αλλαγές στα χαρακτηριστικά των πελατών που έκαναν στροφή προς τα ψηφιακά κανάλια, έκανε αναφορά και στις αλλαγές της αγοράς της Ε.Ε. για αλλαγή προς την πράσινη και πιο περιβαλλοντική ψηφιακή μετάβαση των εταιρειών μέσα από ειδικούς πόρους.

Για να επιτευχθεί αυτό, θα πρέπει να έχει τις κατάλληλες υποδομές και η Cyta έχει θέσει στόχους για κάλυψη fiber δικτύου και παράλληλα, την πλήρη κάλυψη  της Κύπρου με 5G δίκτυο.

Για να επιτευχθεί από τις επιχειρήσεις η ψηφιακή αναβάθμιση, αυτό μπορεί να γίνει με βάση τέσσερις πυλώνες, εξήγησε: Τα δεδομένα και ευφυείς αποφάσεις, την ενδυνάμωση των υπαλλήλων, δημιουργία ψηφιακών σχέσεων με τους πελάτες και βελτιστοποίηση των λειτουργιών της επιχείρησης.

Μίλησε ακόμη για τα εργαλεία που προσφέρουν οι διαδικτυακές πλατφόρμες και τα κοινωνικά δίκτυα για την πώληση προϊόντων, και πώς αυτό συγκρίνεται με τα παραδοσιακά φυσικά καταστήματα. Η μείωση κόστους, η μείωση της πολυπλοκότητας, αλλά και η ασφάλεια είναι μερικά σημεία που προβληματίζουν τις εταιρείες πριν την μετάβαση τους στην ψηφιακή μετάβαση.

«Τα οφέλη της χρήση των Internet of Things, είναι αυτά που απαντούν σε αυτά που μας είπαν οι εταιρείες», τόνισε.

Δειτε Επισης

Στρατηγική επένδυση για ψηφιακή κυριαρχία από την Cyta-Εξαγόρασε το data center της Simplex στη Λάρνακα
Άλμα Κύπρου στην παγκόσμια σκηνή καινοτομίας-Στις 40 κορυφαίες χώρες του StartupBlink Index 2025
Πώς άλλαξαν επίπεδο οι ελληνικές εταιρείες πληροφορικής-Ποια η επόμενη μέρα
Δυναμική παρουσία TechIsland στο «Minds in Cyprus»-«Διαθέτουμε ένα ανθίζον τεχνολογικό οικοσύστημα»
Η HostingB2B ενώνει δυνάμεις με την Data Ally για υπηρεσίες S3 Object Storage
Κι εγένετο CDTS… Η ψηφιακή λύση για το κυκλοφοριακό που προτείνει το ΕΒΕ Λεμεσού
Έγινε ανάρπαστο...Sold out σε 24 ώρες το κονδύλι του Σχεδίου Ψηφιακής Αναβάθμισης Επιχειρήσεων
CADMOS-2: Σε διαβούλευση το υποθαλάσσιο καλώδιο που θα ενώνει την Κύπρο με τον Λίβανο-Προσέλκυση επενδύσεων στις τηλεπικοινωνίες
Ανέδειξε τον στρατηγικό ρόλο της Κύπρου ως ανερχόμενου περιφερειακού κόμβου καινοτομίας ο Σκουρίδης
Δράσεις υφυπουργείου Έρευνας για ενίσχυση ψηφιακών δεξιοτήτων-€24 εκατ. μέσω Σχεδίου Ανάκαμψης