Η τελευταία λέξη στις συναλλαγές

Πληρώνεις ηλεκτρονικά, εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια

Η δυναμική στρατηγική, που εφαρμόζεται στην Τράπεζα Κύπρου, αποδεικνύεται ιδιαίτερα επιτυχημένη. Αξιοποιεί στο έπακρο την ισχυρή πελατειακή της βάση, την ηγετική της θέση στην αγορά και ασφαλώς την επένδυση στην ψηφιακή της υποδομή και την προσφορά άρτιων ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών στους πελάτες της.

QuickPay, εύκολα και γρήγορα

Η πρωτοποριακή υπηρεσία QuickPay προσφέρει στους ιδιώτες συνδρομητές της 1bank, μέσω του BoC Mobile app, τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν άμεσα, εύκολα και με ασφάλεια τις πληρωμές τους σε άλλους ιδιώτες πελάτες της Τράπεζας Κύπρου (συνδρομητές της 1bank και μη συνδρομητές) μέσω του κινητού τηλεφώνου. Οι χρήστες του QuickPay μπορούν να στείλουν μέσω κινητού μέχρι €250 χωρίς Κωδικό Μίας Χρήσης (Digipass) για ποσά €250 και άνω με τη χρήση Digipass. Η συναλλαγή γίνεται μόνο με τον αριθμό κινητού τηλεφώνου του δικαιούχου, χωρίς να είναι απαραίτητος ο αριθμός λογαριασμού ή άλλες τραπεζικές πληροφορίες.

BoC Wallet app & Apple Pay

Όλοι αναζητούν έναν εύκολο, γρήγορο και ασφαλή τρόπο διεξαγωγής ανέπαφων συναλλαγών. Χρησιμοποιώντας τις κάρτες της Τράπεζας Κύπρου σε κινητές συσκευές Android, έχουν τη δυνατότητα να το πράξουν με το BoC Wallet app. Αρκεί να το κατεβάσουν και να το εγκαταστήσουν δωρεάν από το Google Play. Εάν είναι κάτοχοι συσκευής Apple, τότε μπορούν να πραγματοποιήσουν τις ανέπαφες τους πληρωμές με τη χρήση του Apple Pay.

Garmin Pay

Πλέον παρέχουμε τη δυνατότητα στους πελάτες μας να πληρώνουν και με το smartwatch τους. Εάν είναι λάτρεις των σπορ και της τεχνολογίας, τότε μπορούν να πληρώσουν με το έξυπνο ρολόι Garmin εύκολα, γρήγορα και με ασφάλεια, χωρίς μετρητά, πορτοφόλι, κάρτες ή κινητό.

Το Garmin Pay είναι ένας εύκολος και ασφαλής τρόπος διεξαγωγής ανέπαφων συναλλαγών, που περιλαμβάνεται στο Garmin Connect Mobile App. Το app είναι διαθέσιμο και στα δύο stores, App Store για iOS συσκευές και Play Store για Android συσκευές.

BoC Mobile app

Συνεχίζουμε να εμπλουτίζουμε και να βελτιώνουμε τις ψηφιακές μας υπηρεσίες, προωθώντας μία νέα καινοτόμο υπηρεσία προς τους πελάτες μας. Πλέον έχουν τη δυνατότητα της κατάθεσης επιταγής μέσω του κινητού, η οποία επιτρέπει στους ιδιώτες πελάτες μας να καταθέσουν τις επιταγές τους μέσω της εφαρμογής BoC Mobile app, χωρίς να απαιτείται η φυσική τους παρουσία σε κατάστημα. Με τη νέα υπηρεσία, ως Τράπεζα Κύπρου διαφοροποιούμαστε περαιτέρω στην κυπριακή αγορά και ενισχύουμε τη θέση μας ως πρωτοπόροι σε ψηφιακές υπηρεσίες στον τραπεζικό τομέα.

Ταυτόχρονα, ετοιμαζόμαστε να λανσάρουμε και νέες δυνατότητες, όπως αυτές της διαχείρισης λογαριασμών πάγιων καταθέσεων, καθώς και το άνοιγμα νέων δανειοδοτικών προϊόντων εξ ολοκλήρου μέσω των ψηφιακών καναλιών του Συγκροτήματός μας.

Αυτά τα προϊόντα έρχονται να εμπλουτίσουν και να αναβαθμίσουν ακόμη περισσότερο την γκάμα των προϊόντων και των υπηρεσιών μας και πολύ σύντομα θα είναι διαθέσιμα στους πελάτες μας.

Νέα δυναμική

Οι ηλεκτρονικές πληρωμές είναι το μέλλον, συνεπώς αναμένουμε ότι η αυξητική τάση που παρατηρείται, θα έχει και συνέχεια. Η υιοθέτηση των ψηφιακών προϊόντων και υπηρεσιών από τους πελάτες μας αυξάνεται και αποκτά συνεχώς νέα δυναμική. Στα τέλη Σεπτεμβρίου 2022, το 93,24% του αριθμού των συναλλαγών, που αφορούσαν καταθέσεις, αναλήψεις μετρητών και μεταφορές εντός και εκτός Τράπεζας, είχαν πραγματοποιηθεί μέσω των ψηφιακών μας καναλιών. Καταγράφεται, δηλαδή, αύξηση 26,8% σε σύγκριση με τον Σεπτέμβριο του 2017, όταν ξεκινούσε το πρόγραμμα ψηφιακής μεταμόρφωσης. Επιπρόσθετα, το 80,4% των ιδιωτών πελατών μας επιλέγουν τα ψηφιακά μας κανάλια για την εκτέλεση των συναλλαγών τους. Και εδώ παρατηρούμε μια σημαντική αύξηση, που προσεγγίζει το 20%, σε σύγκριση με το 60,2% του Σεπτεμβρίου του 2017.

Ο υψηλότερος αριθμός χρηστών QuickPay μέχρι στιγμής καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο του 2022 με 159.000 ενεργούς χρήστες. Αντίστοιχα, ο υψηλότερος αριθμός πληρωμών QuickPay μέχρι στιγμής καταγράφηκε τον Ιούλιο του 2022 με 470.000 συναλλαγές, ενώ σε αξία συναλλαγών καταγράφηκε τον Σεπτέμβριο με 37.2 εκατομμύρια.

Στην εποχή του Jinius

Ο ψηφιακός μας μετασχηματισμός έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό και εστιάζει στην περαιτέρω ανάπτυξη των ψηφιακών μας υπηρεσιών και προϊόντων. Στόχος και σκοπός μας είναι να βελτιώνουμε και να αναβαθμίζουμε συνεχώς την εμπειρία των πελατών μας. Πέρα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ηλεκτρονικών πληρωμών εισάγουμε και την Πλατφόρμα Ψηφιακής Οικονομίας (Jinius). Μέσω αυτής της πλατφόρμας στοχεύουμε να φέρουμε κοντά όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη, να συνδέσουμε τις επιχειρήσεις μεταξύ τους και με τους καταναλωτές και ταυτόχρονα να δημιουργήσουμε ευκαιρίες τόσο στον τραπεζικό όσο και ευρύτερα στον τομέα των υπηρεσιών. Η Jinius αναμένεται ότι θα μας επιτρέψει να  ενδυναμώσουμε και να ενισχύσουμε τη σχέση μας με τους υφιστάμενούς μας πελάτες, να προσελκύσουμε νέους και να βελτιστοποιήσουμε τα λειτουργικά μας έξοδα.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

Ιστοσελίδα: www.bankofcyprus.com

Τηλέφωνo: 800 00 800 +3572212800 (για κλήσεις από εξωτερικό)

Δειτε Επισης

Στην εποχή της digital-first εμπειρίας
Πάνω από 90% του συνόλου των πληρωμών διενεργούνται ηλεκτρονικά
Η τελευταία λέξη στις συναλλαγές
Ψηφιακή Στροφή
Πληρωμές νέας γενιάς