Α. Χατζημιτσής: Ενθαρρυντικές ενδείξεις ενόψει Black Friday στη αγορά

Στον αστερισμό του Black Friday, αλλά και του Cyber Monday, αρχίζει σιγά-σιγά να κινείται η αγορά, με τις εταιρείες και τα καταστήματα να ετοιμάζονται να ανακοινώσουν τις προσφορές τους προσδοκώντας ότι η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού θα είναι ανάλογη των παλιών καλών εποχών του θεσμού, καθώς γιατί όχι και καλύτερη.

Ως γνωστό, κατά την περίοδο του Black Friday, προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και οικιακές συσκευές κάθε μεγέθους, είδη ένδυσης και υπόδησης, βιβλία, έπιπλα και πολλά άλλα, έχουν την τιμητική τους, όχι μόνο την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Πρωταγωνιστικό ρόλο, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχουν τα malls σε όλη την Κύπρο, αφού καθίστανται το επίκεντρο των επισκέψεων χιλιάδων καταναλωτών, την ώρα βεβαίως που αυξημένη κίνηση παρατηρείται και σε καταστήματα που βρίσκονται εκτός των εμπορικών κέντρων.

Διαβάστε ακόμα: 

 

Οι ενδείξεις για το φετινό Black Friday είναι πέρα για πέρα ενθαρρυντικές, με τις εκτιμήσεις που γίνονται να συνηγορούν πως η κίνηση θα βρεθεί πιο πάνω από εκείνη της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

Αυτό προκύπτει από τα όσα ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, Ανδρέας Χατζημιτσής, καθότι όπως επισήμανε, η κινητικότητα των τελευταίων έξι μηνών και η άνοδος στην επισκεψιμότητα, στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα ενόψει της περιόδου των εκπτώσεων του Black Friday.  

«Αυτό που πιστεύουμε, και με βάση την άνοδο των τελευταίων μηνών, είναι ότι θα έχουμε ακόμη περισσότερο κόσμο από το 2019», σημείωσε, υποδεικνύοντας ότι οι συγκρίσεις γίνονται με το 2019, καθώς ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές που είχαν τα εμπορικά κέντρα και προφανώς χωρίς τα μέτρα που λήφθηκαν αργότερα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Οι τελευταίοι έξι μήνες, και με την αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά κυρίως της αύξησης των πωλήσεων, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ καλύτερα, σύμφωνά πάντα και με τις εκπτώσεις και των καταστημάτων», υπογράμμισε ο κ. Χατζημιτσής.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την αύξηση αυτή συνέβαλε, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιτσή, ο τουρισμός-ιδίως από το Ισραήλ-, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά τη Λεμεσό σημαντικό υποβοηθητικό ρόλο διαδραμάτισε η παράμετρος των κρουαζιέρων. Δηλαδή, η άφιξη σημαντικού αριθμού κρουαζιερόπλοιων και τουριστών στο λιμάνι της πόλης.    

Ενόψει Black Friday, όπως εκτίμησε ο κ. Χατζημιτσής, το ενδιαφέρον των καταναλωτών αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο, όπως συνηθίζεται κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, σε προϊόντα τεχνολογίας.

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία