Α. Χατζημιτσής: Ενθαρρυντικές ενδείξεις ενόψει Black Friday στη αγορά

Στον αστερισμό του Black Friday, αλλά και του Cyber Monday, αρχίζει σιγά-σιγά να κινείται η αγορά, με τις εταιρείες και τα καταστήματα να ετοιμάζονται να ανακοινώσουν τις προσφορές τους προσδοκώντας ότι η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού θα είναι ανάλογη των παλιών καλών εποχών του θεσμού, καθώς γιατί όχι και καλύτερη.

Ως γνωστό, κατά την περίοδο του Black Friday, προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και οικιακές συσκευές κάθε μεγέθους, είδη ένδυσης και υπόδησης, βιβλία, έπιπλα και πολλά άλλα, έχουν την τιμητική τους, όχι μόνο την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Πρωταγωνιστικό ρόλο, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχουν τα malls σε όλη την Κύπρο, αφού καθίστανται το επίκεντρο των επισκέψεων χιλιάδων καταναλωτών, την ώρα βεβαίως που αυξημένη κίνηση παρατηρείται και σε καταστήματα που βρίσκονται εκτός των εμπορικών κέντρων.

Διαβάστε ακόμα: 

 

Οι ενδείξεις για το φετινό Black Friday είναι πέρα για πέρα ενθαρρυντικές, με τις εκτιμήσεις που γίνονται να συνηγορούν πως η κίνηση θα βρεθεί πιο πάνω από εκείνη της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

Αυτό προκύπτει από τα όσα ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, Ανδρέας Χατζημιτσής, καθότι όπως επισήμανε, η κινητικότητα των τελευταίων έξι μηνών και η άνοδος στην επισκεψιμότητα, στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα ενόψει της περιόδου των εκπτώσεων του Black Friday.  

«Αυτό που πιστεύουμε, και με βάση την άνοδο των τελευταίων μηνών, είναι ότι θα έχουμε ακόμη περισσότερο κόσμο από το 2019», σημείωσε, υποδεικνύοντας ότι οι συγκρίσεις γίνονται με το 2019, καθώς ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές που είχαν τα εμπορικά κέντρα και προφανώς χωρίς τα μέτρα που λήφθηκαν αργότερα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Οι τελευταίοι έξι μήνες, και με την αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά κυρίως της αύξησης των πωλήσεων, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ καλύτερα, σύμφωνά πάντα και με τις εκπτώσεις και των καταστημάτων», υπογράμμισε ο κ. Χατζημιτσής.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την αύξηση αυτή συνέβαλε, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιτσή, ο τουρισμός-ιδίως από το Ισραήλ-, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά τη Λεμεσό σημαντικό υποβοηθητικό ρόλο διαδραμάτισε η παράμετρος των κρουαζιέρων. Δηλαδή, η άφιξη σημαντικού αριθμού κρουαζιερόπλοιων και τουριστών στο λιμάνι της πόλης.    

Ενόψει Black Friday, όπως εκτίμησε ο κ. Χατζημιτσής, το ενδιαφέρον των καταναλωτών αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο, όπως συνηθίζεται κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, σε προϊόντα τεχνολογίας.

Δειτε Επισης

Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο
Πλαφόν στο νερό... Λογικό περιθώριο κέρδους, να προστατεύεται ο καταναλωτής-Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο
Οι μάρκες που πρωταγωνίστησαν το 2024 στην κυπριακή αγορά αυτοκινήτων
Αύξηση 9,1% στις εγγραφές οχημάτων το 2024-Στο 4% το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι δασμοί Τραμπ ωθούν τους προμηθευτές να επανεξετάσουν τα σχέδια παραγωγής