Α. Χατζημιτσής: Ενθαρρυντικές ενδείξεις ενόψει Black Friday στη αγορά

Στον αστερισμό του Black Friday, αλλά και του Cyber Monday, αρχίζει σιγά-σιγά να κινείται η αγορά, με τις εταιρείες και τα καταστήματα να ετοιμάζονται να ανακοινώσουν τις προσφορές τους προσδοκώντας ότι η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού θα είναι ανάλογη των παλιών καλών εποχών του θεσμού, καθώς γιατί όχι και καλύτερη.

Ως γνωστό, κατά την περίοδο του Black Friday, προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και οικιακές συσκευές κάθε μεγέθους, είδη ένδυσης και υπόδησης, βιβλία, έπιπλα και πολλά άλλα, έχουν την τιμητική τους, όχι μόνο την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Πρωταγωνιστικό ρόλο, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχουν τα malls σε όλη την Κύπρο, αφού καθίστανται το επίκεντρο των επισκέψεων χιλιάδων καταναλωτών, την ώρα βεβαίως που αυξημένη κίνηση παρατηρείται και σε καταστήματα που βρίσκονται εκτός των εμπορικών κέντρων.

Διαβάστε ακόμα: 

 

Οι ενδείξεις για το φετινό Black Friday είναι πέρα για πέρα ενθαρρυντικές, με τις εκτιμήσεις που γίνονται να συνηγορούν πως η κίνηση θα βρεθεί πιο πάνω από εκείνη της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

Αυτό προκύπτει από τα όσα ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, Ανδρέας Χατζημιτσής, καθότι όπως επισήμανε, η κινητικότητα των τελευταίων έξι μηνών και η άνοδος στην επισκεψιμότητα, στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα ενόψει της περιόδου των εκπτώσεων του Black Friday.  

«Αυτό που πιστεύουμε, και με βάση την άνοδο των τελευταίων μηνών, είναι ότι θα έχουμε ακόμη περισσότερο κόσμο από το 2019», σημείωσε, υποδεικνύοντας ότι οι συγκρίσεις γίνονται με το 2019, καθώς ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές που είχαν τα εμπορικά κέντρα και προφανώς χωρίς τα μέτρα που λήφθηκαν αργότερα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Οι τελευταίοι έξι μήνες, και με την αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά κυρίως της αύξησης των πωλήσεων, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ καλύτερα, σύμφωνά πάντα και με τις εκπτώσεις και των καταστημάτων», υπογράμμισε ο κ. Χατζημιτσής.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την αύξηση αυτή συνέβαλε, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιτσή, ο τουρισμός-ιδίως από το Ισραήλ-, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά τη Λεμεσό σημαντικό υποβοηθητικό ρόλο διαδραμάτισε η παράμετρος των κρουαζιέρων. Δηλαδή, η άφιξη σημαντικού αριθμού κρουαζιερόπλοιων και τουριστών στο λιμάνι της πόλης.    

Ενόψει Black Friday, όπως εκτίμησε ο κ. Χατζημιτσής, το ενδιαφέρον των καταναλωτών αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο, όπως συνηθίζεται κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, σε προϊόντα τεχνολογίας.

Δειτε Επισης

Φρέναραν οι εγγραφές σαλούν-Οι μάρκες που πρωταγωνιστούν στην αγορά αυτοκινήτων
Μειώνεται το μετοχικό κεφάλαιο της Ermes-Το ψήφισμα που ενέκρινε η έκτακτη γενική συνέλευση
Ξεκαθαρίζει για χρεώσεις ανακλήσεων σε γκρίζα οχήματα ο ΣΕΜΗΟ-«Διαστρεβλωμένη εικόνα, απόλυτα νόμιμες»
Η Holland & Barrett στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία προϊόντων υγείας και ευεξίας
Νέα στρατηγική συνεργασία Airway Solutions με Polar Air-«Βήμα ανάπτυξης της γκάμας προϊόντων μας»
«Stop» επιχειρηματιών της Μακαρίου στο άνοιγμα της λεωφόρου για όλα τα οχήματα-«Θα γίνει ανεξέλεγκτο πέρασμα»
Υψηλή η αναλογία οχημάτων ανά κάτοικο στην Κύπρο...Πολύ χαμηλά τα ηλεκτρικά
Ο Κωτσόβολος στην πλατφόρμα της Wolt-Η νέα συνεργασία με την εταιρεία ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών
Πώς διαμορφώθηκαν οι τιμές προϊόντων τον Απρίλιο-Πού παρατηρήθηκαν αυξήσεις και πού μειώσεις
My Mall Limassol: 16 χρόνια λειτουργίας και μια ξεχωριστή γιορτή την Κυριακή 25 Μαΐου