Evresis Services

Η Evresis Services Ltd είναι το πρώτο τηλεφωνικό κέντρο, που ιδρύθηκε στην Κύπρο από τον πρώην Υπουργό Παιδείας και Πολιτισμού, Άκη Κλεάνθους. Με εμπειρία 30 χρόνων πλέον, παρέχει μια ποικιλία υπηρεσιών επικοινωνίας και φέρνει εις πέρας επιτυχή projects σε Κύπρο και Ευρώπη, σύμφωνα με τη διευθύνουσα σύμβουλό της, Χριστιάνα Κλεάνθους.

Ποιο είναι το γενικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων σας;                                                                                                   

Η Evresis είναι ένα πολυκαναλικό κέντρο.

Διαθέτει μέσα που υποστηρίζουν μια σειρά υπηρεσιών εξωτερικής ανάθεσης, όπως εισερχομένων και εξερχομένων κλήσεων, αλλά παρέχει και ένα ευρύ σύνολο λύσεων για κάθε ανάγκη επικοινωνίας εταιρειών και οργανισμών με το κοινό τους.                                                                                              Από την πρώτη μέρα έως και σήμερα, με αφοσίωση στην καινοτομία που μας προσφέρει η τεχνολογία, αξιοποιούμε όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά μέσα. Από IVR και SMS μέχρι Viber. Επίσης, για την αυτοματοποίηση του client engagement και αυτοματοποίηση διαδικασιών, χρησιμοποιούμε τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligent), τεχνολογία που υποστηρίζει 130 γλώσσες και Greeklish. Σκοπός μας είναι να εξυπηρετούμε το ευρύτερο δυνατό φάσμα πελατών, που μπορεί να δραστηριοποιούνται σε τομείς, όπως ο οικονομικός, ο υγειονομικός, ο νομικός, ο κυβερνητικός, ο ασφαλιστικός και ο εμπορικός.

Ποιες υπηρεσίες και προϊόντα προσφέρει η εταιρεία σας;

Η Evresis - με ένα γραφείο και 60 εργαζόμενους -βρίσκεται στο πλευρό των πελατών 24 ώρες το 24ωρο, 365 μέρες τον χρόνο. Διαθέτοντας όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά εργαλεία, προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, σχεδιάζουμε διεξοδικά και παρακολουθούμε όλες τις λειτουργικές εργασίες των τηλεφωνικών κέντρων που υποστηρίζουμε.

Στις υπηρεσίες μας θα βρείτε:

• πλατφόρμα αυτόματης τηλεξυπηρέτησης, Interactive Voice Response (IVR)

• υπηρεσίες διαχείρισης τηλεφωνικών μηνυμάτων (Τηλεγραμματεία)

• ημερολόγιο ραντεβού και επαφών (Appointment Scheduling)

• ανάληψη, διαχείριση και καταχώρηση παραπόνων

• τηλεφωνικές έρευνες αγοράς

• μυστικές έρευνες (mystery shopping)

• υποστήριξη μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης

• υποστήριξη όλων των καναλιών επικοινωνίας (Instagram, Facebook, Whatsup, Viber, SMS)

Οι πελάτες μας κερδίζουν:

Μέγιστο έλεγχο δεδομένων

Ο χρόνος αναμονής και εξυπηρέτησης κάθε κλήσης και ο συνολικός αριθμός των κλήσεων επιβλέπονται ηλεκτρονικά σε πραγματικό χρόνο, μέσω του ειδικού supervisor workstation. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνουμε συνεχώς την παραγωγικότητα προς όφελός σας. Ο μεγάλος αριθμός αναφορών (off-line και real time) δίνει με ακρίβεια την πλήρη εικόνα για την απόδοση, εξασφαλίζει τον σωστό προγραμματισμό και την αποτελεσματική στελέχωση (work scheduling) του κέντρου μας. Έτσι, είστε σίγουροι ότι η κάθε κλήση πέφτει στα σωστά χέρια. 

Συνεχή αξιολόγηση των παρεχόμενων υπηρεσιών

Οι τηλεφωνικές συνδιαλέξεις μπορούν να ηχογραφούνται, για να έχετε πλήρη εικόνα της ποιότητας εξυπηρέτησης αλλά και έλεγχο του τρόπου με τον οποίο θέλετε να διεξάγονται. Στόχος μας είναι να κάνουμε τη δουλειά των ανθρώπων που μας εμπιστεύονται ευκολότερη και να βοηθούμε τους φορείς, δημόσιους ή ιδιωτικούς, να κάνουν την επαφή με το κοινό τους πιο αποτελεσματική.

Έχετε αποσπάσει κάποιες διακρίσεις ως εταιρεία;

Η μεγαλύτερη διάκριση είναι η αναγνώριση των πελατών μας, η οποία είναι διαρκής, καθώς μένουν ικανοποιημένοι από τη συνεργασία μας. Έχουμε αναλάβει μεγάλα έργα στην κυπριακή αγορά και όχι μόνο.  Επενδύουμε στην εξυπηρέτηση, δηλαδή στις διακρίσεις που έρχονται από τους πελάτες μας. Το κυνήγι «διακρίσεων» απαιτεί χρόνο και ενέργεια, που προτιμούμε να διαθέτουμε στους πελάτες μας.

Ποια είναι η μεγαλύτερη πρόκληση σε θέματα τεχνολογίας, σήμερα, για τις κυπριακές εταιρείες;

Σήμερα, η τεχνολογική πρόοδος δεν είναι μόνο ραγδαία αλλά και συνεχώς εξελισσόμενη. Μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις για τις κυπριακές εταιρείες κάθε κλάδου είναι να παραμένουν ενημερωμένες με την τελευταία λέξη των εξελίξεων στη θεωρία και στην πράξη. Γι’ αυτό, καλούνται να διαθέτουν όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά εργαλεία για τη διασφάλιση της ποιότητας των υπηρεσιών τους αλλά και της ανταγωνιστικότητάς τους σε μια αγορά γεμάτη απαιτήσεις. Η ομάδα της Evresis είναι πάντα σε θέση να παραμένει μπροστά από τις εξελίξεις, με συνεχείς επενδύσεις σε σχετικές τεχνολογικές εφαρμογές, που αναβαθμίζουν το επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρουμε, συνεχείς εκπαιδεύσεις και κυρίως ανοιχτό μυαλό. 

Η πανδημία του covid πώς έχει επηρεάσει τον τομέα σας και τη δική σας εταιρεία; Με ποιους τρόπους έχετε αντιδράσει, για να εξασφαλίσετε την ομαλή λειτουργία σας;                                                                                             

Η πανδημία μας έχει διδάξει να δουλεύουμε με μεθοδικότητα αλλά και με ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα. Βλέπετε, είχαμε την ετοιμότητα λόγω των προτύπων που ακολουθούμε, καθώς είμαστε πιστοποιημένοι ως εταιρεία με τα Διεθνή Πρότυπα ISO 27001 - Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών και ISO 9001 - Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας, να μην μας επηρεάσει η πανδημία στην προσφορά των υπηρεσιών μας. Άμεσα εφαρμόσαμε την Επιχειρησιακή Συνέχεια όπως είχε μελετηθεί (Business Continuity μέσω του   ISO 27001) και συνεπώς, η τηλεργασία για μας ήταν ήδη δοκιμασμένη. Όχι μόνο δεν επηρεαστήκαμε αρνητικά, αλλά ανοίξαμε θέσεις για μεγάλο αριθμό υπαλλήλων και διαμορφώσαμε μια γερή βάση προσωπικού, ώστε να παρέχουμε ολοκληρωμένη υποστήριξη σε φορείς που αντιμετώπιζαν πρόβλημα, που δεν είχαν τη δική μας ετοιμότητα τηλεργασίας. 

Κληθήκαμε να δημιουργήσουμε 2 ακόμα υποκαταστήματα μέσα σε 24 ώρες, για να εξυπηρετούμε καλύτερα τους πελάτες μας, κάτι που έμοιαζε αδύνατο. Όμως, φέραμε εις πέρας το εγχείρημα, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα την ασφάλεια των πληροφοριών και όλων των εμπλεκόμενων. Οι εργασίες μας δεν διακοπήκαν ποτέ.

Η πανδημία απέδειξε ότι η Evresis μπορεί να σταθεί με επάρκεια απέναντι σε οποιαδήποτε κρίση, συνεχίζοντας να φέρνει αποτελέσματα.

Ποιες μεγάλες τεχνολογικές αλλαγές να περιμένουμε στον τομέα σας το 2023;

Ο τομέας των επικοινωνιών είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με τις εξελίξεις της τεχνολογίας. Όπως επιβάλλει το πνεύμα της εποχής, η εταιρεία περνά σε νέα φάση. Σταδιακά ενσωματώνουμε όλο και περισσότερες αυτοματοποιήσεις στις διαδικασίες μας, για να επιτυγχάνουμε την άμεση, ποιοτική, ασφαλή και διαρκή εξυπηρέτηση των πελατών μας.

Έτσι, τους δίνουμε όλα τα εργαλεία για απρόσκοπτη και αποτελεσματική επικοινωνία με το κοινό τους. Εντάσσουμε νέες υπηρεσίες, όπως το Reputation Management, υπηρεσίες Τεχνητής Νοημοσύνης και συνεχίζουμε. 

Ποιες εταιρείες σας έχουν εμπιστευτεί μέχρι σήμερα;

Είμαστε περήφανοι για τους πελάτες, που έχουν απευθυνθεί σε εμάς. Θα πω μόνο λίγους φορείς, γιατί φοβάμαι ότι θα ξεχάσω κάποιους. Πρόχειρα σημειώνω το Υπουργείο Υγείας, το Υφυπουργείο Τουρισμού, το Υφυπουργείο Έρευνας, Καινοτομίας και Ψηφιακής Πολιτικής, τους Δήμους (με αλφαβητική σειρά) Αγλαντζιάς, Αραδίππου, Γερίου, Λεμεσού, Στροβόλου, τα Συμβούλια Υδατοπρομήθειας Λεμεσού και Λευκωσίας, τα Κυπριακά Ταχυδρομεία, το Ραδιοφωνικό Ίδρυμα Κύπρου, την Αρχή Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού και πολλές επιχειρήσεις και οργανισμοί. Στόχος μας είναι πάντα η άριστη εξυπηρέτηση των ανθρώπων που έρχονται σ’ εμάς, μέσω της επικοινωνίας μαζί τους και της κατανόησης των ιδιαίτερων αναγκών τους.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:

Διεύθυνση: Βηθλεέμ 20, 1ος όροφος, 2033, Βιομηχανική Περιοχή Στροβόλου, Λευκωσία

Κεντρικό τηλέφωνο: 22747000

Φαξ: 22571400

Email: Info@evresis.com.cy

Web page: evresis.com.cy

Δειτε Επισης

Parimatch Tech
Exelsys
Evresis Services
Drastyc
Primetel
ΙNFORMATION COMMUNICATION TECHNOLOGY DIGITAL ALL THE WAY 2023: Πρόσκληση καινοτομίας
Logicom Solutions
ECOMMBX