IN Business Οκτωβρίου: Τι φέρνει στο χώρο της επικοινωνίας το 2023
06:50 - 01 Οκτωβρίου 2022
Πέρα για πέρα διάχυτη είναι η άποψη όλων όσοι πρωταγωνιστούν στον τομέα της επικοινωνίας, της διαφήμισης, των ΜΜΕ και του μάρκετινγκ ότι ο χώρος αποκτά, πλέον, νέα δυναμική, μέσα από τις καινοτόμες στρατηγικές που εφαρμόζονται και στην Κύπρο, η οποία δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από τον επαγγελματισμό και τη δημιουργικότητα των προηγμένων χωρών του εξωτερικού.
Διαβάστε ακόμα:
Οι τιμές ενοικίασης και αγοράς καταστημάτων σε όλες τις πόλεις
Columbia Pier: Ο νέος all day προορισμός της Λεμεσού
Νομοσχέδιο για αποφυγή δημιουργίας νέων... εγκλωβισμένων αγοραστών
Το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ... όπλο στα χέρια του Υπουργείου Εργασίας
Από την τηλεόραση στο ραδιόφωνο και από την outdoor στα digital media, οι εκτιμήσεις των ιθυνόντων συγκλίνουν στο ότι, παρά την αβεβαιότητα, τις κρίσεις και τις προκλήσεις που προκύπτουν ανά το παγκόσμιο, το 2023 η αγορά αναμένεται να πάρει τα πάνω της και να κινηθεί αισθητά καλύτερα από το 2022, δίνοντας έτσι την ευκαιρία στο παζάρι να ανακτήσει το χαμένο έδαφος των προηγούμενων ετών. Και αυτό, ασφαλώς, μέσα ακριβώς από το νέο ανανεωμένο προϊόν, που υπερέχει σε ποιότητα και είναι καθ’ όλα αναβαθμισμένο.
Από τον παρονομαστή, ασφαλώς, δεν εξαιρείται και ο ρυθμιστικός παράγοντας, ώστε να υπάρχουν ισορροπίες στον χώρο και να είναι διασφαλισμένο το νομοθετικό πλαίσιο, που διέπει τη λειτουργία του, ενόψει και των προεδρικών εκλογών του προσεχούς Φεβρουαρίου.
Στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού IN Business, που κυκλοφορεί στα περίπτερα και σε digital έκδοση αυτή την Κυριακή 2 Οκτωβρίου, εκπρόσωποι φορέων και επαγγελματίες-στελέχη του ευρύτερου χώρου της επικοινωνίας, της διαφήμισης, των ΜΜΕ και του μάρκετινγκ, καταθέτουν σε ένα ειδικό αφιέρωμα τις απόψεις και εκτιμήσεις τους για το πού και πώς θα κινηθεί ο τομέας τους τη νέα χρονιά.
Πέραν των 30 πρωταγωνιστών του τομέα επικοινωνίας της Κύπρου μιλούν για τις τάσεις και κάνουν προβλέψεις. Στο τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού IN Business.