Big Data και Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας
10:13 - 31 Ιανουαρίου 2022
Τα Big Data είναι αρκετά διαδεδομένα τα τελευταία χρόνια, καθώς η ανάγκη να αποθηκεύουμε, να αναπαράγουμε και να αναλύουμε τις πληροφορίες που κατέχουμε, σε συνδυασμό με τον μεγάλο όγκο των πληροφοριών που διαχειριζόμαστε, έφερε την ανάπτυξη τεχνικών και μέσων αποθήκευσης και ανάλυσης που διευκολύνουν τη διαχείριση τους.
Ωστόσο, η χρήση δεδομένων από τον άνθρωπο ανάγεται από αρχαιοτάτων χρόνων οπόταν οι άνθρωποι χρησιμοποιούσαν κλαδιά ή οστά, στα οποία σηματοδοτούσαν εγκοπές και τις συγκρίνανε μεταξύ τους, για να κάνουν υπολογισμούς, επιτρέποντας τους να παρακολουθούν την εμπορική τους δραστηριότητα ή τις προμήθειες. Χιλιάδες χρόνια αργότερα, εφευρίσκεται το αριθμητήριο και χτίζεται η βιβλιοθήκη της Βαβυλώνας, η οποία αντιπροσωπεύει τις πρώτες προσπάθειες μαζικής αποθήκευσης δεδομένων. Το 300 π.Χ. δημιουργείται η βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας, η οποία αποτέλεσε το μεγαλύτερο κέντρο αποθήκευσης δεδομένων του κόσμου.
Το 1928, o Flitz Pfleumer δημιούργησε μια μέθοδο μαγνητικής αποθήκευσης πληροφοριών, το οποίο ήταν η αρχή για τη σημερινή τεχνολογία αποθήκευσης των ψηφιακών δεδομένων. Το 1965 η αμερικάνικη κυβέρνηση δημιουργεί το πρώτο κέντρο δεδομένων. Το 1989 γίνεται η πρώτη, πιθανότατα, χρήση του όρου Big Data από τον συγγραφέα Erik Larson σε άρθρο του στο Harpers Magazine.
Τα Big Data υπήρχαν στη ζωή του ανθρώπου εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Έγιναν, ωστόσο, περισσότερο γνωστά τα τελευταία χρόνια με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας η οποία έκανε την καθημερινότητα ολοένα και πιο περίπλοκη, κάτι που είχε μεγάλο αντίκτυπο και στην καθημερινή λειτουργία των επιχειρήσεων.
Ο μεγάλος όγκος πληροφορίων που είχαν να διαχειριστούν οι εταιρίες, καθώς και ο αναπτυσσόμενος ανταγωνισμός που υπήρχε, τις οδήγησε να βρουν νέους τρόπους και τεχνολογίες για να διαχειριστούν και να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες αυτές. Όλο αυτό συνέβαλε στην ανακάλυψη και αξιοποίηση των Big Data. Το γεγονός ότι μπορούμε να εξάγουμε περισσότερη γνώση συνδέοντας πληροφορίες και εντοπίζοντας συσχετίσεις μπορεί να αναδείξει ενδιαφέροντα πράγματα για τη καθημερινότητά μας, αλλά και να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να επιτύχουν έναν τρέχοντα ή και μελλοντικό σκοπό, με αποτέλεσμα να βελτιωθούν.
Big Data στην επιχειρηματικότητα
H εφαρμογή των Big Data στις επιχειρήσεις μπορεί να ενισχύσει την αποτελεσματικότητα της παραγωγής τους και την ανταγωνιστικότητα σε πολλές πτυχές. Συγκεκριμένα, με την ανάλυση συσχέτισης των Big Data, οι επιχειρήσεις μπορούν να προβλέψουν με μεγαλύτερη ακρίβεια τη συμπεριφορά των καταναλωτών και να δημιουργήσουν νέες λειτουργίες και προϊόντα. Σχετικά με τον προγραμματισμό των πωλήσεων, μετά από σύγκριση των μαζικών δεδομένων, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιστοποιήσουν βασικά προϊόντα τους σε επίπεδο τιμών, κόστους και ποιότητας. Αναφορικά με τη λειτουργία τους βελτιώνεται η αποτελεσματικότητα, η ικανοποίηση, η βελτιστοποίηση του εργατικού δυναμικού, η ακρίβεια πρόβλεψης απαιτήσεων στην κατανομή του προσωπικού, αποφεύγεται η πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα και μειώνεται το κόστος εργασίας. Επιπλέον η εφαρμογή των Big Data στις επιχειρήσεις επιτρέπει την ευκολότερη απογραφή, την υλικοτεχνική βελτιστοποίηση και τη συνεργασία με τους προμηθευτές για τον περιορισμό του χάσματος μεταξύ προσφοράς και ζήτησης ενώ και η χρηματοδότηση επιχειρήσεων που στρέφονται στα Big Data έχει αποκτήσει άλλη υπόσταση.
Ο Dr. Dane Aronsen, Senior Manager of Data Science and Analytics του Booking.com Ολλανδίας, θα αναλύσει ενώπιον του 5ου Data Management Forum τον αντίκτυπο που μπορεί να έχει η χρήση των Big Data στην επιχειρηματικότητα των εταιρειών.
Το 5ο Data Management Forum που διοργανώνεται στις 23 Φεβρουαρίου έχει στόχο να παρουσιάσει και να συζητήσει τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις σχετικά με τη διαχείριση δεδομένων στις επιχειρήσεις. Κατά τη διάρκεια του Φόρουμ, οι πιο πρόσφατες προκλήσεις και ευκαιρίες διαχείρισης δεδομένων θα τεθούν στο προσκήνιο. Επιπλέον, το Φόρουμ θα επικεντρωθεί στην παρουσίαση τεχνικών αντιμετώπισης και εφαρμογής νέων μεθόδων με απώτερο στόχο την εξαγωγή της πλήρους αξίας του πιο πολύτιμου πόρου των ημερών μας.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορείτε να βρείτε εδώ.
Το φόρουμ απευθύνεται σε Chief Data Officers, Chief Privacy Officers, Chief Executive Officers, Chief Financial Officers, Chief Operating Officers, γενικούς διευθυντές, διευθυντές Μάρκετινγκ και Ανθρώπινου Δυναμικού, καθώς και άλλα ανώτερα στελέχη από επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε διάφορους τομείς της οικονομίας όπως:
• Τράπεζες
• Πάροχοι χρηματοοικονομικών υπηρεσιών
• Εταιρικοί πάροχοι υπηρεσιών
• Δικηγορικά γραφεία και νομικοί σύμβουλοι
• Λογιστικές, ελεγκτικές και φορολογικές εταιρείες
• Πάροχοι υπηρεσιών τεχνολογίας και λογισμικού
• Μεσιτικά γραφεία και προγραμματιστές
• Εταιρείες λιανικού εμπορίου και ηλεκτρονικού εμπορίου
• Εταιρείες στοιχημάτων και τυχερών παιχνιδιών
• Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών
• Προμηθευτές ενέργειας, πετρελαίου και φυσικού αερίου
• Πρακτορεία μάρκετινγκ & επικοινωνίας
• Εταιρείες ΜΜΕ
• Παρόχους εκπαίδευσης
• Πάροχοι υπηρεσιών υγείας
• Φαρμακευτικές εταιρείες
• Πάροχοι υπηρεσιών ταξιδιών και μεταφορών
• Εταιρείες Logistics
• Ρυθμιστικοί φορείς και κυβερνητικές αρχές
Το φόρουμ θα διεξαχθεί δια φυσικής παρουσίας την Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2022 στο Ξενοδοχείο Hilton Nicosia.
Μπορείτε να δηλώσετε εγγραφή ηλεκτρονικά πατώντας εδώ.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
Οργανωτής: ΙΜΗ
Χορηγοί: IMR/University of NicosiaTM, KPMG Limited
Conference Experience Sponsor: Conferience
Χορηγοί Επικοινωνίας: περιοδικό GOLD, περιοδικό IN Business, πόρταλ REPORTER
Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές, επικοινωνήστε με την ΙΜΗ:
Τηλέφωνο: 22505555 │ Φαξ: 22679820
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com
Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com