O Σπ. Παπαδόπουλος πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Medochemie

Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια για το καινοτόμο παυσίπονο Algofen παρουσιάζει η Φαρμακοβιομηχανία Medochemie. Πρωταγωνιστικό πρόσωπο της καμπάνιας που βρίσκεται ήδη στον «αέρα», είναι και πάλι ο γνωστός ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος.

 

Η ιδέα πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία της νέας διαφημιστικής ταινίας, στηρίζεται σε μια ημέρα καλλιτεχνικής δράσης του δημοφιλούς ηθοποιού. Προετοιμασία στο σπίτι με μια συνεργάτιδά του, για την πρεμιέρα ενός θεατρικού έργου.

 

Ο έντονος πονοκέφαλος όμως που ταλαιπωρεί τη συμπρωταγωνίστριά του, τους αναγκάζει να διακόψουν την πρόβα, αφού του ζητά να φύγει... Πως αντιδρά ο Σπύρος Παπαδόπουλος; «Τι λες κορίτσι μου… εσύ θα φύγεις; O πονοκέφαλος θα φύγει» της λέει με το δικό του αυθόρμητο και εκφραστικό τρόπο. Με σιγουριά της δίνει το Algofen, για γρήγορη ανακούφιση από τον πόνο… καθώς είναι το μόνο που εμπιστεύεται, όπως ο ίδιος λέει…

 

Στο νέο διαφημιστικό spot της Medοchemie, που έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις, μαζί με τον Σπύρο Παπαδόπουλο εμφανίζεται και η ηθοποιός Βαρβάρα Χριστοφή. Την παραγωγή της τηλεοπτικής διαφήμισης ανέλαβε το Dream Studio Film Production, με σκηνοθέτη τον Πέτρο Χαραλάμπους.

 

Δείτε τη διαφήμιση εδώ: https://youtu.be/CVVWRoxUj3w

Δειτε Επισης

Πέραν των €33 δισ. έσοδα ΦΠΑ το 2024 μέσω συστημάτων ηλεκτρονικού εμπορίου της Ευρωπαϊκής Ένωσης
Ενώπιον της ΕΠΑ η εξαγορά του Foody Market από τις υπεραγορές Αλφαμέγα
Toyota Κύπρου: Ολοκλήρωσε το μεγάλυτερο μέρος των ανακλήσεων σε οχήματα ευρωπαϊκών προδιαγραφών
Lidl Κύπρου: Γιορτάζει τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του καταστήματός της στο Neon Mall of Pafos
Epic: Ακραία φαινόμενα προσφορών με έως €320 σε smartphones και 50% έκπτωση στο πάγιο 2ης γραμμής
Διαπιστώνουν υπέρμετρη αύξηση των λιανικών τιμών φρούτων και λαχανικών οι καταναλωτές-Ζητούν λήψη μέτρων
Δυναμική είσοδος στην κυπριακή αγορά για τη BYD...Ξεπέρασε τις 100 παραγγελίες μέσα σε μόλις 50 ημέρες
Τα υβριδικά οδηγούν την κούρσα της αγοράς αυτοκινήτων μαζί με τα βενζινοκίνητα-Οι κορυφαίες μάρκες του πρώτου εξαμήνου
Η γαλακτοβιομηχανία Όμηρος, το μπαράζ επενδύσεων και η πολλαπλή στόχευση της καθόδου στην Κύπρο
Τα κριτήρια για τα €4 εκατ. ανά έτος την επόμενη τριετία με στόχο την αύξηση της παραγωγής αιγοπρόβειου γάλακτος