O Σπ. Παπαδόπουλος πρωταγωνιστεί στη νέα διαφημιστική καμπάνια της Medochemie

Τη νέα της διαφημιστική καμπάνια για το καινοτόμο παυσίπονο Algofen παρουσιάζει η Φαρμακοβιομηχανία Medochemie. Πρωταγωνιστικό πρόσωπο της καμπάνιας που βρίσκεται ήδη στον «αέρα», είναι και πάλι ο γνωστός ηθοποιός και παρουσιαστής Σπύρος Παπαδόπουλος.

 

Η ιδέα πίσω από το σενάριο και τη σκηνοθεσία της νέας διαφημιστικής ταινίας, στηρίζεται σε μια ημέρα καλλιτεχνικής δράσης του δημοφιλούς ηθοποιού. Προετοιμασία στο σπίτι με μια συνεργάτιδά του, για την πρεμιέρα ενός θεατρικού έργου.

 

Ο έντονος πονοκέφαλος όμως που ταλαιπωρεί τη συμπρωταγωνίστριά του, τους αναγκάζει να διακόψουν την πρόβα, αφού του ζητά να φύγει... Πως αντιδρά ο Σπύρος Παπαδόπουλος; «Τι λες κορίτσι μου… εσύ θα φύγεις; O πονοκέφαλος θα φύγει» της λέει με το δικό του αυθόρμητο και εκφραστικό τρόπο. Με σιγουριά της δίνει το Algofen, για γρήγορη ανακούφιση από τον πόνο… καθώς είναι το μόνο που εμπιστεύεται, όπως ο ίδιος λέει…

 

Στο νέο διαφημιστικό spot της Medοchemie, που έχει ήδη κερδίσει τις εντυπώσεις, μαζί με τον Σπύρο Παπαδόπουλο εμφανίζεται και η ηθοποιός Βαρβάρα Χριστοφή. Την παραγωγή της τηλεοπτικής διαφήμισης ανέλαβε το Dream Studio Film Production, με σκηνοθέτη τον Πέτρο Χαραλάμπους.

 

Δείτε τη διαφήμιση εδώ: https://youtu.be/CVVWRoxUj3w

Δειτε Επισης

Δυναμική είσοδος Punin Group στον τομέα της οινοποιίας-Εξαγόρασε το Hadjiantonas Winery
Εξοπλισμός για κάθε επιχείρηση με τη σφραγίδα της ΙΚΕΑ
Σκλαβενίτης Κύπρου: Τρέχει το πλάνο ανακαινίσεων και ενσωμάτωσης των καταστημάτων Παπαντωνίου στο δίκτυό της
Μήνυμα Υπουργείου Ενέργειας στις εταιρείες εμπορίας καυσίμων-«Να επιδείξουν μέγιστη υπευθυνότητα για τις τιμές»
Η CPO φέρνει την Korres στο Mall of Cyprus-Ποιο είναι το ελληνικό brand που κατέφθασε στο εμπορικό κέντρο
Ετήσια αύξηση στην αξία κύκλου εργασιών στο χονδρικό εμπόριο και στα οχήματα το α΄ τρίμηνο
Προετοιμάζουν το έδαφος για απότομη αύξηση των τιμών καυσίμων οι πρατηριούχοι-«Απλώς ακολουθούμε τις τιμές»
Wolt+ Weeks: Εκπτώσεις μέχρι το 50% στο Wolt market και το 40% σε επιλεγμένα εστιατόρια μέχρι τις 29 Ιουνίου
M. Αντωνίου: Γιατί το «e-kalathi» δεν οδηγεί στη φθηνότερη υπεραγορά-Η ατυχής επιλογή προϊόντων και η πρώτη αποτίμηση
Συμφόρηση απόψεων για το άνοιγμα της Μακαρίου...«Πρέπει να είναι προορισμός και όχι κέντρο διέλευσης»