Powered by

Η μέση λύση που προτείνει η ΟΕΒ για τις ταρίφες στο λιμάνι Λεμεσού

Έκκληση προς το Υπουργείο Μεταφορών όπως προβεί σε εγκατάλειψη των δικαιωμάτων του κράτους επί των οποιωνδήποτε νέων αυξήσεων, μέχρι την ολοκλήρωση των προσπαθειών για οποιεσδήποτε αναπροσαρμογές από τις εταιρείες στις ανακοινωθείσες αυξήσεις στις ταρίφες στο λιμάνι Λεμεσού, απευθύνει η ΟΕΒ.

Διαβάστε ακόμη: 

Τρικυμία στην οικονομία από τις αυξήσεις τελών στο λιμάνι Λεμεσού

Φόρμουλα Αβέρωφ για τις αυξήσεις τελών στο λιμάνι Λεμεσού

Αυξήσεις στις ταρίφες στο λιμάνι Λεμεσού...πνίγουν τις επιχειρήσεις

Πήρε ξεκάθαρη θέση για τις ταρίφες στο λιμάνι Λεμεσού ο Καρούσος

Λιμάνι Λεμεσού: Έκκληση για δεύτερες σκέψεις όσον αφορά τις ταρίφες

Σε επιστολή του προς τον Γενικό Διευθυντή του Υπουργείου Μεταφορών Σταύρο Μιχαήλ, ο γενικός διευθυντής της ΟΕΒ Μιχάλης Αντωνίου σημειώνει πως το όλο θέμα θα είχε λήξει αν το κράτος απεκδύετο του δικαιώματός του επί των οποιωνδήποτε νέων αυξήσεων, υποδεικνύοντας ότι είναι κάτι που θα μείωνε περίπου στο 1/3 (από 15% σε 5%) το τελικό ύψος των αυξήσεων.

«Σε μια εποχή που του κράτος έχει διαθέσει τεράστιους εθνικούς πόρους για στήριξη της πραγματικής οικονομίας και προβαίνει σε αναστολή είσπραξης οφειλόμενων φόρων και εισφορών σε μια προσπάθεια να προστατευθεί η ανταγωνιστικότητα της κυπριακής οικονομίας, η είσπραξη από το κράτος των 2/3 από τις νέες αυξήσεις στις ταρίφες θα συνιστούσε επιβολή φορολογίας σε εξόφθαλμη αντίθεση και αντίφαση με την γενικότερη κυβερνητική πολιτική», τονίζει στην επιστολή του ο γενικός διευθυντής της ΟΕΒ.

Περαιτέρω, διά του γενικού της διευθυντή, η ΟΕΒ καλεί το αρμόδιο Υπουργείο να μελετήσει με κάθε μέσο τη δυνατότητα, μέσα από τις υφιστάμενες συμβάσεις και το ευρύτερο εθνικό και κοινοτικό νομικό πλαίσιο, να τύχουν από το Υπουργείο διαπραγμάτευσης οι προστιθέμενες αυξήσεις.

«Αντιλαμβανόμενοι πλήρως», επισημαίνει, «τα νομικά ζητήματα που προκύπτουν από το συμβόλαιο με τους στρατηγικούς επενδυτές του λιμανιού σε ένα κράτος δικαίου όπως η Κύπρος, αναγνωρίζουμε το περιορισμένο περιθώριο ελιγμών στις προσπάθειες σας για αποφυγή εφαρμογής της όποιας ρήτρας παρέχει στους επενδυτές δικαίωμα και για επιβολή αυξήσεων στις ταρίφες».

«Ωστόσο», υπογραμμίζει ο κ. Αντωνίου, «σας καλούμε όπως μελετήσετε με κάθε μέσο τη δυνατότητα, μέσα από τις υφιστάμενες συμβάσεις και το ευρύτερο εθνικό και κοινοτικό νομικό πλαίσιο, να τύχουν από το Υπουργείο διαπραγμάτευσης οι προστιθέμενες αυξήσεις».

Διαβάστε πιο κάτω αυτούσια την επιστολή: 

 

 

 

 

 

Δειτε Επισης

Scope Ratings: Σταθερές προοπτικές για κυπριακή οικονομία-Ευάλωτη στην κλιμάκωση παγκόσμιων εμπορικών εντάσεων
Σταύρος Σταύρου, Ευγένιος Ευγενίου και Βαλεντίνος Πολυκάρπου...Μόνο θετικά από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Μικρή άνοδος την Παρασκευή στο ΧΑΚ
Συρρίκνωση του δημοσιονομικού ελλείμματος-Περιορίστηκε στα €6 εκατ. το δ'΄τρίμηνο του 2024
Από διαφορετικές αφετηρίες για την ΑΤΑ-«Ο θεσμός είναι αναχρονιστικός και χρήζει βελτίωσης ή αντικατάστασης»
Μισθολογικές αυξήσεις και βελτίωση ωφελημάτων διεκδικούν οι ωρομίσθιοι-Το μήνυμα προς την Κυβέρνηση
Υλοποιούνται με επικαιροποιημένους στόχους μέτρα για πράσινη κινητικότητα-Η διαβεβαίωση του Υπουργείου Μεταφορών
Οι κατώτατοι μισθοί στην Ε.Ε.-Σε ποια θέση βρίσκεται η Κύπρος
Παραδοχή Αναστασιάδη: Εξετέθη με το επενδυτικό πρόγραμμα η Κύπρος-Τι ξεκαθαρίζει για δικηγορικό γραφείο και Σεϋχέλλες
Νίκος Αναστασιάδης: Οι αμαρτίες Πανίκου Δημητριάδη, γιατί είπα «δεσμεύομαι» και το δυστύχημα για τον συκοφάντη