Πήρε ξεκάθαρη θέση για τις ταρίφες στο λιμάνι Λεμεσού ο Καρούσος

Τη διαφωνία της Κυβέρνησης στις αυξήσεις που προτίθενται να επιβάλουν στις ταρίφες τους οι διαχειρίστριες εταιρείες του λιμανιού της Λεμεσού, εξέφρασε ο Υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος, σημειώνοντας πως γίνονται προσπάθειες ώστε το κόστος αυτό να μην μετακυλήσει στον καταναλωτή.

Διαβάστε ακόμη:

Αυξήσεις στις ταρίφες στο λιμάνι Λεμεσού...πνίγουν τις επιχειρήσεις

Λιμάνι Λεμεσού: Έκκληση για δεύτερες σκέψεις όσον αφορά τις ταρίφες

Σε δηλώσεις στη Λεμεσό και κληθείς να σχολιάσει το θέμα που προέκυψε, ο Γιάννης Καρούσος είπε πως «εμείς δεν συμφωνούμε με αυτήν την αύξηση των χρεώσεων», ωστόσο υπέδειξε ότι «στο συμβόλαιο υπάρχει αυτός ο όρος και οι εταιρείες μπορούν να κάνουν αυτές τις αυξήσεις χωρίς να μπορούμε να κάνουμε οτιδήποτε εκτός από (να ασκήσουμε) πολιτική πίεση».

Η Κυβέρνηση, συνέχισε, θα συζητήσει με όλους τους εμπλεκόμενους και θα αποφασίσει τις επόμενες μέρες, τους οποιουσδήποτε τρόπους ώστε αυτή η αύξηση «να απορροφηθεί, στο βαθμό που είναι δυνατόν, από εμάς και όχι από τον καταναλωτή».

Την ίδια ώρα υπέδειξε ότι σε όλο τον κόσμο υπάρχουν δείκτες που επιφέρουν αυξήσεις και «ακόμη και στο Τμήμα Δημοσίων Έργων και στα αναπτυξιακά έργα που έχουμε, αρκετοί εργολάβοι χρησιμοποιούν σχετικούς όρους που έχουν στις συμβάσεις τους και  αφού έχει αυξηθεί, για παράδειγμα, το κόστος των υλικών, δικαιούνται και αυτοί μιαν αύξηση στις πληρωμές που έχουν να παίρνουν».

Ο Υπουργός Μεταφορών έστειλε δε το μήνυμα προς όλους όσοι δραστηριοποιούνται στα λιμάνια, πως «όλοι πρέπει να βάλουν το λιθαράκι τους για να μην περαστεί αυτό το κόστος στον καταναλωτή», αφού όπως τόνισε «δεν είναι μόνο οι διαχειρίστριες εταιρείες που έχουν σχέση με την αύξηση των τιμών ή των χρεώσεων, είναι όλος ο κύκλος λειτουργίας ενός λιμανιού».

Παράλληλα σημείωσε ότι, η εμπορικοποίηση του λιμανιού της Λεμεσού έχει φέρει τεράστια οφέλη στην οικονομία της χώρας και έχει επιλύσει αρκετά προβλήματα τα οποία υπήρχαν πριν.

«Έχει βελτιωθεί η υπηρεσία, έχει βελτιωθεί η εξυπηρέτηση και μάλιστα είμαστε και πάρα πολύ κοντά στο να ολοκληρωθεί και η συμφωνία για το διαμετακομιστικό εμπόριο, όπου πλέον χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια θα χρησιμοποιούν τη Λεμεσό ως διαμετακομιστικό εμπόριο», συμπλήρωσε.

Δειτε Επισης

Μικρή πτώση στο ΧΑΚ λόγω αρνητικού κλίματος διεθνώς
Κατευθυντήριες γραμμές Κομισιόν για ορθή εφαρμογή περιοριστικών μέτρων κατά Ρωσίας
Ταμείο Κοινωνικών Ασφαλίσεων: Βιώσιμο μέχρι 2080, βούληση για εξορθολογισμό της επενδυτικής πολιτικής
ΗΠΑ: Δύο εγγεγραμμένες στην Κύπρο εταιρείες στις νέες κυρώσεις κατά Λευκορωσίας
Στο Λονδίνο σήμερα ο Νίκος Χριστοδουλίδης για προώθηση επενδύσεων
Σοβαροί κίνδυνοι για οικονομία αν κλιμακωθεί η ένταση-Οι ανησυχίες και τι φοβίζει τον επιχειρηματικό κόσμο
Με μικρή άνοδο άρχισε η εβδομάδα στο ΧΑΚ
Βιώσιμο μέχρι το 2080 και δεν κινδυνεύει το ΤΚΑ-Θα πρέπει να δημιουργηθεί πραγματικό αποθεματικό
Μεταβατικές διατάξεις για προαγωγές 2024-2025 στο δημόσιο-Η πρόταση νόμου που συζητείται στη Βουλή
FDI screening: Διαφωνίες και δυστοκία συναίνεσης για το πλαίσιο ελέγχου άμεσων ξένων επενδύσεων