Ήρθαν αθόρυβα τα Media Markt στην Κύπρο (pics)

Με νέο concept λειτούργησε το νέο κατάστημα Public στο εμπορικό κέντρο Metropolis Mall στη Λάρνακα, προσφέροντας και λευκές συσκευές για τα σπίτι και την προσωπική φροντίδα, σηματοδωτόντας την αθόρυβη κάθοδο των Media Markt στην κυπριακή αγορά. 

Διαβάστε ακόμα: 

Μιχάλης Μιχαήλ: Άλλο Invest Cyprus… άλλο ΡΙΚ

Ήρθαν αθόρυβα τα Media Markt στην Κύπρο (pics)

Άδεια για υπεραγορά στη Λ. Χατζηφόραδος

  

Διαβάστε ακόμη: 

Πόλος έλξης με το... καλημέρα το Metropolis Mall(pics)

H αναμονή τελείωσε… Άνοιξε το Public στο Metropolis Mall 

Δ. Θωμά: Και άλλες επενδύσεις μετά το Metropolis Mall (video) 

Εκτός από τηλεοράσεις, παιχνίδια, βιβλία και υπολογιστές, πλέον οι επισκέπτες του καταστήματος στη Λάρνακα θα μπορούν να δουν και να αγοράσουν προϊόντα όπως ψυγεία, κλιματιστικά, κουζίνες, πλυντήρια και άλλα προϊόντα για το σπίτι και την προσωπική φροντίδα.

  

  

Πρόκειται ουσιαστικά τα προϊόντα των καταστημάτων Media Markt, του ομίλου Olympia, στον οποίο ανήκουν και τα καταστήματα Public. Υπενθυμίζεται ότι στα τέλη του 2019, ο όμιλος Olympia στον οποίο ανήκουν τα Public, απέκτησε τον έλεγχο των καταστημάτων Media Markt για τις αγορές της Ελλάδας και της Κύπρου.

Διαβάστε ακόμη: 

Σε λειτουργία η νέα Αλφαμέγα στο Metropolis Mall

Νέα Nespresso Boutique στο Metropolis Mall Larnaca 

  

  

Έτσι μέσω του καταστήματος Public στο Metropolis Mall, θα φιλοξενούνται πλέον γνωστές μάρκες μεγάλων και μικρών ηλεκτρικών οικιακών συσκευών και τεχνολογίας της γερμανικής αλυσίδας και στην κυπριακή αγορά. Σύμφωνα με διαφήμιση της εταιρείας λευκές συσκευές έχουν τοποθετηθεί και στο εμπορικό κέντρο στη Λεμεσό.

  

Επιπρόσθετα, το κατάστημα Public θα προσφέρει στους επισκέπτες του στη Λάρνακα και όλα τα γνωστά επώνυμα προϊόντα και gadget τεχνολογίας, όπως επίσης, ελληνικά και ξένα βιβλία, ποιοτικά παιχνίδια για κάθε ηλικία, κορυφαία videogames, είδη γραφείου και σχολικά προϊόντα.

 

  

  

  

Οι επισκέπτες του καταστήματος θα συναντήσουν καινοτομίες όπως για παράδειγμα τα προϊόντα συνοδεύονται με ψηφιακές οθόνες και σημάνσεις που ενημερώνουν τους πελάτες για τις τιμές και τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους. Μια άλλη καινοτομία είναι ότι οι καταναλωτές μπορούν να παραλάβουν άμεσα τις online παραγγελίες τους, σε ειδικά σημεία εντός του καταστήματος (pick up points).

Δειτε Επισης

Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση... Δημιουργικό έτος στον τομέα των πωλήσεων το 2024 παγκοσμίως
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa