powered by

Nekativ: Η αφαίρεση οδηγεί πάντα στην αλήθεια

Θίγοντας πρώτα το εμφανές. Γιατί Nekativ; Γιατί κάτι αρνητικό;

“Το όνομα είναι απλά μια λέξη, μέχρι να την οπλίσεις με τις κατάλληλες συνδέσεις”, μας εξηγούν οι δυο συνιδρυτές του στούντιο οπτικής επικοινωνίας. Συνεχίζουν αναφέροντας πως “Για εμάς, Nekativ είναι η αυστηρή άρνηση του αχρείαστου, του περιττού, του ότι δεν εξυπηρετεί και του οτι δεν ενισχυεί”.

Ο Περικλής Γεωργίου και ο Δημήτρης Στεφανή είναι κάθετοι υποστηρικτές της δημιουργίας μέσω της αφαίρεσης, πάντα με απώτερο σκοπό την αληθινή επικοινωνία. Για να μπορείς να αναδείξεις την αλήθεια σου πρέπει να αφαιρέσεις τα επιπλέον, απλό. Ζούμε σε μια εποχή συνεχόμενου πληροφοριακού βομβαρδισμού όπου όσο πιο φλύαρος είσαι τόσο πιο αδιάφορος μπορείς να γίνεις.

Αυτό που πραγματικά δημιουργεί την ουσία όμως και μας επιτρέπει να εστιάσουμε την προσοχή μας στα σημαντικά είναι ο αρνητικός χώρος (nekativ), ο κενός δηλαδή χώρος που συνοδεύει το κάθε δημιουργικό επιτρέποντας του να “αναπνέει” και να είναι δυναμικό.

Όλα γίνονται ξεκάθαρα όταν αφαιρέσεις τον θόρυβο. Αυτό είναι που προσπαθούμε να κάνουμε με το design μας, εξηγεί ο Περικλής. Να δώσουμε έμφαση στην αλήθεια της κάθε εταιρείας αφαιρώντας το κάθε ασήμαντο και κρατώντας μόνο το ουσιώδες.

Η Nekativ ασχολείται αποκλειστικά με την εταιρική ταυτότητα/branding και την δημιουργία διαδικτυακών εμπειριών (websites, applications, platforms). Αυτό που μας κάνει διαφορετικούς, εξηγεί ο Δημήτρης είναι ότι δένουμε την στρατηγική με το δημιουργικό, την κατεύθυνση με την δημιουργία, τον πελάτη με τον δημιουργό. Με απλά λόγια δεν δημιουργούμε μόνο ωραία οπτικά ερεθίσματα αλλά ούτε “επιβάλλουμε” την τέχνη μας σαν ειδήμονες. Αντιθέτως, μέσω στενής συνεργασίας καθοδηγούμε τον πελάτη/συνεργάτη μας στην λήψη ορθών στρατηγικών αποφάσεων για την επικοινωνία του brand του.

Το όραμα της Nekativ είναι να βοηθήσει brands να μεταφράσουν την ταυτότητα τους σε εμπειρίες που σπάζουν το κατεστημένο, συνδέονται με το κοινό και φέρνουν αποτελέσματα.

Πέρα από τα επιφανειακά, χρώμα και σχήμα, το design αποτελεί το πρόσωπο της κάθε επιχείρησης και το κυριότερο μέσο επικοινωνίας της με τον κόσμο.

Περισσότερα για την ωφέλιμη αρνητικότητα στο: www.nekativ.com

Δειτε Επισης

EKCO Group: Το νέο επιχειρηματικό εγχείρημα του Ηλία Κόκκινου και του Χαράλαμπου Ονουφρίου
ΓεΣΥ: Πλεόνασμα €113 εκατομμυρίων το 2024, στα €707 εκατ. το αποθεματικό-Η εκτίμηση για το 2025
Μίλησε με Μητσοτάκη για την κάθοδο ελληνικών πανεπιστημίων ο Χριστοδουλίδης-«Υπάρχει έδαφος συνεργασίας»
Πανεπιστήμιο Frederick: Επίτιμος διδάκτορας ο Καθηγητής Οικονομικών του Columbia Jeffrey D. Sachs
Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: H Μακαρίου επαναπροσδιορίζεται, το κέντρο επανέρχεται
Χρ. Ελληνίδης: Τα ισχυρά εργαλεία και υπηρεσίες από Κομισιόν που καταρρίπτουν τα γλωσσικά εμπόδια με ένα κλικ
Ν. Χριστοδουλίδης: Ακαδημαϊκό κέντρο ευρωπαϊκού επιπέδου και με διεθνή αντίκτυπο το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Δρ. Χρ. Χατζηκυπριανού: Αρχιτεκτονικό και ακαδημαϊκό επίτευγμα η νέα πτέρυγα του EUC-«Empowering greatness»
Μαρίνα Χατζημανώλη: Tα γαλάζια επαγγέλματα ευκαιρία πετυχημένης σταδιοδρομίας
Σημαντική η συνεισφορά του Πανεπιστημίου Κύπρου σε εκπαίδευση, έρευνα, οικονομία-Στον ΠτΔ η μελέτη αποτυπώματος