powered by

ORB Communications: Rebrand την κρίση σε πρόκληση

Η εταιρεία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται την άνοιξη του 2013, από μια ομάδα επαγγελματιών στο χώρο του marketing και της επικοινωνίας, η οποία αποφάσισε να κάνει rebrand την κρίση σε πρόκληση. Με πλήρη επίγνωση των δυσκολιών της αγοράς τη συγκεκριμένη περίοδο, χάραξε το δικό της στρατηγικό πλάνο, ξέροντας ακριβώς τι ήθελε να πετύχει και πού ήθελε να φτάσει.

Κανόνες αρχής

Η ORB έθεσε από την αρχή τους δικούς της κανόνες, τους οποίους προσπαθεί να ακολουθεί πιστά:

1. 360° Communication: Η επικοινωνία είναι σφαιρική με πολλαπλή προοπτική, γι’ αυτό κοιτάζουμε και αντιμετωπίζουμε κάθε εκστρατεία από κάθε της πλευρά.

2. Activities that stir emotions and build relationships: Δημιουργούμε έργα που εγείρουν συναισθήματα και χτίζουν αληθινές σχέσεις μεταξύ του κοινού και της μάρκας.

3. Anti-mass communication: Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, άρα γιατί να προσπαθούμε να επικοινωνούμε με τον ίδιο τρόπο, με όλους; Είμαστε υπέρ της ατομικής στόχευσης που ανοίγει διαλόγους. 

4. Hand in hand work with the client: Εργαζόμαστε πάντα πολύ στενά με τον πελάτη, εφόσον αυτός γνωρίζει καλύτερα από όλους το brand του.

5. Hard Work. Normal People: Είμαστε κανονικοί άνθρωποι της διπλανής πόρτας και δουλεύουμε πολύ σκληρά.  

6. Novelty and Innovation: Είμαστε ανοιχτοί σε οτιδήποτε καινούργιο και καινοτόμο.

7. All departments including the client are join forces: Έχουμε όλοι τον ίδιο στόχο και δουλεύουμε από κοινού για να τον πετύχουμε. Ο καθένας με τις γνώσεις και τα ταλέντα του.

8. Every strategy, every media, every discipline, is on the table: Ακούμε το ένστικτό μας και τα πάντα είναι πάνω στο τραπέζι προς συζήτηση. 

Εξατομικευμένες υπηρεσίες

«Κύριος μας στόχος είναι η προσφορά ολοκληρωμένων και εξατομικευμένων υπηρεσιών επικοινωνίας, ‘κομμένων-ραμμένων’ στα μέτρα των αναγκών του πελάτη. Η δημιουργία αποδοτικών και καλά στοχευμένων εκστρατειών σε ένα ‘μπουτίκ’ περιβάλλον, χρησιμοποιώντας διαφορετική φόρμουλα επιτυχίας κάθε φορά, ούτως ώστε να σφραγίσουμε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα για τον πελάτη που μας εμπιστεύεται το brand του», τονίζει η Managing & Creative Director της εταιρείας, Νικολέττα Χαραλάμπους. Από την ομάδα της ORB προσφέρονται οι ακόλουθες υπηρεσίες:                                                                                                

• Στρατηγικός σχεδιασμός, καθορισμός επικοινωνιακής προσέγγισης και δράσεων μάρκετινγκ διαφημιστικών εκστρατειών.

• Σχεδιασμός, οργάνωση και υλοποίηση ολοκληρωμένων σχεδίων επικοινωνίας, πληροφόρησης και δημοσιότητας.

• Δημιουργική προσέγγιση (concept), χτίσιμο εικαστικής κατεύθυνσης και συγγραφής επικοινωνιακού λόγου (Advertising/ Graphic Design/ Brand Building & Development/ Copywriting).

• Καθορισμός διαδικτυακής επικοινωνιακής στρατηγικής και αποτελεσματικής χρήσης κοινωνικών δικτύων.

• Content.       

• Δημόσιες Σχέσεις/Προωθητικές Ενέργειες/Πλάνα Δημοσιότητας/ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη/Εσωτερική Επικοινωνία/Διαχείριση Χορηγιών.

•  Media Buying/ Planning & Market Monitoring.

Ενεργοί συνεργάτες

«Θεωρούμε όλες τις συνεργασίες μας εξίσου σημαντικές και τα επικοινωνιακά έργα που αναλαμβάνουμε και φέρνουμε εις πέρας, δικά μας παιδιά. Οπόταν, όλοι οι πελάτες μας είναι για μας συνεργασίες - σταθμοί. Με κάποιους η σχέση κρατάει χρόνια και με κάποιους είναι πιο πρόσφατη, αλλά ο στόχος μας παραμένει σταθερός και εμείς συνεπείς σε αυτόν από τη μέρα ίδρυσης της εταιρείας μας. Να είμαστε ενεργοί συνεργάτες και συνοδοιπόροι πλάι στους πελάτες μας, με αλληλοεκτίμηση και συνεχή ενέργεια, ώστε να φέρνουμε εις πέρας αποτελεσματικά τα έργα που αναλαμβάνουμε», αναφέρει. Πελάτες της εταιρείας είναι οι: Τράπεζα Κύπρου, Primetel, Όμιλος C.A.Papaellinas (Beauty Line, Yves Rocher κλπ.), εταιρεία Α/φοί Πέτρου Γαλακτοκομικά Προϊόντα Αλάμπρα, Mangas Home Improvement, ΟΝΕΚ, Εκπαιδευτικός Οργανισμός Pascal Education, Πανεπιστήμιο UCLan Cyprus, CiC Mercedes-Benz & CiC Automasters, ΑΗΚ, Έπιπλα Andreotti, Opapbet, Όμιλος Columbia Restaurants, Themis Portfolio Management, Ermis Bakery, CITO, Tryfon Tseriotis (Αλλαντικά ΧρυσοΔάλια), Chr. Athanasiou Developments, Α&Α Apostolides Contractors & Developers, Αντικαρκινικός Σύνδεσμος Κύπρου και από το 2021 το Υπουργείο Υγείας. 

Επικοινωνία είναι οι άνθρωποι

Αναφερόμενη στο μέλλον, η κ. Χαραλάμπους επισημαίνει ότι «το διαδίκτυο θα γίνει ακόμα πιο καθολικό, ως το μέσο μέσα από το οποίο το κοινό θα λαμβάνει ενημέρωση, ψυχαγωγία, θα κοινωνικοποιείται κλπ. Ο δρόμος προς τη διαδικτυακή τηλεόραση είναι και στην Κύπρο μονόδρομος, όπως και το διαδικτυακό ραδιόφωνο με προσφορά πολύ πιο tailor-made επιλογών στον ακροατή. Η δημιουργία περιεχομένου, η σημαντικότερη επικοινωνιακή λύση και η οργανική διαφήμιση ίσως είναι η μόνη επιλογή επικοινωνίας». Επικοινωνία είναι οι άνθρωποι, η επαφή, το συναίσθημα, η μετάδοση πληροφορίας, σκέψης, γνώσης, εμπειρίας. «Αυτή την επικοινωνία υπηρετούμε και σε αυτή σκοπεύουμε να παραμείνουμε πιστοί με το ίδιο δόσιμο και πάθος», καταλήγει. 

Facts & Figures

Έτος ίδρυσης: 2013

Χρόνια λειτουργίας: 8

Διευθυντική ομάδα: Νικολέττα Χαραλάμπους (Managing & Creative Director)

Ηλίας Αντωνιάδης (Γενικός Διευθυντής)

Δειτε Επισης

F.O.C. Family Office Connect Cyprus: Το νέο δικτύο που αναδεικνύει την Κύπρο ως διεθνές κέντρο για family offices(pics)
Δημοτικό Κολυμβητήριο Λευκωσίας: Επαναλειτουργεί μετά από ανακαίνιση και πλήρη αναβάθμιση
Νέα στρατηγική συνεργασία SARMED–SMARTNAV...Τα πολλαπλά οφέλη που θα προσφέρει η νέα πλατφόρμα CANOPUS
Invest Cyprus: Σημαντική επένδυση η ίδρυση ευρωπαϊκής θυγατρικής στην Κύπρο από την Drone Destination
Μια διαφορετική συζήτηση μεταξύ των CEO’s ΜΜΕ και Media Directors διαφημιστικών γραφείων της Κύπρου
Πολιτεία-Women Act: «Μπορούμε να κάνουμε τη διαφορά αν είμαστε δικτυωμένες»
Η Fortsafe εγκαινιάζει την πρώτη της ασφαλή θυρίδα στην Πάφο...Νέα εποχή στην ιδιωτική αποθήκευση αντικειμένων αξίας
Γιατί οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά-Το αύριο μέσα από τη ματιά της Baker Tilly Ελλάδος
Π. Θρασυβούλου: H νέα εποχή με τεχνητή νοημοσύνη και πώς η EY μετασχηματίζει τις επαγγελματικές υπηρεσίες
Ευγ. Ευγενίου: Πέρασε το μήνυμα στις ινδικές επιχειρήσεις-Βάση για δραστηριοποίηση στην ευρωπαϊκή αγορά η Κύπρος