Reinventing τη δημιουργική νοημοσύνη

Η δημιουργική νοημοσύνη είναι συνυφασμένη με την έννοια της δημιουργικότητας ως η πρώτη και πιο σημαντική πτυχή της και αφορά την ικανότητα να προχωρά κανείς πέρα από τα δεδομένα και να συλλαμβάνει πρωτοποριακές ιδέες.

Παρ’ όλα αυτά, η δημιουργικότητα είναι μια διεργασία που απαιτεί ισορροπία και αξιοποίηση όλων των πτυχών της νοημοσύνης της επιτυχίας, καθώς η παραγωγή ιδεών δεν αρκεί. Έτσι με τη χρήση της αναλυτικής νοημοσύνης, της ικανότητας δηλαδή για ανάλυση και αξιολόγηση των ιδεών, το άτομο είναι σε θέση να αναλύει τις ιδέες του και να τις αξιολογεί προς όφελός του.

Στη συνέχεια η χρήση της πρακτικής νοημοσύνης, που αφορά την ικανότητα να μεταφράζει κανείς τη θεωρία σε πράξη,  δίνει στο άτομο την δυνατότητα να αναγνωρίζει ποιες από τις ιδέες του έχουν πρακτική εφαρμογή, να μεταφράζει τις αφηρημένες έννοιες σε πρακτικά επιτεύγματα, να προωθεί τις ιδέες του και να πείθει τους άλλους για την αξία τους.

Για την ανάπτυξη της δημιουργικής νοημοσύνης απαιτείται αρχικά να είμαστε εμείς οι ίδιοι δημιουργικοί, για να λειτουργούμε ως πρότυπα για τους άλλους, καθώς επίσης να επιτρέπουμε και να ενθαρρύνουμε την ανάληψη διανοητικού κινδύνου, ώστε να βγει στην επιφάνεια το δημιουργικό τους δυναμικό.

Νέα δεδομένα δημιουργικότητας

Για τη νέα δημιουργική δύναμη η οποία μετατοπίζεται σε έναν νέο τρόπο συμπεριφοράς, με τα κράτη να κρίνονται πλέον στην βάση του πόσο δημιουργικά είναι θα μιλήσει ενώπιον του 8th Advertising, Marketing & Communication Conference που διοργανώνει η IMH την Πέμπτη 17 Ιουνίου 2021, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia (πρώην Hilton Park), ο Joe Ayache, Managing Director  & Partner at  A&A Porter Novelli και President at IAA Lebanon στο Λίβανο.

Μεγαλομέτοχος και διευθύνων σύμβουλος της A&A Porter Novelli, ο Joe Ayache εκπροσωπεί ένα από τα πιο αναγνωρισμένα παγκοσμίως PR και CSR brands (Porter Novelli), με το γραφείο A&A να είναι υπεύθυνο για τις περιοχές της Levant (Λίβανο, Ιορδανία, Αίγυπτο, Συρία) και της Βόρειας Αφρικής. Η Porter Novelli είναι ένα από τα μεγαλύτερα και πιο έγκριτα εμπορικά σήματα σε PR και CSR, με γραφεία σε περισσότερες από 60 χώρες σε όλο τον κόσμο και, όπως το δίκτυο BBDO, είναι μέρος του Ομίλου Omnicom.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο Joe Ayache είναι έμπειρος επαγγελματίας με περισσότερα από 30 χρόνια καριέρας στο μάρκετινγκ, τη διαφήμιση, τις δημόσιες σχέσεις και την ΕΚΕ, με καταγωγή από την  Βηρυτό του Λιβάνου. Κατά τη διάρκεια της θητείας του στη διαφήμιση, οι οργανισμοί τους οποίους υπηρέτησε κατάφεραν να κερδίσουν πολυάριθμα και εξαιρετικά αναγνωρισμένα διεθνή βραβεία, όπως Cannes Lions, Dubai Lynx, Cristals και πολλά άλλα. Ήταν συνεργάτης και επικεφαλής του αναγνωρισμένου οργανισμού Saatchi και Saatchi κατά τη διάρκεια της ακμής του και, πιο πρόσφατα, Διευθύνων Σύμβουλος του Impact BBDO στη Βηρυτό. Και οι δύο οργανισμοί έγιναν οι πιο επιτυχημένοι και πιο βραβευμένοι υπό τη διοίκησή του.

Το συνέδριο θα διεξαχθεί στην αγγλική και ελληνική. Για περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

 

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

 

Οργανωτής: IMH

Χορηγοί Επικοινωνίας: Alpha Κύπρου, περιοδικό IN Business, REPORTER

Με τη στήριξη: Του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Κύπρου, του Συνδέσμου Διαφήμισης Επικοινωνίας Κύπρου και του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης