Δημιουργώντας υπεραξία στο αγοραστικό ταξίδι

Διανύουμε ήδη το δεύτερο έτος της πανδημίας με κάθε πλευρά της οικονομικής δραστηριότητας να έχει υποστεί και συνεχίζει να υφίσταται πολύ σοβαρές συνέπειες. Οι επιπτώσεις της πανδημίας στην πραγματική οικονομία αποτυπώνονται στα αποτελέσματα των επιχειρήσεων, αλλά η ρίζα του προβλήματος εντοπίζεται στη μητέρα όλων των οικονομικών φαινομένων, που δεν είναι άλλη από την καταναλωτική συμπεριφορά.

H αγοραστική συμπεριφορά των ατόμων γίνεται αναγκαστικά περισσότερο προγραμματισμένη και πολύ λιγότερο παρορμητική για τρεις λόγους. Πρώτον, στις συνθήκες της πανδημίας, υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες και φυσικά ερεθίσματα για την αυθόρμητη πραγματοποίηση αγορών και τη λήψη παρορμητικών, στιγμιαίων αγοραστικών αποφάσεων. Είναι γνωστό από την επιστήμη της συμπεριφοράς του καταναλωτή ότι οι παρορμητικές αγοραστικές αποφάσεις προκαλούνται κυρίως από την πρόσληψη ερεθισμάτων από το περιβάλλον της αγοράς. Δεύτερον, η λήψη γρήγορων αγοραστικών αποφάσεων προάγεται από την καλή ψυχολογική διάθεση του ατόμου. Τρίτον, ο προγραμματισμός της καταναλωτικής συμπεριφοράς εντείνεται από τα οικονομικά προβλήματα, με την έννοια ότι τα άτομα προσπαθούν να αντιμετωπίσουν τους εισοδηματικούς περιορισμούς με αυστηρότερο προγραμματισμό και προϋπολογισμό των δαπανών τους.

Η εξέλιξη των promotion

Ο μετασχηματισμός της καταναλωτικής συμπεριφοράς στην μετά Covid-19 εποχή, οδηγεί στην αναθεώρηση της μορφής των promotion ως ένα σύνολο χαρακτηριστικών τα οποία δημιουργούν υπεραξία στο αγοραστικό ταξίδι του καταναλωτή ενισχύοντας παράλληλα την πιστότητά του.  Για την εξέλιξη των promotion ως μια πολυδιάστατη αγοραστική εμπειρία αναμένεται να μιλήσει ενώπιον του 18ου Cyprus Grocery Retail Conference & Awards ο Στέφανος Φλάσκος, Area Sales & Key Account Manager AFH & Cyprus, Mondelez Hellas SA, Ελλάδα.

Ο Στέφανος Φλάσκος είναι κάτοχος πτυχίου Marketing, με μεταπτυχιακές σπουδές στην διοίκηση επιχειρήσεων από το πανεπιστήμιο του Leicester με εξειδίκευση στο Marketing. Επί του παρόντος κατέχει την θέση Area Sales & Key Accounts Manager AFH & Retail με χώρες ευθύνης την Ελλάδα και την Κύπρο. Συγκεντρώνει πάνω από είκοσι χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των FMCG, η οποία χτίστηκε μέσω πολλαπλών ρόλων στις πωλήσεις, το Sales Controlling, το Supply Chain και τέλος το Trade Marketing.

Οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ παρουσιάζουν το «18th Cyprus Grocery Retail Conference & Awards » την Τετάρτη 7 Ιουλίου 2021, στο ξενοδοχείο Hilton Nicosia*, στη Λευκωσία. Στόχος του συνεδρίου να προβεί σε ακτινογραφία του λιανικού εμπορίου τόσο στην Κύπρο όσο και στο εξωτερικό, παρουσιάζοντας τις τελευταίες τάσεις, εξελίξεις και προβλέψεις για την επόμενη πενταετία. Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου, πέραν από τις ομιλίες από καταξιωμένους επαγγελματίες του χώρου, θα διεξαχθεί η τελετή απονομής των IN Business Grocery Retail Awards, όπου θα επιβραβευτούν τα brands τα οποία διέπρεψαν στην Κύπρο την χρονιά που μας πέρασε.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το πρόγραμμα, κάντε κλικ εδώ.

Για ηλεκτρονικές εγγραφές, κάντε κλικ εδώ.

Οργανωτής: IMH

Κύριος Χορηγός: Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ

Χορηγοί (μέχρι στιγμής): ECOMMBX

Χορηγοί Επικοινωνίας: ALPHA Κύπρου, Περιοδικό IN Βusiness, πόρταλ REPORTER

Για περισσότερες πληροφορίες, επικοινωνήστε με την IMH:

Τηλ.: 22505555 | Φαξ: 22679820 | Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: events@imhbusiness.com

Ιστοσελίδα: www.imhbusiness.com

 

* Το συνέδριο θα διεξαχθεί διά φυσικής παρουσίας, βάσει των υγειονομικών πρωτοκόλλων που θα ισχύουν τη δεδομένη χρονική περίοδο και σύμφωνα με την εξέλιξη του COVID-19. Μετά και την σχετική εγκύκλιο του Υπουργείου Υγείας, η συμμετοχή σε συνέδριο διά φυσικής παρουσίας προϋποθέτει την προσκόμιση SafePass: 1) Πιστοποιητικό εμβολιασμού, τουλάχιστον να έγινε η πρώτη δόση και να έχουν παρέλθει 3 εβδομάδες (κάρτα εμβολιασμού), ή 2) αποδεικτικό ότι το άτομο έχει νοσήσει με COVID-19 τους τελευταίους 6 μήνες (sms αποδέσμευσης ή ανάρρωσης που στάλθηκε από Υπουργείο Υγείας), ή 3) πιστοποιητικό αρνητικού τεστ, PCR ή rapid test, με ισχύ 72 ώρες πριν το συνέδριο. Παρακαλούμε όπως έχετε στην κατοχή σας σχετικό SafePass, σε περίπτωση που σας ζητηθεί, για έλεγχο.

 

Δειτε Επισης

Όταν η επιχειρηματικότητα διασχίζει σύνορα
Στράφηκαν για τα καλά στο online banking οι Κύπριοι-Ολοένα αυξανόμενη η χρήση της ψηφιακής τραπεζικής
Ανέβασε στροφές το λιανικό εμπόριο-Οι τομείς με τη μεγαλύτερη αύξηση σε τζίρο και αξία
Andrew Bird: Συναρπαστικό βήμα στην καριέρα μου η Remedica-Τα πλάνα και το όραμα του νέου CEO
Σε βάθος χρόνου η αξιοποίηση του φυσικού αερίου στον «Πήγασο»-«Απαιτούνται χρόνια μέχρι την εκμετάλλευση»
Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα «Κρατικές Ενισχύσεις και Επιχειρήσεις»-Η παρουσίαση της Στέλλας Μιχαηλίδου
Φιλοξενήθηκε από ΕΒΕΑ και άκουσε τα ζητήματα του επιχειρηματικού κόσμου της επαρχίας Αμμοχώστου ο Παπαναστασίου
Όταν η καινοτομία συναντά την τόλμη: Ο Ιωάννης Πετρή στο Inspire 2025
Α. Παπακωνσταντίνου: Η αποκατάσταση των κουρεμένων, η οροφή στις αποζημιώσεις και πού διαφωνεί ο ΣΥΚΑΛΑ
Μ. Περδίος: Οι τάσεις στην διοίκηση και οι στρατηγικές της Louis Hotels για την επιτυχή λειτουργία των ξενοδοχείων της