PS New Deal: Επαναπροσδιορίζοντας την αγορά του digital advertising
07:45 - 14 Μαΐου 2021
Η New Deal είναι μια σχετικά καινούργια επιχείρηση, καθώς ιδρύθηκε τον Ιανουάριο του 2018. Εμπνευσμένοι από το New Deal του Φράνκλιν Ρούσβελτ, οι ιδρυτές της είχαν όραμα να δημιουργήσουν μια εταιρεία που η παρουσία της θα διαμόρφωνε θετικά την αγορά του digital advertising. Πρόκειται για μια εταιρεία που προσφέρει τεχνολογικές λύσεις στον τομέα του digital advertising, όπως, ad-serving, programmatic media buying και rich media formats. Είναι μάλιστα, ο επίσημος συνεργάτης της Adform στην Κύπρο, ενώ το πελατολόγιό της αποτελείται από μεγάλα διαφημιστικά γραφεία της Κύπρου, διαμέσου των οποίων εξυπηρετούνται πέραν των 120 brands.
Για την αρχή και την πορεία της εταιρείας, μίλησε στο InBusinessNews, ο γενικός διευθυντής της, Αντρέας Παυλίδης.
Πώς θα χαρακτηρίζατε τον τομέα που δραστηριοποιείται η εταιρεία σας;
Ο τομέας του digital advertising είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικός και απαιτητικός και αλλάζει πολύ γρήγορα. Για να ανταποκριθεί κάποιος στον τομέα αυτό θα πρέπει να ενημερώνεται συνεχώς και να αναπτύσσει την ανάλογη τεχνογνωσία, διαφορετικά μένει στάσιμος και ο ανταγωνισμός τον ξεπερνάει. Η εταιρεία μας επενδύει αρκετούς πόρους στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών, αλλά και στη συνεχόμενη αναβάθμιση και εκπαίδευση των στελεχών μας, ώστε να μπορέσει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της αγοράς.
Μιλήστε μας για την κουλτούρα που κτίζετε στην εταιρεία.
Από την πρώτη μέρα της δημιουργίας της, είχαμε ως στόχο να καλλιεργήσουμε μια εταιρική κουλτούρα στα πρότυπα των Southwest Airlines και Starbucks. Είναι δύο εταιρείες που μελέτησα και θαύμαζα όταν ήμουν φοιτητής στη Νέα Υόρκη. Η εταιρεία μας δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη δημιουργία μιας δυνατής κουλτούρας μέσα από την οποία οι αξίες, οι αρχές και οι πρακτικές της αναδεικνύονται ως τα κυρίαρχα στοιχεία της διοίκησής της. Γι’ αυτό τον λόγο έχουμε ενσωματώσει στο ετήσιο marketing plan μας συγκεκριμένες στρατηγικές και πρακτικές internal marketing, που ενισχύουν αυτή την κατεύθυνση. Το εταιρικό DNA της New Deal αποτελείται από έξι αξίες: Σεβασμός, καινοτομία, πάθος, ηθική & αυθεντικότητα, ομαδικότητα, ηγεσία.
Ποια πολιτική εφαρμόζετε στο κεφάλαιο του ανθρώπινου δυναμικού;
Στη New Deal θέλαμε από την αρχή να κτίσουμε μια εταιρεία όπου τα στελέχη της θα νιώθουν ότι ο οργανισμός τους σέβεται και τους εκτιμά. Δίνουμε τεράστια σημασία στη δημιουργία ενός εξαιρετικού επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών και πιστεύουμε ακράδαντα ότι μόνο εάν ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των δικών μας ανθρώπων, θα ξεπεράσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας. Επιπρόσθετα, επιθυμούμε να αναπτύξουμε ένα εργασιακό περιβάλλον μέσα από το οποίο ο καθένας θα μπορεί να μεγαλουργεί. Ταυτόχρονα, μέσω της κουλτούρας επιδιώκουμε να αναδειχθεί η σημαντικότητα της ομάδας. Όσον αφορά στις προσλήψεις, προέχει το κριτήριο personality-cultural fit. Πολύ ικανά και έμπειρα άτομα, τα οποία μεγαλουργούν σε άλλα γραφεία, δεν επιλέχθηκαν από την εταιρεία μας, καθώς θεωρήσαμε ότι δεν ταίριαζαν με την κουλτούρα της.
Ποια είναι τα ατού σας έναντι του ανταγωνισμού;
Αναμφισβήτητα η συνεργασία μας με την Adform αποτελεί ένα από τα ισχυρότερα πλεονεκτήματά μας, καθώς θεωρείται μια από τις πιο ανταγωνιστικές εταιρείες σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό επίσης που χαρακτηρίζει τη New Deal είναι το εξαιρετικό επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει στους εταιρικούς της πελάτες. Η σχέση μας με αυτούς είναι το πιο πολύτιμο περιουσιακό στοιχείο της New Deal και είναι αυτό που μας κάνει να ξεχωρίζουμε στην κυπριακή αγορά. Η άριστη εξυπηρέτηση πελατών είναι άμεσα συνδεδεμένη με την κουλτούρα και το DNA της εταιρείας μας. Μετά από τρία χρόνια δυναμικής παρουσίας στην αγορά, θεωρούμε την εμπειρία και την τεχνογνωσία που έχουμε αποκτήσει στον χώρο ως τεράστιο πλεονέκτημα. Συγκεκριμένα, το 2020 τρέξαμε περισσότερες από 800 καμπάνιες για εννιά διαφημιστικά γραφεία και 120 brands, σερβίραμε περισσότερα από 1.4 δισ. Impressions και δημιουργήσαμε πάνω από 25 rich media formats.
Ποιες εξελίξεις αναμένονται στον τομέα σας;
Η σημαντικότερη αλλαγή που αναμένεται να κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια είναι η εξάλειψη των 3rd party cookies από όλους τους μεγάλους browsers. Ήδη οι Safari και Firefox το έχουν πράξει, ενώ το Google Chrome ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει σε αυτή την αλλαγή μέχρι το 2022. Αυτή η εξέλιξη θα αναγκάσει όλους τους διαφημιστές να αρχίσουν να δημιουργούν και να χρησιμοποιούν 1st party Ids, που είναι συνδεδεμένα με 1st party Data.Οι διαφημιστές και διαφημιζόμενοι που δεν θα υιοθετήσουν γρήγορα ανάλογες τεχνολογίες, όπως το DMP (Data Management Platform), δεν θα εξελιχθούν όσον αφορά την απόδοση των ψηφιακών καμπανιών τους. Γι’ αυτό τον λόγο θα μείνουν σίγουρα μακριά από τους στόχους τους. Η εταιρεία μας είναι ήδη έτοιμη να παρέχει στους πελάτες της ανάλογες τεχνολογικές λύσεις και υποστήριξη.
Ποια είναι τα σχέδια σας για το άμεσο μέλλον;
Όπως έχω αναφέρει και προηγουμένως, στα άμεσα σχέδιά μας είναι το λανσάρισμα της υπηρεσίας DMP (data management platform). Σε μια εποχή που… everything is data, οφείλουμε να προσαρμοστούμε ανάλογα και να προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία να δημιουργούν καμπάνιες σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα (1st party data). Επίσης, στόχος μας είναι η δημιουργία του πρώτου κυπριακού αυθεντικού δικτύου programmatic από publishers. Το δίκτυο programmatic θα επιτρέψει στους publishers της Κύπρου να εφαρμόσουν αυτό που στο εξωτερικό θεωρείται πλέον δεδομένο, το Yield Management Optimization, αφού ελάχιστοι από αυτούς μεγιστοποιούν την αποδοτικότητα του inventory τους. Μέσω του δικτύου programmatic, η New Deal ευελπιστεί να αυξήσει την παραγωγικότητα και σαφώς την εμπορικότητα των publishers. Η συνεργασία μας με publishers από το εξωτερικό, αλλά και γενικά η τεχνογνωσία που αποκτήσαμε, μας δίνει τη δυνατότητα να το εφαρμόσουμε πλήρως.
Σε μια εποχή που… everything is data, οφείλουμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας την ευκαιρία να δημιουργούν καμπάνιες σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα (1st party data).
Συνεργάτες / Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)