Rebirth day spa: Η ψηφιακή εμπειρία της ομορφιάς

Αν και στον τομέα της αισθητικής, ευεξίας και υγείας, είθισται ο πελάτης να επισκέπτεται τον χώρο για να του παρέχονται οι υπηρεσίες, η Rebirth day spa, κατάφερε να επενδύσει στον ψηφιακό μετασχηματισμό και να προσφέρει στην αγορά ένα νέο μοντέλο για τα δεδομένα του τομέα. Οι ηλεκτρονικές κρατήσεις, η πώληση προϊόντων και υπηρεσιών online είναι μερικές από τις τεχνολογικές λύσεις που υιοθέτησε η εταιρεία, οι οποίες όχι μόνο αγκαλιάστηκαν από τους υφιστάμενους πελάτες αλλά έχουν προσελκύσει και νέους.

Επένδυση στον ψηφιακό μετασχηματισμό
Όπως υπογράμμισε η Γιάννα Νικολάου, director του Rebirth day spa, η τάση για digitalization ήρθε για να μείνει, με τις επιχειρήσεις να επενδύουν προς αυτή την κατεύθυνση για να συμβαδίσουν με τους καιρούς αλλά και τις απαιτήσεις των πελατών. Διανύοντας μια περίοδο που τίποτα δεν είναι σταθερό, πλέον συστήματα όπως η ηλεκτρονική κράτηση, η πώληση προϊόντων αλλά και υπηρεσιών online, συμβάλλουν στην πιο αποδοτική καθημερινή λειτουργία της επιχείρησης.

«Οι καταναλωτές έχουν συνεχώς όλο και περισσότερες απαιτήσεις και μεγαλύτερες προσδοκίες. Έτσι κι εμείς, εντάξαμε όπου ήταν εφικτό την ψηφιακή τεχνολογία στη λειτουργία της επιχείρησής μας».

Αποτελεσματική εξυπηρέτηση 
Η τεχνολογία και η ψηφιοποιήση, βοήθησαν την Rebirth day spa  στο να λειτουργεί τόσο εσωτερικά όσο και στο κομμάτι της εξυπηρέτησης πελατών πιο αποτελεσματικά και με αυξημένη απόδοση. Ακολουθώντας, για παράδειγμα, τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις, σημαντικές επενδύσεις έγιναν στα μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, τα οποία συμβάλλουν στην παροχή υπηρεσιών αισθητικής και ομορφιάς.

«Η διαδραματίζει παίζει σημαντικό ρόλο στην εξασφάλιση των γρηγορότερων, πιο ασφαλών και επιθυμητών αποτελεσμάτων και συνδέεται άμεσα με τον κόσμο της αισθητικής και της ομορφιάς» σύμφωνα με την Γιάννα Νικολάου.  

Μοχλός ανάπτυξης η τεχνολογία
Αν μια επιχείρηση χρησιμοποιήσει σωστά τις τεχνολογικές αναβαθμίσεις, τότε αυτές μπορούν να λειτουργήσουν ως μοχλός ανάπτυξης ενάντια στον ανταγωνισμό. Στην περίπτωση της Rebirth day spa, η χρήση τους, βοήθησε στο να καταστεί η εταιρεία πιο αποδοτική τόσο στο θέμα της οργάνωσης όσο και στην καλύτερη αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού. Επίσης, πλέον η Rebirth day spa, παρέχει στους πελάτες της εναλλακτικούς τρόπους διεκπεραίωσης των αναγκών τους με πιο πολλές, εύκολες και γρήγορες επιλογές αγοράς.

«Αποτέλεσμα όλων των πιο πάνω είναι ότι είμαστε πιο σίγουροι ότι η επιχείρηση μας είναι πιο ανταγωνιστική».

Η ψηφιακή εμπειρία
Είναι γεγονός πως οι καταναλωτές αναζητούν πλέον μια πιο ψηφιακή εμπειρία για τις αγορές τους και ο τομέας της ομορφιάς, κατά την Γιάννα Νικολάου, δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση. Συνεπώς, οι πελάτες ανταποκρίθηκαν θετικά στις ψηφιακές λύσεις που υιοθέτησε η εταιρεία. Για παράδειγμα, το μεγαλύτερο ποσοστό των κρατήσεων για τις υπηρεσίες που προσφέρονται, γίνονται πλέον ηλεκτρονικά από τους ιδίους τους πελάτες. Επιπλέον, η δυνατότητα αγοράς των προϊόντων αλλά και των υπηρεσιών, γίνονται εύκολα και γρήγορα μέσω του διαδικτύου.

 

Συνεργάτες / Partners: Epic, Hellenic Βank και University of Central Lancashire Cyprus (UCLan Cyprus)

Δειτε Επισης

Βραβεία Καινοτομίας & Έρευνας από ΟΕΒ και ΙδΕΚ: Οι γεμάτες έμπνευση δηλώσεις των βραβευθέντων (vid)
Οδηγός προστασίας δεδομένων για μικρομεσαίες επιχειρήσεις
Αυξήθηκε κατά 1,4% η βιομηχανική παραγωγή το 2022
ΟΣΙΚΑ: Εξεύρεση προσωπικού και ακρίβεια στο... τραπέζι
Χορηγίες για ευρυζωνικές υπηρεσίες υπερυψηλής ταχύτητας έως 1 Gbps
Η Diplomat αναλαμβάνει τη διανομή LIPTON και PG Tips
Θέλει συστημική λύση για ΜΕΧ η ΚΤΚ - Το έργο και ο στόχος
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται έργα στο παραλιακό μέτωπο της Πάφου
Ετήσια Τελετή Βράβευσης Αρίστων Εφήβων Νεανίδων 2022
Στα €23 δισ. το χρέος της Κεντρικής Κυβέρνησης το 2022