Συμμετέχουμε ενεργά στο μεγάλο στοίχημα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας
07:50 - 19 Απριλίου 2021
Του Θεοδόση Θεοδοσίου, Chief Commercial Officer, Primetel
Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών, από τη φύση τους, έχουν ένα μεγάλο μέρος της αρμοδιότητας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας, ενεργώντας πάντα με τον βηματισμό και τους κανόνες της πολιτείας. Η μεγάλη αυτή ειρηνική επανάσταση αποτελεί και έναν από τους καταλύτες της οικονομικής επανεκκίνησης της χώρας.
Στην Primetel αντιλαμβανόμαστε και αναλαμβάνουμε πλήρως την ευθύνη μας στο νέο ψηφιακό περιβάλλον που διαμορφώνεται και είμαστε έτοιμοι να συμμετάσχουμε στην πρώτη γραμμή της αλλαγής.
Έχοντας καθαρή στόχευση και την απαραίτητη τεχνογνωσία επενδύουμε εντατικά στην εξέλιξη της εταιρείας σε πάροχο ολοκληρωμένων, καινοτόμων υπηρεσιών και υποδομών που εξυπηρετούν τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.
Επενδύσεις σε υποδομές και δίκτυα νέας γενιάς θέτουν τις βάσεις για την επόμενη μέρα
Ήδη βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη μια σημαντική επένδυση πολλών εκατομμυρίων ευρώ σε δίκτυα νέας γενιάς.
Το rollout του νέου υπερσύγχρονου δικτύου κινητής προχωρά με εντατικούς ρυθμούς με ενισχυμένη κάλυψη, μεγαλύτερη χωρητικότητα και υψηλότερες ταχύτητες. Παράλληλα με την ανάπτυξη του νέου δικτύου, προτεραιότητά μας, είναι η ολοκλήρωση των hi-end υποδομών που υποδέχονται με τον καλύτερο τρόπο την εποχή του 5G. Αυτό το σκοπό εξυπηρετεί η εξασφάλιση των δικαιωμάτων χρήσης Φάσματος Ραδιοσυχνοτήτων για τη Λειτουργία Δικτύων πέμπτης γενιάς (5G).
Το 5G φέρνει μαζί του σειρά από τεχνολογικές και οικονομικές εξελίξεις που θα αναβαθμίσουν το βιοτικό επίπεδο και την καθημερινότητά μας. Η νέα τεχνολογία θα επιτρέψει την ανάπτυξη καινοτόμων επιχειρηματικών μοντέλων και θα δημιουργήσει νέες οικονομικές δυνατότητες, θέτοντας το έδαφος για τη νέα ψηφιακή εποχή σε τομείς όπως οι μεταφορές, η ενέργεια, η βιομηχανική παραγωγή, η υγεία, η γεωργία και τα μέσα επικοινωνίας.
Σύμφωνα με το πλάνο μας εξελίσσεται η επέκταση του δικτύου οπτικών ινών με γοργούς ρυθμούς σε όλα τα μεγάλα αστικά κέντρα και στο σπίτι, PrimeTel Fiber προσφέροντας έτσι σε όλους υψηλότερες ταχύτητες, μεγαλύτερη σταθερότητα και τεράστια χωρητικότητα.
Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Primetel παραμένει η ανεξάρτητη πρόσβαση της εταιρίας στο διεθνές δίκτυο με ιδιόκτητα υποθαλάσσια συστήματα που διασφαλίζουν μεγαλύτερη χωρητικότητα και διασύνδεση υψηλών επιδόσεων με κόμβους του εξωτερικού, με σημεία παρουσίας στη Γερμανία, τη Ρωσία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ελλάδα.
Ζωτική η ψηφιακή τεχνολογία για την ανάκαμψη της επιχειρηματικότητας μετά την πανδημία
Αν έμεινε κάτι καλό από την δύσκολη συγκυρία που βιώνουμε είναι ο υψηλός βαθμός εξοικείωσης με την τεχνολογία σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα. Παγκόσμιες μελέτες δείχνουν ότι οι επιχειρήσεις επιτάχυναν τα προγράμματα ψηφιακής προσαρμογής τους κατορθώνοντας σε λίγους μήνες αυτό που κανονικά θα απαιτούσε χρόνια.
Αλλά και στη χώρα μας τα επίσημα στοιχεία του ανακοίνωσε πρόσφατα ο ΓΕΡΗΕΤ δείχνουν κατακόρυφη αύξηση στη χρήση των δικτύων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας λόγω των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν και της αλλαγής που επήλθε στην καθημερινότητα των πολιτών λόγω του COVID-19.
Είναι ελπιδοφόρο το γεγονός ότι οι κυπριακές επιχειρήσεις έδειξαν αντανακλαστικά. Απέδειξαν την ευελιξία τους με τη γρήγορη προσαρμογή τους στη νέα πραγματικότητα, υιοθετώντας νέα ψηφιακά εργαλεία και ανάλογα μοντέλα εργασίας.
Σε όλους αυτούς τους ανήσυχους και δημιουργικούς επιχειρηματίες και επαγγελματίες, μικρούς και μεγάλους, η απάντησή μας στις αντίξοες συνθήκες ήταν Let’s Connect!. Mε αξιόπιστα δίκτυα, αυξημένη χωρητικότητα και ταχύτητα, νέα ψηφιακά εργαλεία και διαρκή υποστήριξη που επιτρέπουν στις επιχειρήσεις να διασφαλίσουν την ομαλή και ασφαλή λειτουργία τους και στους επαγγελματίες να είναι πιο αποδοτικοί στην εργασία τους από το σπίτι.
Σύγχρονες υπηρεσίες Cloud, αναβαθμισμένες υπηρεσίες διαδικτύου με πρόσβαση σε δίκτυο οπτικών ινών, ολοκληρωμένα εργαλεία απομακρυσμένης εργασίας και συνεργασίας, νέα προγράμματα Giga Unlimited για πραγματικά απεριόριστη επικοινωνία μπήκαν δυναμικά στο DNA της σύγχρονης κυπριακής επιχείρησης.
Σε αυτή τη μεγάλη ευκαιρία, επικεντρωνόμαστε στις αξίες που μας διακρίνουν και κερδίζουν την εμπιστοσύνη των πελατών μας: έξυπνες λύσεις, νέες τεχνολογίες αιχμής, διαρκής αναβάθμιση των υπηρεσιών, των δικτύων και της εξυπηρέτησης.
Οι μικρές επιχειρήσεις έτοιμες για την ψηφιακή μετάβαση
Παρόλο που συνηθίζουμε με την έννοια «ψηφιακός μετασχηματισμός» να αναφερόμαστε στο δημόσιο, τις υποδομές και τις μεγάλες επιχειρήσεις, η υπόθεση αυτή αφορά εξίσου και τη μικρή επιχειρηματικότητα, τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας και το κύτταρο των τοπικών κοινωνιών.
Σήμερα, στην Primetel στηρίζουμε έμπρακτα τις μικρές επιχειρήσεις που μας στηρίζουν όλα αυτά τα χρόνια αναγνωρίζοντας τη μεγάλη αξία και την προσπάθειά τους να επιβιώσουν και να ανακάμψουν αυτήν την κρίσιμη εποχή. Πρόσφατα ανακοινώσαμε το σχέδιο Small Business Support με το οποίο επιδοτούμε κατά 50% τα πακέτα Internet για όλο το έτος. Σε μια εποχή που το διαδίκτυο αποτελεί βασικό μέσο πώλησης, επικοινωνίας και συναλλαγών είναι ζωτικής σημασίας για τις επιχειρήσεις να έχουν αξιόπιστη πρόσβαση σε προσιτή τιμή.
Αναβάθμιση της εξυπηρέτησης με νέα κανάλια επικοινωνίας και ψηφιακές υπηρεσίες
Πριν αλλάξουμε το περιβάλλον μας, αλλάζουμε εμείς!
Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός ψηφιακού περιβάλλοντος υψηλής λειτουργικότητας και ευκολίας για τους πελάτες μας. Με αυτή τη λογική αναβαθμίσαμε την εταιρική μας εφαρμογή και την ιστοσελίδα. Απλοποιήσαμε τη διαδικασία σύνδεσης που μπορεί πλέον να γίνει από το κινητό σε τρία απλά βήματα. Ενισχύσαμε τα νέα κανάλια επικοινωνίας και εξυπηρέτησης μέσω social media και εφαρμογών δικτύωσης όπως Facebook messenger, WhatsApp, Viber, email καθώς και Live chat. Εφαρμόσαμε πρώτοι στον κλάδο μας την ψηφιακή ταυτοποίηση των στοιχείων (eKYC-Electronic Know Your Customer) διευκολύνοντας τους πελάτες μας να διεκπεραιώνουν τις απαραίτητες διαδικασίες ηλεκτρονικά, χωρίς την ανάγκη της φυσικής παρουσίας ή την ταλαιπωρία της προσκόμισης εγγράφων.
Στην Primetel συνεχίζουμε με μεγάλες επενδύσεις για να πετύχουμε μεγάλους στόχους: Για την ανάπτυξη ψηφιακών λύσεων που εμπλουτίζουν την εμπειρία των πελατών και ενισχύουν το ήδη υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης ώστε να μπορούν να αξιοποιήσουν ό,τι καλύτερο έχει να τους προσφέρει η τεχνολογία στους πιο ανταγωνιστικούς όρους.