Podcast με παραδοσιακά λαϊκά παραμύθια προσφέρουν τα METRO

Σε μια εποχή αβεβαιότητας και νέων προκλήσεων που επηρεάζουν κάθε συμπολίτη μας, τα METRO βρίσκουν συνεχώς τρόπους να φροντίσουν και να στηρίξουν την κοινωνία, με υπευθυνότητα, ευαισθησία και αλληλεγγύη.

Η νέα δράση Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που αναλαμβάνουν φέτος τα METRO, αφορά τη χορηγία του Μουσείου Παραμυθιού, το οποίο στοχεύει στην προώθηση της πολιτιστικής μας κληρονομιάς μέσα από τη διάδοση παραμυθιών, θρύλων, μύθων και παραδόσεων, καθώς και την ανάπτυξη της φιλαναγνωσίας.

Συγκεκριμένα, ενώ υποστηρίζουν διαχρονικά διάφορες δράσεις του Μουσείου Παραμυθιού, φέτος τα METRO ανταποκρίνονται στην άμεση ανάγκη ενίσχυσης του πολύτιμου έργου που εκτελεί, αναλαμβάνοντας την αποκλειστική χορηγία νέας σειράς podcasts με τίτλο «Παραμύθι ν’ αρχινήσει».

Η νέα σειρά περιλαμβάνει λαϊκά παραμύθια από Κύπρο και Ελλάδα με σκοπό να ψυχαγωγήσει αλλά και να εκπαιδεύσει, να αναδείξει την οικουμενικότητα των παραμυθιών και να κρατήσει συντροφιά σε μικρούς και μεγάλους, ακόμη και κατά τη διάρκεια μιας δύσκολης περιόδου, με ένα όμορφο και ουσιαστικό τρόπο.

Τα METRO σας προσκαλούν λοιπόν να ενημερωθείτε για τη δημοσίευση των podcast, που λαμβάνει χώρα κάθε Παρασκευή, μέσα από τις σελίδες του Μουσείου Παραμυθιού στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Facebook και Instagram), και να τα απολαύσετε ανά πάσα στιγμή, από διάφορες διαδικτυακές πλατφόρμες και εφαρμογές, όπως Spotify, Apple και Buzzsprout.

 

Δειτε Επισης

Pafilia και LaimTee Art προχωρούν ένα βήμα παραπέρα...Κορυφαίοι μουσικοί απ' όλο τον κόσμο στο Minthis Music Festival 2025
«Shades Of Catwalk»: Φιλανθρωπική βραδιά μόδας και μουσικής στο παλαιό λιμάνι της Λεμεσού
Minthis Music Festival 2025: Νέα πνοή στην κλασική μουσική με τους Niklas Liepe και Raphaela Gromes
Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ: Άλλη μια επιτυχημένη διαδρομή «Ποδηλατώ για ένα ευρώ με την Μαρίνα Θεοδώρου»
Δυναμική παρουσία της Petrolina Energy Team σε εκστρατεία καθαρισμού παραλίας στη Λάρνακα
Εθελοντική αιμοδοσία στην Λάρνακα από την COSMOS Insurance
Πρότυπο Κέντρο «Χρώμα & Φως από την XM» για παιδιά με αυτισμό: Αισθητή βελτίωση για το 85% των παιδιών
Το όραμα του Andrey & Julia Dashin’s Foundation που δεν γνωρίζει σύνορα
Ξεκίνησε ο κύκλος δωρεάν διαδικτυακών εκπαιδεύσεων του #YouthEmpowered της Coca-Cola HBC Κύπρου
Καθάρισε την Ακτή Ολυμπίων η Imperio-Δράση στο πλαίσιο της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης της εταιρείας